Ga naar inhoud

Naat71 : 5 april 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Graag wil ik mijn ervaring met de Wellness kliniek toch even kwijt.

Na 15 jaar van onzekerheid i.v.m. mijn borsten ( thee zakjes) Kreeg ik van een vriend de kans mijn borsten te laten opvullen ( vergroten)

Na een consult bij Dr. L. Visser kon ik mijn geluk niet op, ik kreeg weer mooie volle borsten. ( geen stevige borsten omdat mijn borsten al aardig hingen, maar een natuurlijke volle borst.

Op 05-04-2013 was DE grote dag en was behoorlijk zenuwachtig maar het is mij 100% meegevallen, iedereen was zeer vriendelijk en de spiegel maakte alles goed, ik had weer mooie borsten!

Na een paar maanden was het vocht weg en leek alles in orde, tot ik steeds zag dat er een borst veranderende, dacht eerst aan vocht maar werd steeds erger, als ik bukte misvormde mijn borsten.In augustus gebeld met de kliniek en gevraagd wat dit kon zijn. De telefoniste vertelde mij dat de pocket misschien te ruim was gemaakt waardoor de implantaten kunnen gaan kantelen ( platte kant boven) dat verklaarde een hoop, maar moest wel even naar Dr,Visser komen om voor de juiste diagnose.

Op 01-10-2013 ben ik geweest en inderdaad ze waren gaan kantelen, mij werd verteld dat dit in 10 jaar tijd maar 1 keer eerder was voor gekomen en ze ook niet wist hoe dit kwam.

Dr.L. Visser moest erg lachen bij het zien van mijn borsten en zei, hier kan je wel mee op de kermis gaan staan, dat deed mij echt heel veel pijn. En toen zei ze, gelukkig ben je niet het type dat hierdoor aan de antidepressiva moet, maar wat ze niets wist is dat ik die al wel slikte, dus ook dat kwam hard aan.

Maar ze wilde het wel voor mij corrigeren voor de prijs van 1000 euro, ik was echt met stomheid geslagen, heb dat geld niet eens, betaal het bedrag van 2500 euro nog steeds af.

Eenmaal thuis werd ik steeds verdrietiger, moest de wellness kliniek dit niet gewoon oplossen, de implantaten hebben NOOIT goed vast gezeten, en waarom totaal geen begrip en die pijnlijke opmerkingen!

Ik heb dan ook een kopie van mijn dossier opgevraagd en ik kreeg deze pas na weken vragen en moest voor 4 zwart-wit blaadjes 40 euro betalen.

Op het dossier stond namelijk dat mijn vorige cup maat 75 B was, dit heb ik nooit gezegd, ik had namelijk altijd 75 D

Maar Dr.L.Visser had dit verkeerd verstaan en is van deze maat uitgegaan en heeft zelf de implantaten uit mogen kiezen die bij mijn lichaam paste, heb alles juist aan haar overgelaten, ze heeft zoveel ervaring.

Maar bij navraag van een andere kliniek werd mij verteld dat het kantelen alleen maar kan als de pocket te groot is!!

Dit alleen opgelost kon worden door middel van grotere implantaten, dit aangegeven bij Dr.L. Visser maar die vertelde dat dit totaal geen zin zou hebben.

Na een vele onpersoonlijke en gevoelloze mailtjes ( die maanden duurde) van de kwaliteitsmedewerkster werd mij aangeboden dat Dr, L. Visser mij een gratis correctie aanbood, nou dat had een hoop leed kunnen besparen!

Echter snapte ze niet bij de kliniek waar ik me zo druk om maakte, het werd toch opgelost, dan wel ZONDER garantie.

Dat ik weer onder het mes moest zonder te weten of ik nu eindelijk gelukkig zou worden na de operatie, weer twee weken plat moest, hulp moest vragen enz.. begrepen ze echt niet.

Maar ik had weinig keus, mijn borsten gingen namelijk steeds vaker pijn doen, steken na kanteling en ik kon nergens meer voor bukken of ze waren misvormd, ook niet echt goed voor mijn gezondheid lijkt mij op ten duur. Ik was alleen nog maar met mijn borsten bezig! Dacht toch dat dit na 15 jaar wel genoeg was!

