Ga naar inhoud

Nieuwbegin : 23 April 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Na een tijdje hier rond geneusd te hebben heb ik mijn vriend zo ver gekregen om samen met mij op consult te gaan bij Diana Gabriëls.

Dit is gister 1 April geweest, in Amstelveen (ze is daar 2x per maand), ik vond Diana echt een hele sympathieke dame en heb veel lol gehad tijdens het consult.

Ik weet dat Diana geen pc is maar ik vind het wel een rustgevende gedachte dat ik de kliniek al gezien heb.

Eenmaal binnen gekomen was ze nogal straight to the point: Waar kom je voor? Nja, ik zie het al, een borstvergroting. Nou meid kleed je maar uit en laat eens zien wat je hebt!

Voor ik naar het consult ging had ik eigenlijk samen met mijn vriend al bedacht dat 350CC Mentor HP rond dual plane het gene is wat ik wil. Zoals jullie weten geeft Diana dit ook als standaard advies dus daar waren we snel over uit. Nadat ik de bh van Diana aan had met de protheses keek mijn vriend echt heel verrast, wow zei die!

Na van alles doorgesproken te hebben heb ik aangegeven een voorkeur te hebben voor F van Straten ivm alle goede ervaringen die ik hier lees. Helaas is deze pas vanaf 6 Mei weer beschikbaar dus we gingen kijken naar andere mogelijkheden.

Uiteindelijk kwamen we op Dr. Vito Koeijers welke op een voor mij op ideale datum (23 April) aanwezig is in Amstelveen.

Ik kan niet veel ervaringen vinden over Dr. Koeijers, zijn er hier dames die ervaring met hem hebben?

16 April mag ik bij hem op consult dus ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn!

Foto's van voor de BV en tijdens het passen kun je in mijn gallerij zien.

Liefs,

Nieuwbegin (stomme naam ik weet het, maar kon nergens anders op komen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana Gabriels staat niet op een zwarte lijst, das iets wat niet over borstvergrotingen ed gaat geloof ik. Ik ben 21 dgn po en via Diana Gabriels bij Frans van Straten geopereerd, scheelt je toch 350 euro! Daar kan je leuke bhs van kopen na je borstvergroting.

die paar euro is veel geld en ze is een tussenpersoon, sterker nog heb alleen de betaling via haar praktijk gedaan en haar nog nooit gezien, was gelijk bij Frans v Straten op consul gegaan, 1ste controle ook bij pc gehad en mn laatste heb ik daar ook in mei.

Maar als je 16 april op consul gaat zou ik tot 6 mei wachten en toch bij Frans v Straten gaan, topchirurg heel kundig.

je kan ook via kliniek heyendael rechtstreeks gaan kost je dan 350 euro meer en kan je misschien nog sneller, die kliniek is van hem.

niks aannemen van Diana die adviseerd standaard 350-375

betaling via haar ok, meer niet ;)

Succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ze niet meer dan een tussenpersoon is maar ik heb nu wel inzicht in de mogelijkheden mbt datums en pc's.

Horror verhalen zijn er over iedereen maar hier op het forum zijn er heel veel vía Diana gegaan en ik lees veel goede ervaringen.

Hoe hebben jullie het bericht mbt de betaling ontvangen?

Ik heb vrijwel direct een mail ontvangen waarin de details stonden, dit moet 14 dagen van tevoren gebeuren.

Heb even gebeld en mag na mijn consult met de arts besluiten of ik het doe en dan dus het geld over maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies 14 dgn van te voren overgemaakt, geen bevestiging van gehad, zag t op mn bank ;)

Ik kreeg week van te voren te horen hoe laat ik me moest melden, pc is daar op woe, werd di daarop geopereerd. Ik kreeg mail omdat ik telefonisch toen niet bereikbaar was, dus dat was mijn bevestiging ;)

Zou als ik jou was consul bij schiettecatte aanvragen via gabriels, hijs ook goed ;)

Dan kan je misschien ook sneller

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Nieuwbegin,

Wat een toeval, ik was info aan het zoeken over vito koeijers, heb ook 16 april een consult en 23 april operatie dag.

