Ga naar inhoud

Pil en borstvergroting..?


Amèlie85

Aanbevolen berichten

Vanavond mijn eerste consult bij een andere chirurg; een chirurg in de Bergman clinic DH. Ik kan pas volgend jaar 6 weken vakantie opnemen, dus wil net na 15 januari (mijn verjaardag!) de operatie ondergaan. Vanuit een eerder consult werd er gezegd dat ik 350 tot max 400cc zou moeten nemen, maar ik wil liever groter... (Heb nu een slappe C en heb ooit een E gehad). Nu lees ik de informatiefolder door en staat er dat door pilgebruik de vorm van de borsten kunnen veranderen..?? Ik slik een sterke drie fase pil, dus zou wel willen weten hoe dat zit... Ik vraag het vanavond ook na natuurlijk, maar slikken jullie ook gewoon de pil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoeiezo zorgt de anticonceptiepil meestal voor verandering van borsten, maar zal na je bv niet opeens anders zijn als je deze altijd al slikt

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, dan zal het wel goed zijn denk ik, maar ik vraag het toch even na... Want ik wil niet stoppen met de pil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn pil ook aangeduid op mijn operatieformulier, en hier is niks over gezegd...

Lijkt me inderdaad vrij voor de hand liggend dat praktisch elke patiënt wel een bepaalde vorm van anticonceptie gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nagevraagd, sommige hormonen in sommige pillen kunnen er voor zorgen dat de melkklier uitzet waardoor de borst wat groter wordt, maar ik slik 'm al forever, dus het heeft geen effect op de siliconen zelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.