Op 07-02-2014 werd ik geholpen door Dr. L. Visser en weer was iedereen gelukkig super vriendelijk!

De operatie verliep goed en het herstel ook, ECHTER na 8 weken bleken de implantaten alweer te zijn gekanteld!

Het probleem is dus niet verholpen! Ik was diep teleurgesteld en weer was dat gevoel van onzekerheid terug, Ik liep immers al maanden met losse implantaten, Had toch echt verwacht dat het probleem nu echt opgelost zou worden.

Zeker na het laatste gesprek met Dr.L.Visser die mij vertelde dat het echt goed zou komen.

Heb gelijk de kliniek gemaild( 31-03-2014) dat ik graag goed nieuws wilde brengen maar helaas.

Kreeg weer een zakelijk mail terug zonder ook maar enig begrip of spijtbetuiging van de eerder genoemde kwaliteits- medewerkster, mijn mail werd voorgelegd aan Dr.L.Visser en ik zou dan wel horen wat deze mij zou adviseren.

Een dag later kreeg ( 01-04) kreeg ik gelukkig een wat vriendelijke mail terug van het hoofd kwaliteit.

Dr.L. Visser adviseerde mij nu een implantatenwissel! 485 cc XP dit is toch duidelijk groter! heb nu 380 cc

Was dat niet wat wij haar al hadden aangegeven maar ze onzin vond, dit zou het probleem niet wegnemen.

Ik heb dan ook de zelfde middag terug gemaild met wat vragen, steeds naar Belgie rijden is ook geen optie dit heeft me nu al 300 euro aan benzine gekost!

Helaas hoorde ik nu niets meer van de wellness kliniek dus heb 04-04-2014 nog een mailtje gestuurd of ze aub antwoord wil geven op mijn vragen, helaas tot de dag van vandaag niets gehoord!! Niet eens dat ze mijn vragen in behandeling gaan nemen , helemaal NIETS!

Ik heb echt spijt dat ik daar mijn borsten heb laten doen, het probleem is nu veel groter als dat het al was, DIT KAN TOCH NIET DE BEDOELING ZIJN?

Als het een positieve ervaring was geweest had ik dit ook met jullie gedeeld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid, dat is erg. Los van de pijn die het aanzien je al doet, deze reacties van de arts, dat is niet erg empatisch. Ik hoop dat je alsnog spoedig een vriendelijk antwoord krijgt en dat je gauw weer tevreden kunt zijn over jezelf. Sterkte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar dit, lees het met kippenvel meis wat erg voor je! Hoor vele slechte dingen over welness kliniek en ben blij dat ik daar niet gegaan ben! Hoop echt dat je heel snel normaal antwoord krijgt en zou als ik jou was juridisch advies vragen, navraag bij je zorgverzekeraar dit zouden ze toch kosteloos moeten vergoeden, ben je op consul geweest bij een andere pc? Zou dat doen en welness kliniek aansprakelijk stellen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lucia,

Het geen wat wij hebben besproken,

Dat zal ik nog maar even een keer extra neerleggen.

Want wat zij nu schrijf..

Echt ik sta met mond vol tanden..

Vind het echt erg, al helemaal na een her ...

Zou een second opinion aanvragen bij een andere arts.

Kijken wat die ervan zegt,

Als jij in nederland woont, en in belgie bent geopereerd, doet je 'hollandse' zorgverzekering er ook niks mee, dat weet ik uit verhalen daarom durfde ik niet naar belgie ..

Ik hoop voor je dat alles nog goed gaat komen!

Mischien is het voor jou ook een idee om ronde protheses te nemen?

Die kantelen niet, en als dat gebeurt zie je het niet.

Meid heb het echt met je te doen...

Brr naar!

Sterkte en veel liefs!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, super bedanktt voor jullie reactie, sta er nu niet zo alleen meer voor!

