Vonni

Hoelang de littekens insmeren?

Recommended Posts

Hi,

Weet niet als hier al een topic van is maar hoelang smeren jullie je littekens in?

Ik smeer mijn littekens nog steeds 1 keer per dag in.Hoeveel weken/maanden moet dat eigenlijk,ik heb echt geen idee hoelang dat moet.

Iemand die dat weet?

Vonni

Littekens hebben zeker een jaar nodig om goed te helen en zelfs in het tweede jaar veranderen ze nog en worden lichter. Het kan dus zeker geen kwaad om lang te smeren. Hoe lang dit "moet" daar zullen de meningen over verdeeld zijn, net zoals over met wat je moet smeren en of smeren zin heeft. Kwaad kan het zeker niet ieder geval!

Ahh,oke thanks voor je antwoord!

Dat wordt dus nog even door gaan met smeren.

Ik heb t nog geen jaar volgehouden ,al is dat wel beter natuurlijk.

Heb het ongeveer 6 maanden volgehouden.

Ik deed toch altyd al creme na t douchen en vond dat wel prima.

Maar neem maar geen voorbeeld aan mij haha.

Ik ben nog steeds trouw bezig 2x per dag met smeren. Ik wil dit zeker tot 1 jaar po blijven doen.

Kan geen kwaad in ieder geval denk ik zo

Smeren jullie met Bio-oil of iets anders??

Ik smeer met Bio-Oil....en ga nog trouw door met smeren.Het flesje is tenslotte nog niet op.

Ik gebruikte litteken creme van de kruidvat zon klein bruin potje,echt heel fijn spul.

bij aesthetic beauty clinics zeggen ze smeren tot je geen roode huid meer ziet, had bij de apotheek wat gehaald.

Ik heb die van bapscarecare via de kliniek gekregen, erg fijn spul en ben ook van plan om vol te houden met smeren tot 1jaar po 2x pd

Ik was vandaag in de Etos en toen zag ik op de verpakking van Bio-oil staan dat je het niet langer dan 3 maanden mag gebruiken! Ik heb nu vitamine E creme gekocht van Jacob Hooy. Ga het maar proberen. Je kan deze creme ook op je gezicht doen, heb ik ook maar gedaan om te testen haha.

Maar als dat zo is van Bio-oil, is het misschien ook wel echt beter om dat niet langer dan 3 maanden te doen?

de Vit E creme van Jacob Hooy is erg goed, ik gebruik het zelf al een hele tijd ( werd mij ook aangeraden) Ze hebben bij de Tuinen ook de olie ervan , deze vind ik zelf fijner dan de Bio- oil , die vind ik te sterk ruiken en trok niet goed in, blijft enigszins vettig

Wat kost deze?

ik heb het in de aanbieding gehaald en was rond de 5.50 euro, maar anders is die rond de 8 euro, hele grote pot, en je doet er heel lang mee