Ik kan ook niet zo veel over hem vinden als over frans straten maar hij schijnt wel als een van de eerste met een bepaalde techniek te werken wat maakt dat je borsten zo symmetrisch mogelijk worden.

Ik ben benieuwd, en ik geloof dat diana niet met slechte chirurgen werkt, kost haar dr naam ook!

Succes volgende week woensdag ! En misschien tot in de verkoeverkamer kamer!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te horen. Lees inderdaad niet veel over vito koeijers maar wel dat hij in goede klinieken gewerkt heeft. Ik heb er tot nu toe wel vertrouwen in. Ben benieuwd naar 16april.

Wat ga jij laten zetten voor zover je het nu al weet?

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik heb gisteren m'n consult met pc Koeijers gehad. Ook via Diana :1:

Jullie merken volgende week vanzelf dat 't een super lieve man is die je meteen op je gemak stelt. Het is echt een person waarbij je meteen 't gevoel hebt dat je met iemand te maken heeft die er verstand van heeft en dat je in goede handen bent.

Floma, ik ga net als jij voor een kleine C. Dat is al heel wat, want heb nu AA :blush:

Ben erg benieuwd wat jullie van pc Koeijers vinden. Zie dat jullie je op allebei op de 23e hebben. Ik heb de mijne pas op 25 juni dus zal zeker uitkijken naar jullie verslagen :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nieuwbegin,

Wauw! 19 april.. Dat is volgende week zaterdag al!

Spannend hoor :1:

Heel veel success!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 16 april 2014 op consult geweest bij Vito Koeijers!

Het is een erg aardige man en hij weet wat hij doet. Ik vond het erg tegenvallen, Diana heeft tegen mij gezegt dat ik 350cc zou krijgen en Vito Koeijers geeft aan dat dat er niet eens in past.

Ik heb nu A75 en wil een C75. Vito Koeijers kon mij niet vertellen wat het eind resultaat gaat worden. Hij heeft mij wel aangeraden om twee verschillende prothese te nemen omdat mijn borsten nu al ongelijk zijn.

Vito Koeijers zegt dat het tussen de 290cc en 350cc gaat worden, net wat past.

Ik zal na de operatie pas weten wat hij erin heeft gedaan.

Ik ben erg benieuwd naar de operatie. Nog 3 nachtjes op me buik slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik had je net een privé berichtje gestuurd om te vragen hoe je consult was.

Kom er nu pas achter dat je al n verslagje had gepost :)

Spannend hoor! Nog maar een paar nachtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwbegin, ik heb in mijn eigen topic een verslagje gedaan van mijn consult. Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jou. Ook heel ander advies, maar vooral dat er eigenlijk pas tijdens de operatie bekeken kan worden wat mogelijk is. Jammer he. Ik ben iig nu nog zenuwachtiger voor zaterdag, omdat ik niet zo goed weet wat ik er nu van moet gaan verwachten. Welke sportbh maat hebben ze jou geadviseerd te bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rana, ik heb je topic inderdaad net gelezen. Bij jou helemaal grote verschillen zeg. Ik krijg ook 2 verschillende soorten mp en hp, ook beetje gek zei me vriend.

Hij heeft niks gezegt over de maat van de sportbh. Heb op advies van Diana C75 maar heb ook nog een D80 gekocht toch weider voor de zwellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word de ene borst mp en de andere hp? Ik heb wel gelezen dat Vito heel goed is in het symmetrisch maken van borsten, dus ik neem aan dat je er vanuit kunt gaan dat het wel goed gaat komen!

Ik ben benieuwd hoelaat we zaterdag moeten! Begint nu wel echt heel dichtbij te komen he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies dat heb ik ook gelezen van hem. Bij het alleen raar dat sommige meiden 450cc kunnen met de zelfde maat en bij mij niet. Vind ook beetje gek dat hij niet kan zeggen hoeveel hij erin gaat doen. Best grote verschillen.

Zaterdag moet ik om half8 al. Had jij niet gelijk een tijd door gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie meiden?