Ik heb ronde protheses, normaal gebeurd dit zelde, maar ik denk dat ze zich erg heeft vergist in mijn oude cup maat.

Ik moest het wel delen, vind dit echt heel triest en iedere vrouw snapt dat borsten erg belangrijk zijn.

Maar jullie steun doet me goed!

De kliniek heeft niets laten horen nog!

Misschien een idee, mijn verhaal heb ik op hun facebook pagina gezet, misschien kunnen we met zijn allen het verhaal delen, ik wil niet dat iemand zoveel verdriet krijgt als ik nu heb..

XXX Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Geloof mij ik heb echt mijn bekkie bij me, maar wist daar even niet meer wat te doen.

Ze kan heel zakelijk en kort zijn en voor ik het wist stond ik buiten en thuis kreeg ik de reactie pas.

Ik heb echt wel 10 keer een mailtje gestuurd met de vraag of ik de regevens van de directie mocht, maar die krijg ik niet wat ik ook doe, dat is opzich al erg vreemd! toch?

Ik ben nu al 1 jaar met hun bezig en twee keer in dat jaar geopereerd, het vertrouwen is ook weg.

Maar ergens anders mijn borsten laten doen is geen optie omdat ik echt geen geld heb.

Ga wel tv progamma's aanschrijven in de hoop dat ze iets voor mij kunnen betekenen, ook mijn huisarts om advies gevraagd.

Nogmaals bedankt!

XX Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG! ben even in shock na dit te lezen.... ik heb eind april een afspraak bij dr Visser ...... verschrikkelijk voor je!!!! er staat toch op hun site dat je 10 jaar garantie hebt niet?? of valt dit niet onder de garantie?? ik heb al zin om mijn afspraak af te zeggen.... :\

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Naat,

Stuur eens een mail naar Hilde Weustenraad Managing Director bij Wellness Kliniek.

Toen ik afzag van mijn operatie bij hun en ik mijn aanbetaling terug wilde ( waar ik volgens de papieren geen aanspraak op kon mkaen omdat mijn operatie al binnen 14 dgn zou plaatsvinden ) Heb ik eerst herhaaldelijk gebeld en gemaild. Telefonisch toezegging gehad van terugbetaling maar geen bevestiging, dan een mailtje aan die Hilde gestuurd kreeg die dag bevestiging van terugbetaling met melding dat het ook die dag al was teruggeboekt.

Wees duidelijk en zakelijk, kaart de opmerkingen aan van Dr. Visser
Geef direct aan dat in het geval er geen restitutie plaatsvind, je bent ten slotte 2x daar geopereerd met rampzalig resultaat dat je geen vertrouwen meer hebt in het kunnen van Dr. Visser noch de kliniek. van het volledige bedrag. Je gerechtelijke stappen zult ondernemen, en naar de media zult stappen.

Dat je de Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie en de Orde der Geneesheren, België op de hoogte zult brengen van de werkwijze van Dr. Visser en hoe zij met haar patiënten omgaat al werkende in de Wellness Kliniek.

En wijs zeer dan vooral nog even op dat al deze aandacht Dr. Visser en de kliniek meer schade zal doen en geld zal kosten als het vergoeden/terugbetalen van het door jou betaalde bedrag vermeerderd met de gemaakt reiskosten van 300 euro.

Geef ook duidelijk aan hoelang je de kliniek / Hilde de tijd geeft om te reageren op jouw schrijven. Ik zou dat op 5 werkdagen houden. Zo hebben ze de tijd om er even goed over na te denken en serieus te reageren.

Succes en een dikke knuffel
Christina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Christina,

Bedankt voor je lieve en wijze mail! Ga ik zeker doen.

De kliniek heeft net ineens gebelt, Tja, de media en nu kan het wel!

Heb niet opgenomen, ze hebben mijn voice mail ingesproken en deden net of ze niet wisten dat het op facebook stond.En gaan zo overleggen met de medische raad.

Dat ze weten wat ik doe is wel duidelijk, al mijn vrienden die op facebook hebben gereageerd zijn verwijderd! Dus niets meer van terug te vinden, ze zitten er boven op!

