Ga naar inhoud

Trouwen


Boops25

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Even een vraagje 29-8-2014 gaan wij trouwen alleen elke dag is voor mij een bel elke dag word ik geconfronteerd met mijn borsten na 2 zwangerschappen zijn ze echt enorm verslapt en heb te veel huid over!

Slapen met bh alles met bh als ik douche met mijn partner heb ik een bikini topje aan! Zo erg vind ik het

Nu heeft mijn vriend geZegt we gaan er een einde aan maken voor jou en we gaan je borsten laten corrigeren. Helemaal blij natuurlijk want er zal een hoop gaan veranderen ik onze relatie.

Alleen nu gaan wij 28-8-2014 trouwen is het verstandig om de operatie voor de bruiloft te doen ivm herstel of er na graag hoor ik van ervaren een eerlijke reactie groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 augustus, dat is dus over ruim 4 maanden. Als je je nu nog moet gaan oriënteren en een afspraak moet maken voor consult en operatie dan wordt het vrij kort op je trouwen. Het lijkt mij een risico om het vlak voor de bruiloft te doen, stel dat je een complicatie krijgt of je herstel niet zo snel gaat dan moet je straks je bruiloft uitstellen of voel je je niet fijn op die dag. Ik ben zelf een jaar voor mijn borstvergroting getrouwd en vond het ook vreselijk. Ik had een mooie jurk zonder mouwen en bandjes. Ik heb hele grote kipfilets gekocht en daarmee mijn torselet opgevuld ;) het zag er uiteindelijk goed uit, maar het was nog mooier geweest als ik wel borsten had gehad haha. Het is dus een afweging die je moet maken en het zou er wat mij betreft heel erg aan liggen hoever voor de bruiloft je geholpen kan worden. Ik zou op zijn hoogst 6 weken van tevoren doen, niet later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie! Ik zit zo te twijfelen ik weet dat het bij gabriels Frans straten snel kan gaan maar toch stel dat indd je compilatie krijgt wat dan de grote dag moet perfect zijn maar de nacht ook ik wil stralen in mijn strapless jurk ik wil me heerlijk vrij voelen als alles uit mag! En geen gevoel van schaamte hebben pfff lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lastig he..... Ik begrijp je dilemma helemaal! Je kan je ieder geval oriënteren en vragen wanneer je geholpen kunt worden, misschien kan je alvast een datum laten vastleggen zeer binnenkort en dan pas op consult, dan heb je ieder geval een datum zo snel mogelijk. Misschien is dat een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou plankgas gaan oriënteren en consult inplannen. En ervoor zorgend at je voor eind deze maand aan de beurt bent.
Is niet onmogelijk hoor. Ik kon binnen 10 dgn terecht in een kliniek in België uiteindelijk zag ik daar vanaf.
In de avond een snel consult gehad bij F. Straten en kon eigenlijk als mijn agenda/planning het toeliet een paar dgn later( na het weekend) al terecht. Dat lukte niet en ben toen voor 18 april ingepland en dat heb ik laten vervroegen naar 15 April.

Ik zou als je zo enorm ongelukkig bent over je borsten er alles aan doen om ze voor jullie grote dag te hebben zoals jij het wil. Je wilt op die dag stralen en genieten en niet compenseren vanwege je borsten.

Ennuh, van harte gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd dat je gaat trouwen! Bij mij heeft t in totaal 2 mnd geduurd, ik belde voor consult en kon 3wkn later terecht en 4wkn daarop had ik mn boobiez!

Ik zou t gewoon proberen..... hoe mooi zou t zn dat je kan pronken met je boobiez op je bruiloft! En je nog mooier voelen in je trouwjurk dan dat je nu al doet! Misschien kan je ook wel sneller geholpen worden als je je situatie uitlegt?! Niet geschoten is altijd mis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Het is inderdaad niet onmogelijk, maar wel een uitdaging en je moet inderdaad wel rekening houden met herstellen.

Je moet 6 weken toch wel rustig aan doen. Niet je armen boven schouderhoogte en niet stofzuigen,dweilen, strijken enz. Als je dual plane krijgt dan mag je niet zwaarder dan 2 kilo tillen.

Ik weet niet hoe het zit met voorbereidingen treffen voor je huwelijk enzo, maar houd er wel rekening mee.

Succes met de zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

ik heb 2,5 week na mijn consult mijn operatie gehad bij dr Nio.

Ik ben a.s donderdag 5 weken po, en voel me sinds een week weer kiplekker.

Maar ik heb ze voor de spier. Dan is het herstel wel makkelijker en sneller.

