Ga naar inhoud

Prothese te hoog geplaatst, nu op naar een her!


Nanno

Aanbevolen berichten

De meeste van jullie hebben vast wel eens m'n andere topic gelezen : bijna 4 weken voorbij...pijn!

Nou m'n verhaal ff int kort...

31 januari m'n BV gehad in Hilversum,velthuiskliniek.. Door dr Moojen ..

Zoals afgesproken zou m'n cupmaat verschil (AA en B. ) helemaal weggaan.. Ik zou mooie volle borsten met een mooie hoge bolling krijgen. Cup E!

Na weken van ellende de ene antibioticakuur na de anderen .. Totaal 5 weken antibiotica ivm met mijn koorts..hell..

Ik had pijn,was ziek, me borsten waren totaal NIET mooi, en al helemaal niet zo als afgesproken..

De linkse is een cup B en de rechter een grote c .. 4200 weg voor een bak ellende.

Dr Moojen vond dat ik maar blij moest zijn met wat ik nu heb vergeleken de voorsituatie.

Zo onmenselijk!

Me linkse borst is van onder helemaal plat en net een klein punt tietje, en me rechterborst is gewoon een brede pannenkoek !!

Na veel discussies met Moojen een second opinion aangevraagd bij dr klepetko..

Nou zij begreep mijn volkomen, bij mijn linkerborst is de prothese veel te hoog geplaatst...

19 juni mag ik terug komen voor een her operatie te bespreken!!

Waarschijnlijk gaat er dan rond de 600 CC in en kan ik ook eindelijk een hele mooie E cup krijgen !!

Ook word dit waarschijnlijk gewoon vergoed , maar daar krijg ik binnenkort bericht over..

Tis nu ff rot om met compleet 2 verschillende borsten te lopen, en ook dat de ene borst hoger is dan de ander.. Maja geduld en tot die tijd gaan we maar weer over op de maximazers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je eindelijk gehoord wordt! Wat een frustratie lijkt me dat zeg.... Balen dat je nog even zo moet rondlopen, maar wel heel fijn dat je eindelijk wordt geholpen! Ik ga voor je duimen dat je eindelijke de borsten krijgt waar je zo op gehoopt hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nogal een verschil ook he, 400 of 600 cc!

Hopelijk krijg je de her vergoed en eindelijk de boobs die je wilde, wat een drama heb je gehad.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey woeliepoes

Wat erg om te horen allemaal , maar wat fijn dat ze je nu eindelijk gaan helpen .

Ik ben dinsdag door dr mooijen zaal geopereerd en heb 415 cc rond hp dual plane gekregen maar nu vroeg ik me af kreeg je gelijk koorts of kwam dat pas later

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meis wat balen zeg dat je niet in 1x krijgt wat je zo graag wilde en besproken hebt. Ik vind het schandalig dat je pc zo reageert, dat siert haar niet.. Je bespreekt en betaalt en geeft je aan haar over en dan dit..

Op je strepen staan hoor, jij hoort een her te krijgen, kosteloos wel te verstaan!

Ik had een andere situatie, maar was gewoon niet mooi genoeg na de eerste bv. Kreeg direct kosteloos een her aangeboden en kon dat zeer waarderen.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes & medeleven!! Doet me goed!

Voor mezelf is het nu allemaal een stukje rustiger in m'n koppie..dat er toch iets aan gedaan gaat worden!

Nu maar eventjes de maandjes door zien te komen en me zo min mogelijk druk proberen te maken.. Al is dat heel lastig en ben ik af en toe een emotioneel wrak..

Hou jullie natuurlijk allemaal op de hoogte als ik bericht krijg over de kosten!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Wat me trouwens echt opvalt aan alle complicatie verhalen is dat als er problemen zijn, je maar moet afwachten, of dat er moeilijk gedaan wordt. Dat als er een fout gemaakt is door de pc je toch nog zelf betalen moet. Dat je maar blij moet zijn met wat je nu hebt.

Tijdens de gesprekken zijn ze aardig maar als je problemen hebt is het ineens moeilijk. Is hier nog steeds geen wet voor, dat als een pc een ernstige fout maakt je de operatie vergoed krijgt etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste van jullie hebben vast wel eens m'n andere topic gelezen : bijna 4 weken voorbij...pijn!

Nou m'n verhaal ff int kort...

31 januari m'n BV gehad in Hilversum,velthuiskliniek.. Door dr Moojen ..

Zoals afgesproken zou m'n cupmaat verschil (AA en B. ) helemaal weggaan.. Ik zou mooie volle borsten met een mooie hoge bolling krijgen. Cup E!

Na weken van ellende de ene antibioticakuur na de anderen .. Totaal 5 weken antibiotica ivm met mijn koorts..hell..

Ik had pijn,was ziek, me borsten waren totaal NIET mooi, en al helemaal niet zo als afgesproken..

De linkse is een cup B en de rechter een grote c .. 4200 weg voor een bak ellende.

Dr Moojen vond dat ik maar blij moest zijn met wat ik nu heb vergeleken de voorsituatie.

Zo onmenselijk!

Me linkse borst is van onder helemaal plat en net een klein punt tietje, en me rechterborst is gewoon een brede pannenkoek !!

Na veel discussies met Moojen een second opinion aangevraagd bij dr klepetko..

Nou zij begreep mijn volkomen, bij mijn linkerborst is de prothese veel te hoog geplaatst...

19 juni mag ik terug komen voor een her operatie te bespreken!!

Waarschijnlijk gaat er dan rond de 600 CC in en kan ik ook eindelijk een hele mooie E cup krijgen !!

Ook word dit waarschijnlijk gewoon vergoed , maar daar krijg ik binnenkort bericht over..

Tis nu ff rot om met compleet 2 verschillende borsten te lopen, en ook dat de ene borst hoger is dan de ander.. Maja geduld en tot die tijd gaan we maar weer over op de maximazers...

Ik lees hier en daar toch wat flinke missers van mevr mooijen...ik hoop voor je dat het straks je rottijd kan vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Oh jee wat heftig! Weer opnieuw een operatie.

Heb het idee dat mijn linkerborst ook te hoog geplaatst is / of niet wil zakken. Dus ik begrijp je volkomen.

Heb zelf ook wat foto's geplaatst bij mijn laatste discussie topic. Misschien zou je ernaar willen kijken en is mijn situatie vergelijkbaar met de jouwe?
Heel veel succes met de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.