Ga naar inhoud

Cher : 24 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Hoiii!!

Ik zit al een tijdje op deze forum mee te kijken en nu mag ik mezelf weleens gaan voorstellen!

Ik heet Cher, 25 jaar en zit al een aantal jaar te denken aan een borstvergroting.

Heb van natura een 75 B en ik vind dit totaal niet bij de rest van mijn lichaam passen, omdat de rest wel gewoon goed gevormd is. Met de tijd word ik er steeds onzekerder door en heb eindelijk dit jaar ervoor gekozen om ervoor te gaan!

Had op 26 februari een consult gehad bij Frans straten via Diana Gabriels. (Las goede ervaringen over de chirurg, vandaar dat ik voor hem had gekozen) Het gesprek ging heel goed en hij wist precies wat ik bedoelde!

De operatie staat gepland op 5 mei UCCZ Dekkerswald in Groesbeek. En er gaat 400 CC in dual plane.

Kijk alleen op tegen de narcose... :wacko:

Verder kijk ik wel heel erg uit naar het eind resultaat en dat ik in de spiegel kan kijken met een WAUW gevoel!

Xx Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cher,

Spannend dat je al een datum hebt en al lekker snel! Ik zie zelf ook altijd erg tegen de narcose op, maar eigenlijk is het een erg lekkere diepe slaap. Je voelt jezelf langzaam wegzakken als het spul inspuiten en voor je het weet ben je vertrokken en ook weer wakker. Je hebt net het gevoel alsof je 10 minuutjes geslapen hebt ;)

Ik heb je titel even aangepast, zo kan kan je hem makkelijk terug vinden en hier kan je ook je operatieverslag plaatsen als je wilt.

Succes met aftellen en de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cher,

Ik ben zelf vorige week geholpen door Frans Straten.

De narcose is voorbij voordat je het weet en zo ook de operatie.

Mij is het allemaal 100% meegevallen .

400 cc is een mooie maat.

Succes met aftellen, nog een maandje. Is zo voorbij

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cher,

Welkom hier ...

Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt en verlangt naar het eind resultaat .

Ik heb dan geen BV maar een Bvk gehad , maar heb helemaal naar die dag toegeleefd .

Vandaar dat ik ook helemaal niet nerveus was op de dag zelf .

Ten tweede was het gezellig op de operatiekamer , kreeg niet mee dat ik al narcose middel ingespoten kreeg .

Voelde me draaierig ...en weg was ik ...en dan is het al gebeurd en word je weer wakker .

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cher,

Gefeliciteerd wat een ontzettend leuk nieuws en spannend allemaal hoor! Nou hou ons op de hoogte

Xx

Hi Denise!

Thnx voor je berichtje, ik ga dat zeker doen!

Jij ook heel veel succes en gefeliciteerd, ik las net je verhaal dat je in augustus gaat trouwen en in dubio zit of je het ervoor of erna wilt gaan doen.

Ik zou als ik jouw was, een consult gesprek inplannen en het dan met de chirurg erover hebben?..

Xx Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cher,

Spannend dat je al een datum hebt en al lekker snel! Ik zie zelf ook altijd erg tegen de narcose op, maar eigenlijk is het een erg lekkere diepe slaap. Je voelt jezelf langzaam wegzakken als het spul inspuiten en voor je het weet ben je vertrokken en ook weer wakker. Je hebt net het gevoel alsof je 10 minuutjes geslapen hebt ;)

Ik heb je titel even aangepast, zo kan kan je hem makkelijk terug vinden en hier kan je ook je operatieverslag plaatsen als je wilt.

Succes met aftellen en de voorbereidingen!

Hi Andrea,

Thnx voor het aanpassen van mijn titel, wist niet zo goed hoe ik het het beste kon neerzetten.

En ook bedankt voor de pep talk! Hahahha, ik laat het maar gewoon over me heen komen. Aan meerdere reacties te lezen, lijkt het bij iedereen 10 min werk.

Fijne avond!

Xx Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cher,

Ik ben zelf vorige week geholpen door Frans Straten.

De narcose is voorbij voordat je het weet en zo ook de operatie.

Mij is het allemaal 100% meegevallen .

400 cc is een mooie maat.

Succes met aftellen, nog een maandje. Is zo voorbij

Groetjes Yara

Hi Yara,

Dank je wel!!

