Ga naar inhoud

Waarom ogen fake boobs kleiner dan real boobs?!


Gast Princess88

Aanbevolen berichten

Gast Princess88

Het onderwerp zegt het al. Hoe komt het dat fake boobs veel kleiner ogen dan real boobs?

Ik bedoel, ik heb nu bh maat 70 E als je dat hoort denk je woww huge, nou totaal niet het oogt als een kleine C vind ik. Maar dan denk ik, hoe kan het dan bij vrouwen met echte borsten cup E er veeel groter uit zien?

We passen dan toch dezelfde bh?

Misschien een domme vraag hoor maar i just wanna know :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

neen, geen domme vraag. Ik vind dit ook zo vreemd want we passen dezelfde bh en toch lijken natuurlijke veel groter. ???

wie weet het antwoord ....

ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook een keer gegoogled.. ze zeggen dat dat is omdat je implantaat zeg maar breder is dan een natuurlijke borst en dat je daarom dan ook een grotere cup nodig hebt. Daarnaast zijn natuurlijke borsten wat meer vormbaar in een bh en lijken ze daarom ook groter. En hoeveel meiden dragen wel niet een te kleine bh met grote borsten. Misschien zeggen ze wel dat ze een D hebben, maar als ze het op zouden laten meten zouden ze bijvoorbeeld F hebben. Dat geeft denk ik ook wel een vertekend beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het ook met de projectie/bolling te maken heeft. Ik heb veel volume bovenin dus dan vul je sneller een cup en heb je sneller dat je tepel boven de rand uitkomt als bij een borst waarvan al het volume onderin zit. Maar het is inderdaad niet te vergelijken! Ik draag een 70G maar het ziet er meer uit als een D vind ik. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je mij en mijn vriendin vergelijkt ziet het er heel anders uit.
mijn vriendin is in bezit van een cup e f of H ze schommelt heel erg.
Erg mooie natuurlijke borsten.

De substansie van hun borsten is niet ter vegelijken met onze borsten ookal heb ik de zachte en gladste siliconen die je kan hebben.
Haar borst kan je helemaal platdrukken zo zacht zijn haar klieren en vetweefsel die van ons kan je maar tot een paar cm platdrukken alhoewel mijnes steeds zachter worden het zal nooit ter vegelijken zijn. Beweging van onze borsten is ook heel anders minder grotere bewegingen meer ingetogener.

Daarnaast gaat de natuurlijke grote cupmaat wat hangen door de zwaartekracht waardoor deze een lagere grotere indruk krijgt, die van ons blijft opstaan vooral achter de spier geplaatste en onze borst blijft op een vaste hoogte door vaste substantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.