Ga naar inhoud

zo-blij : april 2014


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb me hier vandaag aangemeld, want ik las me hier van te voren goed in. Ik ben nu 7 dagen post op en verschrikkelijk blij dat ik het eindelijk heb laten doen. Ik was 75 Nada en heb mcGhan 255 anatomisch achter de spier gekregen. Op wat spierpijn na heb ik nergens last van, het doet niet zeer -wat ik wel verwacht had-, dus een blijer iemand als mij kom je vast vandaag niet meer tegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, en hier spreekt een net zo blij iemand.

Ook nauwelijks pijn gehad en na een lege 75 minie A nu mooie volle borsten.

JOEPIE!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjuliiewel! Het is wel strak en gespannen, voelt een beetje als stuwing tijdens borstvoeding geven, maar dat zal de pret niet drukken. Ik ben alleen zó klaar met op de rug slapen, ik ben een buikslaper, maar dat durf ik nog maar niet aan.

Laat die zomer nu maar komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, wij lijken op elkaar!

Ben ook een buikslaper en ben zo klaar met rugslapen.

Nog een weekje en dan mag ik op mijn zij slapen.

Waar heb je je boobz laten doen en door wie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd !! En blij dat je geen pijn hebt sucses verder en idd laat die zomer nu maar komen here we come !! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeerd meid!! ik rol al een paar dagen automatische op mijn zij... en word soms bijna gillend wakker van de pijn...dan ben ik per ongeluk op mijn buik gedraaid....brrr, heeel dom ook!...ik ben morgen precies 14 dagen PO...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het ziekenhuis door de pc.
Af en toe lukt het eventjes om licht op mijn zij te liggen, dat doet geen pijn, maar lekker voelt het ook niet. Nu 8 dagen post op en ze worden met de dag mooier, ze worden zelfs al iets zachter, net of nu de spanning er iets af trekt. Al met al, nog steeds: zó blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Het zal nu ook echt iedere dag beter gaan. Ze zullen de komende weken nog kunnen veranderen en worden steeds mooier natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.