Ga naar inhoud

Diana Gabriels


esmeelisa

Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Ik overweeg al heel lang om een borstvergroting te laten doen. Zelf heb ik nu een kleine B cup en zou graag wat meer willen hebben!

Nu ben ik me dus aan het oriënteren op een, voor mij, onbekende markt.

Op internet kwam ik de kliniek van Diana Gabriels tegen en dit zag er betrouwbaar uit.

Ik ben erg benieuwd of jullie ervaring hebben met deze kliniek?

Ik hoor het graag!

Groetjes Esmée

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esmée,

Er zijn heel veel meiden op dit forum die zijn geholpen via de kliniek van Diana Gabriels. Ik zelf ook, of nouja, ik moet eigenlijk nog echt geholpen worden;)
Mijn eerste consult was met Diana zelf, hele aardige vrouw, weet waar ze het over heeft en voelde me op me gemak.
Velen zeggen dat je eigenlijk niet echt naar Diana moet luisteren als het gaat om het aantal CC's etc. en dat je vooral op het advies af moet gaan van de chirurg. Welke in mijn geval Dr. Frans Straten is.
Mijn tweede consult was dus bij hem. Ook prima geregeld.

Enige nadeel is dat de afspraken die ze maken nog wel eens uit kunnen lopen, maarja dat moeten we er maar voor over hebben.

Al met al tot nu toe een hele goede ervaring voor mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het voor de prijs doet kan je ook naar aesthetic beauty clinics..

daar werken frans v straten en schiettecate ook.

die zijn in 8maanden tijd meer dan 1000 euro in prijs gezakt en vragen voor de ronde cohesive 1 ook voortaan 2600,-

vind hun stuk professioneler over komen dan Diana, Diana zegt wat je als klant graag wil horen, maar is niet altijd oprecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai esmeelisa,

als ik jou was zou ik doen wat nicole hier boven zegt. Ik lees veel verhalen over praktijk diana en ook veel dingen wat ik niet vind kunnen. Misschien dat jij daar minder moeite mee hebt dat kan natuurlijk. ik lees vaak dat je lang meot wachten tot je aan de beurt bent in de wachtkamer. dat afspraken laat worden verzet of afgezegt of dat er miscommunicaties zijn tussen pc en diana. Diana zegt ook vaak heel iets anders dan pc`s daar. net las ik nog een verhaal van iemand dat ze een afspraak had met een pc en dat op de dag van de operatie ze niet door die pc geholpen werd omdat diana en hij een miscommunicatie hadden. Je hebt diana niet echt nodig als je het mij vraagt dus kan je het net zo goed bij de kliniek doen waar de pc werken en niet diana. maar goed dit is mijn mening er zijn natuurlijk ook verhalen die wel helemaal perfect zijn verlopen via diana.

Verder wil ik je aanraden om bij verschillende pc`s een afspraak te maken en bij de gene te gaan waar je het beste gevoel over hebt. zoekt wat fotos op en laat ze ook zien zodat ze precies weten wat je wilt.

ik zelf word door dr Corion geholpen en heb 100% vertrouwen in hem en dat vind ik erg belangrijk.

suc6

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esmeelisa,

Ik ben zelf twee weken geleden geopereerd door Frans Straten via Diana Gabriels.

Ik heb met beiden gesproken en ben erg tevreden over alles en vooral over mijn borsten, want daar gaat het uiteindelijk om.

Wat kan mij het nou schelen dat ik wat langer moet wachten of dat Diana een ander advies geeft dan de pc ; ik heb mooie borsten voor een leuke prijs .

Mijn advies; gewoon doen meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben samen met vele hier via Diana Gabriels bij een pc terecht gekomen.

Het consult bij Diana vond ik niet vervelend, ja ze zegt wat je wil horen en ja het is haar werk dus hoe meer ze "verkoopt" hoe beter het gaat. Het is aan jezelf hoe je dat opvat. Ik heb hier geen probleem mee.

Tweede consult was bij een pc in Amstelveen, het voelde gewoon goed met deze pc. Dus ervoor gekozen om gelijk hier voor te gaan.

Volgende week dinsdag word ik geholpen. Uiteraard vind ik het heel spannend, hoe het word, het herstel maar ook eventuele complicaties. Maar dit zou ik bij elke pc hebben van elke kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties! Ik twijfel nu wel heel erg of ik naar haar zou toe gaan..

Ik lees verschillende verhalen inderdaad en las ook iets over een 'zwarte lijst'.

Ik ga niet voor de prijs naar haar, maar meer omdat ik een goed gevoel over haar site had en de dingen die ik had gelezen.