Jij succes met het herstel verder.

Xx Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cher,

Welkom hier ...

Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt en verlangt naar het eind resultaat .

Ik heb dan geen BV maar een Bvk gehad , maar heb helemaal naar die dag toegeleefd .

Vandaar dat ik ook helemaal niet nerveus was op de dag zelf .

Ten tweede was het gezellig op de operatiekamer , kreeg niet mee dat ik al narcose middel ingespoten kreeg .

Voelde me draaierig ...en weg was ik ...en dan is het al gebeurd en word je weer wakker .

Hoi Jeanette,

Zoals jij het hierboven beschrijft klinkt het als een onderlinge theekransje hahaha, maakt het een stuk minder "eng"!

Thnx, nu klinkt de narcose al een stuk minder erg gelukkig.

Fijne avond!

Xx Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Heeey spannend !

ik heb 17 april nog een consult met frans zelf ben ook al bij diana geweest en als alles door gaat moet ik 6mei !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey spannend !

ik heb 17 april nog een consult met frans zelf ben ook al bij diana geweest en als alles door gaat moet ik 6mei !!

Voor jouw ook spannend!

Komt steeds een stukje dichterbij.

Alvast veel succes voor 6 mei! Gaat vast wel door.

Xx Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cher__ , Positief in de operatie gaan scheelt denk ik al een heleboel .

De operatie had ik het liefst gisteren dan vandaag , en heb dus echt naar de dag toegeleefd .

Inclusief het trurven op de kalender .

Angstig /nerveus was ik helemaal niet , ik was er klaar voor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Cher,

Spannend dat je al een datum hebt en al lekker snel! Ik zie zelf ook altijd erg tegen de narcose op, maar eigenlijk is het een erg lekkere diepe slaap. Je voelt jezelf langzaam wegzakken als het spul inspuiten en voor je het weet ben je vertrokken en ook weer wakker. Je hebt net het gevoel alsof je 10 minuutjes geslapen hebt ;)

Ik heb je titel even aangepast, zo kan kan je hem makkelijk terug vinden en hier kan je ook je operatieverslag plaatsen als je wilt.

Succes met aftellen en de voorbereidingen!

Hi Andrea,

Zou mijn onderwerp aangepast kunnen worden naar 24 juni?

De rest blijft wel hetzelfde.

Bedankt alvast!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiss, hoe is het allemaal gegaan?

Hi Pearll!

Ik heb het helaas moeten verschuiven, ben nu 24 juni aan de beurt. Dit keer kan het gelukkig wel echt door gaan!

Hoe voel jij je nu? Was het allemaal te doen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohh zo dus nog een maand wachten!

Bij mij was het opzich prima te doeb eerste 3 dagen stront ziek geweest van de narcose en alle pijnstillers en paracetamol!

Nu 10 dagen PO en ik kan alles weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohh zo dus nog een maand wachten!

Bij mij was het opzich prima te doeb eerste 3 dagen stront ziek geweest van de narcose en alle pijnstillers en paracetamol!

Nu 10 dagen PO en ik kan alles weer!

Ik heb net even gekeken naar je fotows, ze zien er goed uit!

Heb je trouwens zelf bewust gekozen voor een snee onder de oksel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kreeg geen keus van mn pc was via de oksel onder de spier of niks.

Maar vind het niet erg hoor! Tis nu even onpraktisch maar ik heb dalijk bijna ontzichtbare littekens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kreeg geen keus van mn pc was via de oksel onder de spier of niks.

Maar vind het niet erg hoor! Tis nu even onpraktisch maar ik heb dalijk bijna ontzichtbare littekens!

Ja daarom! Dat heeft ook zo zn voordelen.

Succes met je herstel verder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn mooi geworden pearl !

Maar doet straten het altijd via de oksel ? Waarom

Had ji geen Keus dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen door Roosenburg,

nee hij heeft geen voorkeur qua plaatsing, niet qua incisie evenals methode.

Ik had geen keus vanwegen mn bouw en eigen weefsel geloof ik, ik weet het niet precies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Andrea,

Zou mijn onderwerp aangepast kunnen worden naar 24 juni?

De rest blijft wel hetzelfde.

Bedankt alvast!

Xx

Ik ben dan wel Andrea niet maar zal je titel voor je aanpassen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.