Dus eigenlijk moet je weten of je ze ervoor kan krijgen of erachter.

Als je ze voor de spier kan krijgen zal ik het zeker zo snel mogelijk doen en lekker stralen op je bruiloft! Ik kan je niet adviseren over het algemene herstel van achter de spier/dual plane maar wat ik zo lees op het forum is dat nogal wisselend. De ene fietst er zo doorheen, de ander is echt wel 2 maanden zoet..

Ik zal iig consults plannen als ik jou was..dan kan je altijd nog beslissen of je het voor of na je bruiloft wil doen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal ik zal vanmiddag even bellen naar Diana gabriels en san een consult met Frans straten aanvragen en kijken wat hij mij voor advies geeft en dan een beslissing maken. Lief van jullie dat jullie je mening geven en ervaringen willen delen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ervoor gaan!! Even mij als voorbeeld genomen dan...

Ik ben eind Februari op mijn 1e consult geweest en ben nu vandaag 7 April alweer voor de 2e week aan het werk na mijn borstvergroting... Kun je nagaan hoe snel het 'kan' gaan?? Ik zou op de grote dag en miss wel de mooiste uit je leven mooie boobies willen hebben:)... Ik heb Dual plane achter de spier en ben op 24 maart geopereerd... Ik ben maar 1 week thuis geweest had werkelijk nergens last van... zp kan het dus ook gaan...

Succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ervoor gaan!! Even mij als voorbeeld genomen dan...

Ik ben eind Februari op mijn 1e consult geweest en ben nu vandaag 7 April alweer voor de 2e week aan het werk na mijn borstvergroting... Kun je nagaan hoe snel het 'kan' gaan?? Ik zou op de grote dag en miss wel de mooiste uit je leven mooie boobies willen hebben:)... Ik heb Dual plane achter de spier en ben op 24 maart geopereerd... Ik ben maar 1 week thuis geweest had werkelijk nergens last van... zp kan het dus ook gaan...

Succes met je keuze!!

En waar ben jij geweest en welke pc ? En wat fijn dat het allemAL zo is mee gevallen en dat jeje goed voelt !
Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar ben jij geweest en welke pc ? En wat fijn dat het allemAL zo is mee gevallen en dat jeje goed voelt !

Ik ben bij ATS kliniek geweest in Vlijmen. Dokter Hermens heeft mij geopereerd. Moet zeggen de kliniek en de chirurg krijgen van mij een dikke tien! Zeker een aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal ik zal vanmiddag even bellen naar Diana gabriels en san een consult met Frans straten aanvragen en kijken wat hij mij voor advies geeft en dan een beslissing maken. Lief van jullie dat jullie je mening geven en ervaringen willen delen

Xx

Ik zou voor F. Straaten contact opnemen met Kliniek Heyendael Dat is wat ik deed op een donderdag avond rond half 10 per mail. En kreeg nog antwoord van Tanne. Om half 11 had ik datums en tijden om uit te kiezen en kon de avond erop al op consult.

Ik hoor over Diana Gabriels wisselende berichten..... ik ken haar verder niet dus kan niet oordelen. Maar kan wel zeggen dat de service van Tanne bij Kliniek Heyendael echt geweldig is.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het geen paar sokken zijn bedankt voor je bezorgdheid. Zelf overweeg ik deze ingreep al bijna 2 jaar na veel research en verhalen te hebben gelezen vind ik de stap nog steeds heel moeilijk waar doe je goed gaan.

Nu weet ik dat ik me zo ook heel erg ongelukkig voel en zeker niet prettig ik mijn vel dus als ik besluit om dit te doen of dat nou ervoor of erna word ik ga het sowieso doen alleen mijn vraag was alleen is het verstandig om het voor zo korte tijd te doen f straten heb ik al contact mee gehad alleen niet over mijn bruiloft die er aan Zit te komen ik ken de man ik ken zijn werk 2 vriendinnen van mij zijn ook bij hem geweest en echt fantastisch. Hun hebben allebei een ander advies vandaar dat ik me weer op het forum bezig hou on hier ervaringen te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zou zeker een consult inplannen bij hem, maar zou ook zeker elders een aantal consulten inplannen. kijk waar jij je prettig bij voelt en bespreek op welke termijn het kan..

Ik zou zeker niet overhaasten, maar bespreek alles met de pc.. Indien je er een goed gevoel bij hebt en het kan al op korte termijn, tja waarom zou je het dan niet doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hier mijn mening...

zal je even goed laten twijfelen :44:

Ik heb een borstvergroting gehad...

(resultaat valt me zwaar tegen maar goed dat daar buiten. :106: )

Maar sinds ik weer een voorgevel heb straal ik echt van alle kanten!

