Ga naar inhoud

Is ACCZ goed ?


Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik ga in de zomervakantie een bv doen (als het kan van A naar D) en ik ben al wat op zoek naar een kliniek om vast een gesprek erover te voeren.

Nu kwam ik dit tegen op google: http://www.accz.nl/behandelingen-info/borstvergroting?gclid=CNrs1IHIx70CFVLItAodjUAADg

Maar ik vroeg me af of het wel goed is want het is wel heel goedkoop (1750)

Dus heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een misleidende prijs hoor. Dit is namelijk alleen de operatie zonder de protheses. De complete operatie kost 3400 euro bij ACCZ ;)

Als je zoekt op dr. Van Onselen en dr. kruppa hier op het forum kun je heel veel ervaringsverhalen vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je niet wat een naaistreek haha! Dan ga ik liever bij Diana Gabriels die is dan nog een stuk goedkoper.. Ik zit trouwens nog wel ergens mee, ik ben heel dun 41kg en ik wil graag naar cup D zou dit mij wel staan? En zou het wel kunnen denk je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meen je niet wat een naaistreek haha! Dan ga ik liever bij Diana Gabriels die is dan nog een stuk goedkoper.. Ik zit trouwens nog wel ergens mee, ik ben heel dun 41kg en ik wil graag naar cup D zou dit mij wel staan? En zou het wel kunnen denk je ?

Ligt aan je lengte, 41 kilo bij 1,55 is natuurlijk anders dan bij 1,70 bijvoorbeeld! Dus hoe lang ben je? :)

Of dat kan ligt aan de hoeveelheid borstweefsel die je hebt. Ik ben slank en ik had hele kleine borsten, maar ik had wel dik weefsel dus kon er veel in! Maar dit kan alleen een plastische chirurg voor je bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou sowieso naar Diana Gabriels en dan Frans Straten. Ik ben dDoor Frans Straten geholpen en super tevreden. En voor 2600. Je kan voor 200 euro meer via de kliniek heyendael gaan. Als ik opnieuw ga doe ik dat. Is toch iets persoonlijker en geen wachttijd van een uur. Maar echt Frans is goed. Je man evt me foto's bbekijken als je wilt. Ik heb nu 75D maar ik weeg wel 49 kilo en ben 1.67. Ik wil ze het liefst nog wat groter. Ik heb 350cc high profile dual plane rond.

Fijn woordenboek op mijn telefoon hoop dat je Door de fouten heen kan kijken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het over moest doen zou ik absoluut naar dr. Nio gaan.

Geloof 3.000,-

Deze arts plaatst net wat vollere borsten.

Frans en van. Onselen zijn echt stuk voorzichtiger.

Maar goed dit zeg ik omdat ik die van mij echt te klein vind!

Als ik je een tip mag geven...

kijk heel veel naar foto's en neem die mee.

Echt ik heb een 70 E als je dit hoort als leek ga je spontaan kwijlen..

echter zien ze er maar uit als een klein Ctje.

Die protheses kunnen echt zo verschillend uit vallen he!

Heel veel succes in je zoektocht!

(En accz is idd 3400,- 1750 is ex protheses..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shilana,

Zoals de meiden al zeggen lees goed alle info (bekijk foto's) die je kan vinden en besluit dan waar je gaat.

Zelf ben ik op 3juli 2013 Accz geweest bij Dr. Kruppa voor een lift via tepel met prothese 430cc high profile Cereform. Nadat ik deze datum geprikt had en betaald kwam ik pas op het BF (helaas) Mijn ervaring met Accz is niet positief aangezien mijn klacht niet serieus genomen werd (gedraaide prothese+ te weinig gelift) daarbij brandplekjes bij verwijderen van de tape waar geen actie op ondernomen is (is gaan ontsteken)

Na hoop touw getrek (geen bevredigende oplossing en geen vertrouwen meer in..) maar weer een hoop geld neergelegd maar nu door Dr. Nio op 3 april 2014 in het SLAZ laten herstellen.

Ik vind Accz zeker als je niet tevreden bent niet reëel/coulant bij het oplossen van.. en zou je niet adviseren daar heen te gaan, dit door mijn slechte ervaring.

En inderdaad zoals Ava zegt is het afhankelijk hoe dik je borstweefsel/ huid is. Ik ben 1.69 en weeg 60 kilo maar bij mij waren de plooien en randen wel te zien bij het plaatsen op de spier terwijl ik toch stuk dikker ben als... en dan maar 430cc had.

Heel veel succes meid;)xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 wken geleden geopereerd door dr kuppra en ben erg tevreden. Zie fotos . Is nog wel erg gezwollen. Tnt heb ik geen problemen en dan is het contact bij accz ook goed. Ik heb er dus geen ervating mee hoe het is als je wel klachten hebt.

Succes met je keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties allemaal!

Patty ik vind die van jou supermooi zo wil ik ze ook graag hebben !

& Budje klote dat je niet tevreden was! Is het nu wel mooi geworden ?

Ik ga nu ff een afspraak maken voor vrijdag in de vakantie heb er echt zin in, ik wil het dan graag in juni laten doen.. Spannend hihi

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.