Ga naar inhoud

Bloempje7 : 3 april 2014 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoii,

ik heb donderdag 3-4 een borstvergroting gehad ik had cupmaat 70A en heb een prothese van 220cc gekregen. Ik weet dat het normaal is dat je last hebt van zwelling en dat het uiteindelijke resultaat even op zich laat wachten. Maar ik maak me een beetje zorgen over de vorm... mijn borsten zien er heel puntig uit...best schrikken, ik heb wel anatomische prothese genomen maar de druppelvorm is ver te zoeken! Heeft iemand hier meer ervaring mee met de vorm die tegenvalt maar hopelijk later is bij getrokken :1: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben donderdag ook geopereerd door Klepetko en toen ik die van mij zag vandaag schrok ik ook van de vorm.

Maar dat gaat vast helemaal goed komen.

Het is 2 dagen geleden en ze veranderen nog zoveel. Als ze eenmaal gezakt zijn zien ze er vast héél mooi uit.

Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic even bewerkt zodat je hem makkelijk terug kan vinden :)

Ik schrok ook na mijn eerste operatie heel erg. De vorm was zo raar. Mijn tepels hingen heel gek en idd puntig. Het komt echt goed, meid. Geduld is hier het toverwoord ;) heel veel sterkte met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

uote name="Bloempje7" post="231629" timestamp="1396697721"]Hoii,

ik heb donderdag 3-4 een borstvergroting gehad ik had cupmaat 70A en heb een prothese van 220cc gekregen. Ik weet dat het normaal is dat je last hebt van zwelling en dat het uiteindelijke resultaat even op zich laat wachten. Maar ik maak me een beetje zorgen over de vorm... mijn borsten zien er heel puntig uit...best schrikken, ik heb wel anatomische prothese genomen maar de druppelvorm is ver te zoeken! Heeft iemand hier meer ervaring mee met de vorm die tegenvalt maar hopelijk later is bij getrokken :1: .

Twijfel over wissel: ja die heb ik gekregen ze werken daar volgens mij ook maar met 1 soort prothese. Bij mij is gebruik gemaakt van de dualplane thechniek dus gedeeltelijk onder de borstspier.ik heb voor die kleine cc gekozen om dat ik vrij iel ben het was dan ook op advies van de chirurg om niet veel groter te doen dan 245cc (deze waren ook besteld maar paste niet goed in de ruimte onder de spier) vandaar de 220cc. Hoop dat het inderdaad nog een beetje bij trekt haha!

Mandy: wat toevallig! Maar 'fijn' om te horen dat dit bij jou ook het geval is. Dan zal het vast wel bij trekken. Naar welke maat ben jij gegaan als ik mag vragen?

Andrea: ja Dank je ben er nog niet zo handig mee. Gelukkig had jij dit ook! Allemaal geruststellende berichten, dan moet ik er gewoon even doorheen en ga ik er vanuit dat het allemaal wel goed komt!

Bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel over wissel: haha jaaa het is echt wel even schrikken zo de eerste keer, ja dan heb ik wel een beetje hetzelfde postuur als jij. bij mij zeiden ze ook dat het rond een 70C zou uitkomen. Snap dat je twijfelt over een tweede ingreep... pfff het valt niet mee haha vooral die zwelling en het strakke gevoel vind ik echt heel naar. Maar misschien valt een tweede ingreep wel mee vooral omdat je borstspier al wat is opgerekt.... moeilijke keuze! succes met je beslissing.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt wel heel pijnlijk!! Gelukkig kan ik me aardig redden, en vandaag weer even gekeken en het ziet er al een stuk beter uit! veel minder zwelling nog steeds is de vorm wel een beetje puntig maar goed dat heeft tijd nodig. Wat raar de je geen medicatie mee kreeg, ik heb voor 5 dagen pijn en ontstekingsremmers mee gekregen, en voor twee dagen oxycondon :) heerlijk op geslapen!

Goed om te horen dat het bij jou alleen nog maar beter is geworden! ja de projectie van mij is 4.0.

Nee ik laat me nog lekker een paar dagen verwennen haha!

Bedankt voor je lieve berichtjes en tips!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.