Ga naar inhoud

welke paracetamol na borstvergroting?


pearll

Aanbevolen berichten

hoi meiden ik had een vraagje,

Na je BV mag je paracetamol gebruiken tegen de pijn, nu vertelde een vriendinnetje van mij die ook een BV heeft gehad dat je niet alle soorten paracetamol mag gebruiken omdat in sommige bloedverdunners zitten, ik heb hier een beetje op gegoogeld maar kan er eigenlijk niks over vinden,

weet een van jullie toevallig wat wel of wat niet mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag wel paracetamol van alle merken. Maar geen aspirine, dit verdunt je bloed. Verder krijg je hier soms iets (of meerdere) sterkere middelen bij. Ik kreeg: 4x per dag paracetamol, 3 x per dag naproxen en voor het slapen gaan 2x 5 mg diazepam. Ik heb ze dual plane geplaatste gekregen en ik moet zeggen dat ik me echt vreselijk voelde en heel veeel pijn had. ipv de diazepam (valium) kun je ook tramadol vragen, dit schijnt nog beter te werken, maar het allerliefst willen ze dat je zo weinig mogelijk gebruikt omdat je anders misschien te snel teveel gaat doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na de OP 4 X per dag 2 paracetemol 500 mg , daarbij had ik ook nog voor 5 dagen een andere

pijnstiller .Maar die heb ik niet genomen on´mdat het niet nodig was ..

Iboprufen is volgens mij ook een bloedverdunner , die mocht ik ook voor de OP niet nemen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paracetamol werkt niet bloedverdunnend. Ibuprofen ook niet. Alleen aspirine (acetylsalicylzuur) mag je niet gebruiken! Want dat werk wel bloedverdunnend.

Je kan gewoon de normale paracetamol tabletten gebruiken. 4x per dag 1000 mg. Je kan ook zetpillen nemen voor het geval je misselijk zou zijn na de operatie. Daarnaast krijg je nog diclofenac en soms tramadol of iets anders sterkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.