Denk dat ik me maar verder moet gaan oriënteren haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei je moet doen waar jij je goed bij voelt. :) als ik je pc mag aanraden zal ik je dr corion van de bergman clinic aanraden . Is wel gelijk duurder maar een gesprek kan nooit kwaad. Op dit forum zul je nog veel pc's langs zien komen suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana kan dan wel op een zwarte lijst staan maar de chirurgen waar ze mee werkt zijn zeer goed! Het lange wachten en het andere advies van diana dan van de pc vond ik ook vervelend maar verder echt geen slechte ervaringen.. Diana is toch maar een tussenpersoon, het zijn de pcs die het werk doen.. En die doen hin werk naar mijn mening erg goed! Ik heb in ieder geval nog geen slechte resultaten gezien van Straten of Schiettecatte, ik zou er gewoon op consult gaan! Is daar gratis :) vanuit daar kijken wat je gevoel zegt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet voor de prijs naar Diana Gabriels gaat, dan zou ik zeggen, doe het ergens anders! Lees even het verhaal van xRenee hier op het forum. Ze heeft net een nieuw topic gestart waarin ze verteld dat door slordigheid / miscommunicatie van Diana Gabriels ze bijna niet geopereerd werd op de geplande operatiedag. Vandaar dat oa Dr Schietecatte ook niet meer opereert via Diana.

Je kunt zeggen, wat maakt het uit dat je lang moeten wachten of een half uur aan de telefoon in de wacht staat, als ik maar mooie borsten krijg. Maar wil je daar je geld aan besteden? Je geld waar je hard voor hebt gewerkt, aan een bedrijf dat zo te werk gaat? En daarnaast is dat wat er bijvoorbeeld bij xRenee is gebeurd, van een heel andere (ergere) orde weer dan lang wachten. Ze is uiteindelijk, omdat de anesthesist het voor haar opnam, uiteindelijk toch geopereerd, maar dan wel door een andere chirurg dan gepland. Dit vind ik echt niet kunnen.

Ik vind het zelf onbegrijpelijk (let op dit is een mening ;)) dat je voor Diana Gabriels kunt kiezen als je weet dat dit allemaal fout gaat. Er zijn nog zoveel klinieken, ook goedkopere! Waarom dan juist bij de kliniek gaan waar eea fout gaat? OK, ik begrijp het dat het voor sommigen handig kan zijn qua afstand, dat ze bijv in de buurt van Barendrecht wonen. En ook begrijp ik het, dat het om de chirurgen gaat, die doen het werk. Dat is allemaal zo, ja. Maar die goede chirurgen opereren ook in klinieken waar je als klant veel betere service krijgt, een service die erbij hoort, vind ik zelf.

Nouja, dit is dus echt mijn mening hoor, het gaat er om waar je jezelf goed bij voelt, maar neem wel eea mee in je keuze. Ik heb zelf de keuze gemaakt om niet meer via Diana Gabriels geopereerd te worden (ik heb daar twee afspraken gehad).

Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

HeeHee

Diana is alleen een tussen persoon en verder na controle's ect voert de pc die je krijg gewoon uit !

ik ben zelf ook bij Diana geweest en heb donderdag een consult met Dr frans straten!!

ik zou zeggen ga gwn op consult dit is toch gratis en kijk wat je gevoel erbij zegt dat er zijn ook veel goede recensies over de kliniek en pc's !

zelf ben ik ook bij accz zet geweest maar vond dit 10x niks

succes met je keus meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is heb ik buiten het eerste consult en de betaling die ik gedaan heb niks met haar te wachten.

Maaar ik hoor idd vaak dat operatie datums verzet worden etc. dus ik hou nog even mijn vingers gekruist. Heb veel moeten regelen voor mijn kinderen aan oppas, ik zelf vrij, vriendlief vrij. Dus het zou best een drama zijn als het toch niet de 22ste wordt.

Heb wel al naar diana een keer gebeld en ook naar de kliniek zelf, of ik er echt wel op stond de 22ste haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook VIA diana geopereerd in kliniek Amstelveen...eerste consult in Barendrecht en toen nog 1x naar barendrecht om te betalen. Het consult met diana slaat eigenlijk nergens op...ze weet precies wat wij vrouwen graag willen horen. We willen borsten en het liefst zo snel mogelijk. We willen de mogelijkheden/risicos en de soorten garanties weten en we komen met een hele vragenlijst. Zij neemt die hele lijst met je door en geeft overal eerlijk antwoord op...ze kijkt even snel in haar agenda en prikt alvast een datum bij een pc waarvan zij denkt dat deze bij je past...deze datum is vaak al 2 weken later of soms zelfs een week later al...nou wat wil je nog meer??
Na dit korte traject ben ik in kliniek amstelveen geopereerd, en toen zei de PC ook meteen: je bent nu patiënt bij ons, en hebt niks meer te maken met Diana, dus voor al je vragen/complicaties en nacontroles komt je naar Amstelveen! Ik heb het zeker als positief ervaren allemaal en de prijs is leuk meegenomen. Op dit moment betaal je in Kliniek amstelveen ook 2600 euro voor een BV..alle klinieken zijn zo langzamerhand hun prijzen aan het aanpassen omdat ze dit deel anders aan diana af zouden staan...dus ga eens google op de namen die je al voorbij hebt zien komen en voor dezelfde prijs heb je rechtstreeks een afspraak bij de pc...veeel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben me enorm geholpen.
Ik ga morgenavond met m'n vriend eens op Google zoeken naar alle chirurgen en klinieken die jullie hebben genoemd en een keus maken waar ik op consult ga. Ik laat het jullie weten!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het voor de prijs doet kan je ook naar aesthetic beauty clinics..