Ik ben radeloos. Ben op consult geweest bij Vito Koeijers. Alles ging goed alleen zijn advies vind ik raar.

Hij heeft verteld om twee verschillende prothese te gaan gebruiken omdat mijn borsten nu al qua maat en vorm verschillen.

Hij wilt 290MP en 290-350HP gaan gebruiken wat zouden jullie hiervan zeggen als jullie dit kregen?

Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik dacht namelijk zelf aan 350Hp om 375HP.

De operatie is zaterdag al!

Graag lees ik jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwbegin, Waarom past bij jou niet meer dan? Heb je dat gevraagd? Krijg je trouwens dual plane of voor de spier? Vito zei dat ik allebei kan en zelf mag kiezen. :unsure:

Ik heb net zelf gebeld, had woensdag nog geen tijd doorgekregen, en zou eigenlijk 's avonds gebeld worden maar dit is niet gebeurd, moet zaterdag om 9 uur, dus ik denk meteen na jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rana hij heeft het opgemeten en zegt dat er niet meer in kan. Ik denk zelf dat hij niet meer aan durft. Ik heb een mail gehad dat hij MP en HP besteld heeft in 3 maten dus hoop beetje wat ik wil. Ben in ieder geval wel wat blijer nu.

Ja dan denk ik ook dat jij na mij moet. Spannend, wie weet zien we elkaar nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

De operatie is geslaagd hoor, bij deze dan mijn verhaal:

Vanochtend om 6:00 ging de wekker, na even opgefrist te hebben (en niks te eten of drinken) ben ik om 6:30 samen met mijn vriend en moeder in de auto gestapt.

Het was rustig op de weg dus we waren ruim optijd.

Na even 10-15min in de wachtkamer te hebben gezeten kon ik al mee naar mijn kamertje.

Daar aangekomen moest ik mij omkleden en heb ik nog even in een heerlijk verwarmd bedje gewacht op Vito.

Toen Vito er was ging hij aftekenen en heb ik nog om opheldering gevraagd mbt het MP+ en HP verhaal, ook heb ik hem met nadruk gevraagd of hij de grootste wilde proberen.

Nadat vito geweest was kon ik meteen mee naar de OK rond 8:00, daar kwam de anesthesist om me te voorzien van een infuus en allerlei plakkers en draden.

Daarna kreeg ik een kapje op m'n mond en ging ik lekker slapen, ik heb echt heerlijk gedroomd en wilde niet wakker worden, lag zo lekker :D

Uiteindelijk werd ik lekker wazig wakker en zag ik volgens mij Rana voorbij lopen.

Na een tijdje half duf/slaperig gelegen te hebben begon ik me steeds beter te voelen en heb ik mijn vriend een berichtje gestuurd dat het goed met me ging, dit was rond 9:15 al!

Toen kwamen de anesthesisten, Vito en de verzorgsters meerdere malen langs om controle vragen te stellen en mij wat eten en drinken te brengen.

De eerste keer na de operatie dat ik Vito zag vroeg ik meteen aan hem wat het geworden was, het is 300cc MP+ en 350cc HP geworden. Ik dacht zelf dat het verschil niet zo groot was maar blijkbaar wel. Nu zijn ze mooi gelijk.

Om 10:00 uur had ik me al omgekleed en mocht ik weer naar beneden toe, toen ik wegging zag ik Rana nog lekker wazig van der narcose terug komen uit de OK. ze hadden van tevoren gezegd dat sommige dames mazzel hebben en na 2 uur al naar huis konden maar dit was bij mij na een uur al. Voelde me nog wel een beetje wazig en slaperig maar opzich ging het heel goed!

Op de terugweg gezellig met mijn moeder en vriend gebabbeld en zit nu thuis op de bank, afgezien van dat ik de vrachtwagen op m'n borst wel voel gaat het eigenlijk heel goed!

Hier is in ieder geval iemand heel erg happy!

Liefs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nieuwbegin,

Wauw jij bent snel met je verslag..

Goed om te horen dat alles goed is gegaan en dat je nu al lekker thuis op de bank zit B)

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.