Ga naar inhoud

Verschil high profile en ultra high profile


Aanbevolen berichten

Ultra high is minder breed, maar heeft meer projectie. Om dezelfde breedte te krijgen als bij high profile heb je meer cc's nodig omdat ultra meer de hoogte in gaat zeg maar en dus minder breedte heeft als dezelfde volume bij high. Snap je? Welk merk krijg je, dan kan ik je de verschillen laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom van 350cc high profile nu operatie gehad en 450cc ultra high profile. 28 maart geopereerd maar er iz nu al een duidelijkkkkk verzchil te zien!

Veeel meer projectie stuk groter en dat met 1 cm meer projectie en een paar mm breeddere implantaten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat de pc met het advies van de 350 high rekening heeft gehouden met de breedte van je borst. Als je dezelfde breedte ongeveer wilt behouden dan heb je van de ultra high minstens 480cc nodig om aan dezelfde breedte te komen als de 350 high. Daarmee gaat wel je projectie naar 6 cm! Dat gaat je in bh maat minstens een E/F opleveren gok ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Ultra high profile. Dit geeft inderdaad meer projectie en de prothese is wat smaller.

Mijn borsten zijn smal( heb ik me laten vertellen ;) , maar moesten wel goed opgevuld worden en daarom heeft de pc voor mij UHP gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.