Ik heb weer de glans in mijn ogen die ik ooit door voor ook had.

Heb weer lol in kleding kopen, loop weer ik prachtige kleren.

Mn kop in de smink..haartjes in de plooi!

En natuurlijk kon dit voorheen ook met een paar "kipfiletjes"

Klinkt erg dramatisch neem het met een korrletje zout:)

Maar mijn leven is er zeker weer wat leuker op geworden.

Waarom zeg ik dit...als jij je net zo ongelukkig voelt als mij zou ik zoooooo de gok wagen...

Was rennend de klinieken langs gegaan en zou zorgen dat ik binnen 2 week een paar tieten had.

Als je je echter niet zo rot voelt als mij voorheen dan had ik het zeker uitgesteld..want de complicaties wat hier al is genoemd kan ook de glans van je bruiloft ontnemen.. En paar kiplfiletjes en een flinke maximizer geven het zelfde effect als een paar siliconen.

En als je het wel wilt..

dan zou ik heeeel snel gaan zoeken.

En nog een tip waar je misschien helemaal niet op zit te wachten:)

bij twijfel over de maten..altijd de grootste doen! :106:

Succes bij het maken van je keuze.

Ben wel benieuwd wat je gaat doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Denise,

Mag ik eerst wat vragen, ga je voor alleen een correctie of juist voor een verkleining of vergroting. Omdat je in het verkleiningstopic zit en de meiden hierboven het volgens mij vooral over een vergroting hebben.

Want volgens mij is het herstel en de pijn e.d. van een vergroting of een verkleining wel heel verschillend. Wat hierboven inderdaad gezegd wordt, als je nu allemaal afspraken plant moet het ´makkelijk´ lukken, zeker bij een kliniek. Je hebt nog ruim vier maanden, en ruim genomen moet dan tussen nu en 2-2,5 maand de operatie plaats vinden. Oriënteer wel goed en heb het er ook met je PC over.

Ik zou als je een PC gevonden hebt waar je je prettig bij voelt het wel zo snel mogelijk doen hoe meer kans je hebt, dat je je helemaal goed voelt als je gaat trouwen. Daarnaast heb je dan ook genoeg tijd om je jurk enzo aan te passen want de eerste weken na je operatie zijn je borsten nog opgezwollen e.d. en kan je denk ik ook niet goed je jurk pasklaar maken.

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je trouwdatum!

Zou idd een afspraak inplannen en dan kan je altijd nog bespreken wanneer je eventueel zou kunnen?als je via diana gabriels gaat dan zou ik gelijk afspraak bij de pc doen, scheelt je ook een keer rijden, weet niet of je dicht bij barendrecht in de buurt zit. Scheelt 400 euro met zijn eigen kliniek, en ja je merkt er niks van eigenlijk haha, had ook kamer alleen voor mezelf en ben uitstekend geholpen, betaling via diana gabriels gedaan meer niet, heb ze zelfs nog nooit ontmoet. Vind het toch veel geld 400€, maar woon je vlakbij nijmegen dan zou je kunnen overwegen daar een consul te doen. Van straten maakt hele mooie borsten en ben ook blij dat ik voor hem gekozen had.

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je trouwdatum!!! :)

Ik begrijp je keuze volledig, alleen zou wel het goed overdenken. Het is wel iets waar je een weloverwogen keuze in moet maken het zou zonde zijn als je er later spijt van krijgt om welke reden dan ook. Sowieso zou ik meerdere een afspraak maken, en wanneer je 100% zeker bent de knoop doorhakken.

Mocht het dan niet lukken zonder dingen te overhaasten dan zou ik gaan voor een paar mooie kipfilets en na je trouwen onder het mes gaan.

Heel veel succes met de voorbereidingen van je trouwdag en speurtocht naar mooie boobs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden. Nou wat een verhalen en meningen haha alsof het al niet moeilijk genoeg is haha nee hoor bedankt juist. Ik heb mij. Corset laten aan meten maar die moet in genomen worden omdat mijn thee zakjes te slap zijn 😔

Een maximizer is niet handig aangezien je onder je trouwjurk altijd een bustier draagt ik vind het allemaal zo moeilijk ene kant nu en liever vandaag dan morgen en andere kant lees ik ook indd negatieve verhalen veel pijn complicatie enzovoort!

Ik ga er eens goed met mijn vriend over hebben en met de eventuele pc maar meiden onwijs bedankt voor alle reacties 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zoiezo nu al consults plannen, kan je er over nadenken ven weet je een beetje wat je te wachten staat...operatie datum kan je dan altijd nog aanvragen toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.