Ga naar inhoud

Kan het kwaad om de borstband te gebruiken als je hem niet nodig hebt?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben gisteren op controle geweest bij een verpleegkundige van Frans Straten.

Mijn borsten zitten niet te hoog dus ik heb geen borstband nodig.

Nou lees ik op het forum regelmatig dat de borstband er ook voor zorgt dat ze wat dichter bij elkaar gaan staan en dit wil ik graag.

Dit heb ik aangegeven bij de verpleegkundige en hij adviseerde me om de borstband dan alleen 'avonds en 's nachts te dragen.

Nou vroeg ik me af; kan het eigenlijk kwaad om de band te dragen terwijl je hem niet nodig hebt?

Kan de prothese dan niet onder de spier uit schieten of zo?

Weet iemand een antwoord op mijn vragen?

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou je haalt de woorden uit mijn mond hoor Yara, ik wil hem eigenlijk ook best graag, maar ook om ze gelijkmatig te laten zakken en inderdaad iets naar elkaar toe te krijgen en bij mij natuurlijk voor het vocht! Maar ze gingen er bijna niet op in tijdens de controle... Dan vond ik mezelf alweer een zeur en dacht ik: nou laat maar dan... Maar hoe meer ik erover denk, hoe meer ik denk: dan zakt het wel mooier en het haalt ze wel naar elkaar...pff moeilijk he...en je moet snel beslissen want na een aantal weken kan het echt niet meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shirtje,

Ik heb wat filmpjes van de borstband zitten bekijken en ik ga hem gewoon dragen.

Een weekje om te kijken of ze iets dichter bij elkaar komen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shirtje,

Ik heb wat filmpjes van de borstband zitten bekijken en ik ga hem gewoon dragen.

Een weekje om te kijken of ze iets dichter bij elkaar komen.

Succes

Staan er filmpjes op youtube over gebruik van de borstband? Ik weet dat Nio ze zelden gebruikt maar ik wel dat ze zakken en bij elkaar komen idd dus twijfel ook om gewoon zon ding in huis te halen en op eigen houtje te gaan gebruiken... Gewoon 's-nachts ofzo

nou je haalt de woorden uit mijn mond hoor Yara, ik wil hem eigenlijk ook best graag, maar ook om ze gelijkmatig te laten zakken en inderdaad iets naar elkaar toe te krijgen en bij mij natuurlijk voor het vocht! Maar ze gingen er bijna niet op in tijdens de controle... Dan vond ik mezelf alweer een zeur en dacht ik: nou laat maar dan... Maar hoe meer ik erover denk, hoe meer ik denk: dan zakt het wel mooier en het haalt ze wel naar elkaar...pff moeilijk he...en je moet snel beslissen want na een aantal weken kan het echt niet meer..

Ja vervelend he, dan zit je op je afspraak en voel je je een soort van bezwaard om het bij wijze van spreken nog een x te vragen, pc's zouden je niet zo moeten laten voelen. Weet jij tot hoeveel weken de borstband zin heeft om te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de borstband tot 6 weken PO gedragen.
Ik vind dat mijn borsten dicht bij elkaar staan en goed gezakt zijn.

Weet natuurlijk niet of dit komt door deze band.
Maar wat was ik blij dat ik deze eindelijk uit mocht doen ;)

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de band bij de 1e en 2e operatie gebruikt (icm kliniekbh wat ook te klein was) en de boobs zijn wel dichter bij elkaar gekomen. Dus ja het kan zeker wel wat helpen.

Haha grappig dat de meeste hier ze allemaal dicht bij elkaar wil hebben en ik ze juist uitelkaar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me serieus af of die borstband wel zo ongelooflijk veel verschil maakt... Bij vrouwen die geen borstband hebben zakken de borsten toch ook gewoon, volgens mij gebeurt dat ook ook uit zichzelf.

Ik heb ook een borstband geadviseerd gekregen van Frans Straten maar toen ik er kritische vragen over stelde zei hij: "Laten we er maar niet mee gaan experimenteren". Nou ik vind die borstband echt zo'n onding en je kan geen fatsoenlijke kleren aan. Op m'n werk gaat dit gewoon niet. Nu draag ik 'm dus alleen 's nachts. Heb 'm vannacht zelfs helemaal niet gedragen. En ze zien er hartstikke goed uit en zijn prima gezakt. Of ze dicht bij elkaar staan of niet heeft volgens mij ook met je voorsituatie te maken. Stonden je borsten eerst ver uit elkaar, dan wordt dat uitvergroot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er zeker wel verschil hoor, als ik de band niet had stonden ze ver uit elkaar, door de band heb ik nu een spleetje en zijn ze mooi ingedaald.

ik draag hem 24/7 en mkest dat 4 tot 6 weken doen, ik draag hem onder mn kleren en draag een sjaaltje dus valt helemaal niet op.

eerste dgn was het erg vervelend maar nu gewend en doet ook geen zeer meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is er zeker wel verschil hoor, als ik de band niet had stonden ze ver uit elkaar, door de band heb ik nu een spleetje en zijn ze mooi ingedaald.

ik draag hem 24/7 en mkest dat 4 tot 6 weken doen, ik draag hem onder mn kleren en draag een sjaaltje dus valt helemaal niet op.

eerste dgn was het erg vervelend maar nu gewend en doet ook geen zeer meer

Maar wie zegt dat dat ook niet was gebeurd zonder de band? Dat vraag ik me dan af... Dat weet je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.