Maar mijn mailtje netjes beantwoorden daar was helaas geen tijd voor!

Maar jij onwijs bedankt! dikke kunuffel terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het wel op facebook zetten op je eigen pagina en dan Wellness Kliniek als Tag toevoegen.
Locatie: Wellness Kliniek etc. Zij kunnen niets verwijderen wat op jouw pagina staat. En als je dan ook nog even erin vermeld, graag delen met al je vrienden.... HOPPA staat jouw verhaal binnen een scheet en een zucht op heel facebook.

Dan piepen die lui wel anders in de wellness kliniek.
Ik ben blij dat ik toch die 10 -12dgn voor mijn operatie alles heb geannuleerd ik twijfelde en had een steeds naarder gevoel alsof ik er spijt van zou krijgen. Ik zou door Verdonck geholpen worden.

Ben benieuwd wat ze te melden hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Aardbei ;)

De garantie is voor lekkage en scheuren verder niets.

Als alles goed gaat heb je mooie borsten, gaat het mis zijn ze helaas niet thuis, besef dat wel goed.

En alle negatieve meningen worden direct verwijderd dus een eerlijke kans opo jou beslissing krijg je dus niet.

Maar gun jou een top operatie met het super resultaat xxx

Staat nu idd op mijn eigen tijdlijn! dank je wel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nathalie,

Wat erg hoe dit nu loopt! Hoop dat er een passende optie wordt aangeboden en je hopelijk je geld o.i.d. terug krijgt zodat je een heroperatie kan doen in Nederland bij een arts waar je wel vertrouwen in hebt.

Als ik het goed heb, heb ik de naam van de welness kliniek hier op het forum al vaker gekoppeld zien worden aan negatieve verhalen. Misschien handig om hun eens op te zoeken door welness kliniek in de zoekbalk in te vullen en kijken hoe het bij hun opgelost is.

Ik hoop dat ze zelf met een goede oplossing komen en anders zou ik Christina haar raad opvolgen. Of eventueel als je dat hebt rechts bijstand inschakelen?

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Mij hebben ze geblokkerd dus mijn dochter heeft mijn verhaal er weer op gezet en deze blijft nu staan.

Maar er waren heel veel negatieve reacties na mijn verhaal en ook deze zijn verwijderd dus hun verhaal KLOPT NIET!

Ik heb tot de dag van vandaag nog geen antwoord ontvangen maar dat schijnt er aan te komen.

Ik zal dit natuurlijk ook met jullie delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verschrikkelijk voor je zeg! En wat een onbeschofte manier van werken..... Ik herken je verhaal in die zin dat ik ook met kantelende protheses te maken heb gehad. Na mijn tweede borstvergroting draaiden mijn ronde protheses ook steeds achterstevoren met de platte kant naar voren dus waardoor mijn borsten er misvormd uitzagen. Mijn pc zei ook dat dit zelden voorkomt, maar helaas lees ik het wel vaker dat dit gebeurd. Ik ben nu 3,5 week geleden geopereerd aan mijn borsten. Ik heb gratis nieuwe implantaten gekregen, die grover gestructureerd zijn en groter van formaat zodat ze beter vullen. Ik hoop echt van harte dat deze op hun plek blijven, want ik ben ook angstig dat ze straks weer achterstevoren zitten. Ik ga voor je duimen dat dit fatsoenlijk opgelost wordt, want vind het belachelijk hoe sommige klinieken met hun patiënten omgaan! Laat je niet kisten meid, sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb niks hoeven betalen, was volledige garantie. Heb zelfs zonder bijbetalen duurdere protheses gekregen en korting op mijn buikwandcorrectie ;)

De exacte reden is me niet helemaal duidelijk. De pc weet het ook niet zegt hij. Hij heeft nu een grovere structuur gebruikt en een bredere maat. Vergelijk het met schuurpapier, ik had eerst een hele fijne structuur en nu een veel grovere. Ik hoop echt dat het nu op zijn plek blijft, ben echt bang dat de boel weer gaat kantelen.... Waar ga je heen voor je 2nd opinion?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.