daar werken frans v straten en schiettecate ook.

die zijn in 8maanden tijd meer dan 1000 euro in prijs gezakt en vragen voor de ronde cohesive 1 ook voortaan 2600,-

vind hun stuk professioneler over komen dan Diana, Diana zegt wat je als klant graag wil horen, maar is niet altijd oprecht!

v straten zit niet meer bij aesthetic beauty clinics veldhoven, schiettecatte wel en een topvent al zeg ik t zelf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

v straten zit niet meer bij aesthetic beauty clinics veldhoven, schiettecatte wel en een topvent al zeg ik t zelf....

mij opereerd hij 16juni wel nog via hun!

hij zal niet meer daar aanwezig zijn werd mij verteld, maar wel nog via hun in Groesbeek opereren.

zullen dan wel de laatste paar zijn die de afspraak al vast hebben staan!

zal zn aandacht wel wat meer in zijn eigen zaak gaan steken denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens nieuw begin!!

Ik heb tijdens het consult met Frans Straten gevraagd of hij zeker de operatie zou uitvoeren en hij gaf me 100% garantie dat hij mij ging opereren en was hier heel duidelijk over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het bericht van xRenee leest zie je dat het fout is gegaan door fouten van Diana. 1. Ze heeft xRenee te snel zo direct doorgestuurd, terwijl dat wettelijk niet zo mag. 2. Diana heeft een verkeerd advies gegeven over het aantal cc, hierdoor waren de verkeerde implantaten besteld. Verder weten we het precieze er ook weer niet van. Wellicht hebben Diana Gabriels en Dr Schietecatte wel een zakelijk geschil, misschien gaat het wel over geld of wat dan ook. Schietecatte is niet voor niks weg daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar was ik ook niet mee akkoord gegaan, ik denk dat ik zo weg was gegaan, laat ze er lekker in stikken zeg, zo ga je niet met patiënten om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden !

Ik denk dat het idd een zakelijk geschil is geweest tussen Diana en Schiettecatte en dit blijkbaar vaker is voorgekomen, dat de pc zo heftig reageerde. Verre van verstandig om dit zo in mijn bijzijn te doen maar goed. Het is gewoon ontzettend jammer dat het zo gelopen is op de dag van de operatie. Hoop dat andere meiden het ook niet hoeven mee te maken, maar denk wel dat Diana hier nu beter over nadenkt ook mbt haar praktijk.

Voor de rest niks slechts over Diana, want het is een sociaal mens en zorgt ervoor dat je op je gemak ben. Kan goed begrijpen dat meiden het via Diana doen, maar wil de meiden wel meegeven dat ze goede afspraken moeten maken en dit zwart op wit hebben staan. Luister voor de rest ook goed naar je pc.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij opereerd hij 16juni wel nog via hun!

hij zal niet meer daar aanwezig zijn werd mij verteld, maar wel nog via hun in Groesbeek opereren.

zullen dan wel de laatste paar zijn die de afspraak al vast hebben staan!

zal zn aandacht wel wat meer in zijn eigen zaak gaan steken denk ik!

dat denk ik ook! Toen ik de eerste x op hun site keem stond ie er nog bij en daarna niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net geweest via Diana Gabriels. Afspraak is een jaar geleden gemaakt en ik vind kliniek Heyendeal echt een geweldige kliniek om iets te laten doen. Zusters zijn aardig, rustige omgeving. Mag zo lang blijven als je wilt. ( ik heb heel veel pijn) gerustellend. Frans Straten is een goede PC, je kunt ook via zijn eigen site werken met hem. Www.kliniekheyendael.nl prijs is dan 2850 euro. Diana belt op de dag zelf hoe het met je is gegaan en ik vond indd lang wachten, maar voor mij werd ook net zoveel tijd genomen. Je hoeft niet in een uurtje afgeraffeld de deur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.