Ga naar inhoud

borstassymetrie


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben een 36 jarige vrouw. Al jaar en dag worstel ik met de grote onbgelijkheid tussen mijn borsten. Mijn rechterbost is 2 cupmaten groter dan mijn linkerborst. Julle begrijpen dat dat weinig goeds doet aan mijn zelfvertrouwen.

Nu overweeg ik er eindelijk iets aan te doen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het om slechts 1 borst te laten corrigeren?

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ikke77,

Ik had zelf ook een behoorlijk verschil in cup, en ik heb me aan beide borsten laten helpen, omdat ze ook allebei er niet meer uitzagen en hingen.

Op zich zou het mogelijk moeten zijn om 1 kant te laten herstellen. Soms kom je in aanmerking voor vergoeding( afhankelijk per verzekering) maar meestal gaat het er dan om dat ze de grootste borst verkleinen.

Als ik jou was zou ik gewoon eens een aantal consulten gaan plannen en je laten vertellen door een pc wat de mogelijkheden zijn

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf een cupmaat verschil. Had links A en rechts AA.

Afgelopen dinsdag heb ik een borstvergroting gehad met links 325 cc en rechts 375 cc ronde protheses.

Ze zijn nu gelijk qua hoogte etc.!!

Als ik jou was zou ik een consult aanvragen en je goed laten adviseren, artsen kunnen heel veel tegenwoordig :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe kom je me 2 cupmaten verschil in aanmerking voor vergoeding, het zal dan idd gaan om verkleining van de grootste borst. Wat jou mogelijkheden zijn zou ik idd met 1 of meerdere plastisch chirurgen bespreken. Er is iemand op het forum die heeft een aantal jaar geleden ook een correctie gehad met een dergelijk verschil. Ik zal eens zoeken wie dat ook alweer was, ze heette Lindsey volgens mij, maar ik kan het zo gauw niet vinden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat las ik op internet inderdaad ook , dat bij twee cupmaten of meer er een correctie aan 1 borst vergoed word .

Ik zou zeker eens bij de eigen zorgverzekeraar op de site speuren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.