Ga naar inhoud

Lalalove : 3 april 2014 : Dr plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

vandaag mijn bv ingreep gehad bij Dr plovier

ik zou voor een 600cc gaan maar is 470cc geworden omdat

ik graag de natrelle implantaat wilde hebben vanwege de duur van de implantaat

We moesten om half 1 daar zijn en om 3 uur ben ik geopereerd

tegen half 5 ben ik bijgekomen van de narcose en rond half 6

mocht ik na huis ik moet zeggen dat de pijn nog meevalt

alleen de hele tijd een druk op de borst

ben benieuwd als de bh af mag ik vind ze nu nog klein haha

ma dat zal komen omdat ze platgedrukt worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh ik heb daar vandaag ook de 470 gekregen terwijl ik high profile wou en Natrelle.

Was vandaag zeker niet veel meer op voorraad.

Hopelijk heb jij niet teveel last gehad van de drukte vandaag ik moest met infuus in m'n arm op de operatietafel nog even uitleggen wat ik wou en welk resultaat ik wou want er was geen tijd om hem eerder te kunnen spreken... Er waren immers nog 7 na mij werd me gezegd. Jammer dat het zo moet gaan. Maarja,

Succes met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Hopelijk heb je een goed herstel. Ik heb je titel even aangepast zodat je hem makkelijk terug kan vinden!

Welke prothese van 600cc zou je eerst nemen dan? De Natrelle is is wel beter omdat deze ook in Amerika is goed gekeurd!

Kavo, welk merk had jij nou eerst? Sebbin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

had eerst geen prothese keus gemaakt maar ben toen zelf gaan kijk

wat ik graag wilde en als ik kijk zien ze er toch groot uit

vandaag dat na operatie de pijn begint nu evenals de spierpijn

in me armen maar het is het waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Hopelijk heb je een goed herstel. Ik heb je titel even aangepast zodat je hem makkelijk terug kan vinden!

Welke prothese van 600cc zou je eerst nemen dan? De Natrelle is is wel beter omdat deze ook in Amerika is goed gekeurd!

Kavo, welk merk had jij nou eerst? Sebbin?

ik had eerst Natrelle en die wou ik het liefst weer.

Nu heb ik Sebbin.

Maar lalalove snap niet goed dat je eerst 600/700 zou krijgen en nu maar 470 hebt want das nogal een groot verschil... Natrelle is er toch ook in grote maten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer als dat paste er niet meer in zei hij ma ben eens foto's gaan kijken

en ben toch wel blij met deze maat kom dalen op een E maat uit dat vind ik toch wel groot genoeg en me vriend ook die zei meteen al is meer als genoeg haha

Maar als ik van andere de foto's kijk lijkt het net alsof ze per week nog groeien of ligt dat aan mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier stopt echt niet zomaar wat erin hoor.

Je bespreekt eerst wat je wilt en hij zal proberen je tegemoet te komen.

Soms blijkt tijdens de operatie dat er niet meer in past.

Ik had een wissel en wou groot maar ook pas tijdens de operatie kon hij bepalen wat erin kon.

Ik wou groot en ben supertevreden met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook gister bij plovier. Mij belden ze ook of ik eerder er kon zijn, maar werd toch precies om afgesproken tijd geholpen iets eerder kwart over een. Grappig om te lezen dat meer meiden gister daar waren.

Mijn operatieverslagje volgt:)

Succes met jullie herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bij Plovier geholpen word dan weet je dit van te voren .

Hij is zowiezo al een pc die ze altijd wat groter maakt inplaats van kleiner.

Ik wist dit ook van te voren .

Hij is een kunstenaar op gebied van borsten ..

Dus zou zeggen laat de kunstenaar dan ook zn werk uitoefenen zoals hij dit altijd doet

En daarom zijn de vrouwen zo happy ! dus lekker laten passen op de ok .

En dames natuurlijk heel veel sucses in het herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lalalove

Gefeliciteerd met je boobs en succes met je herstel!

@ Twijfel over wissel: ik vind dat je wel een hele harde mening hebt terwijl je niet door hem geopereerd bent, dit viel me in andere topics ook al op. (Hier zelfs in iemands operatie-verslag)

Hoe weet jij nou hoe de nazorg is?

Hij maakt prachtige borsten, dat dames soms ontevreden zijn is normaal helaas, het gaat niet altijd 100% goed en je kan niet iedereen 100% tevreden maken.

Geen enkele arts/kliniek kan en doet dat.

Moet Plovier dan maar koste wat t kost zoveel cc er in stoppen "omdat dat nou eenmaal afgesproken is"?

Jij hebt recht op jouw mening maar ik krijg persoonlijk een beetje een naar gevoel bij (al) jouw reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond ik ook wel beetje ja.. hij stopt er idd niet zomaar wat in.. ikzelf vind het juist een heel goed iets dat hij met zijn ervaring en kundigheid, tijdens operatie beslist of iets meer of minder toh beter is..

Als hij afspreekt 350 en het past toch echt niet.. beter dattie dan toch 300cc zet dan dat de boel naderhand op klappen staat en hij zegt: ja maar dit was afgesproken..

Als ik 500 met m afspreek en tijdens de operatie ziet hij van oh het vult net niet genoeg maarja k doe t maar want dat was de afspraak.. dan is t ook niet goed!!

Er zijn idd veel hers bij dr plovier maar t merendeel wat ik heb gelezen is dit omdat ze groter willen.

Voor mij nam hij echt wel de tijd, was geinteresseerd en k werd ecgt nog wel meer als twee uur in de gaten gehouden. Kwam naderhand ook nog naar me toe om te vertellen hoe t was gegaan..

Over iedere chirurg is er ook wel wat negatiefs te vertellen denk ik.. nja t is en blijft ook n risico wat we allemaal nemen he!!!

Ik in ieder geval en velen met mij dat ik weet, vinden m een kunstenaar in ieder geval huhi:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kwam na mij ook een meisje aan in dezelfde panterprintbroek als die ik op dat moment aanhad haha ben nog steeds benieuwd of dat ook iemand van t forum was!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.