Ga naar inhoud

Nieuwbegin : 23 April 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Nieuwbegin! Gefeliciteerd met je Boobs! Wat fijn dat ze nu gelijk zijn, en toch nog een flink aantal cc erin! Echt fijn voor je! Ik dacht al dat jij het was, maar je zag er nog sufjes uit en was zelf zwaar zenuwachtig dus ik dacht ik zeg maar niks, haha! Heb wel nog even met je moeder en vriend gekletst voor ik geholpen werd. Ik ga straks mijn verslag typen, maar ben ook echt super blij iig!! Dat ons herstel maar goed mag gaan! Ik heb nu alleen last van mijn rechterborst, links voel ik helemaal niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi gefeliciteerd met je boobs, dat van die vrachtwagen komt mij heel bekend voor hihi alleen noemde ik het een olifant, wel grappig ik weet wel meteen wat je bedoeld, doe maar lekker rustig aan hoor! heel veel beterschap en succes met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Ik heb hier een site voor je waar je op kan kijken voor meer duidelijkheid.

http://www.mentorwwllc.com/pdfs-global/breast/EN/adcards/siltexroundgel-cohesive1.pdf

Bij mij was me 1ne borst groter/meer naar voren, daar heeft hij MP+ in gedaan omdat die prothese minder naar voren komen, als ik allebei HP zou doen zou die borst alsnog te groot zijn in vergelijking met de ander. Scheeld uit eindelijk maar 1.2cm in prothese.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

En kan alleen maar vol lof over hem spreken!

Ik heb de operatie als zeer prettig ervaren, niet ziek geweest en liep 1,5 uur later lachend de kliniek uit.

M'n borsten zijn echt prachtig geworden, mooier dan ik had durven dromen!

Een goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik zie dat het al weer een poos geleden is dat hier reacties waren. Ik heb vorig jaar oktober een ooglidcorrectie ondergaan door Dr. Koeijers dus ik ken hem al! Heb ook veel vertrouwen in hem. Gisteren een consult gehad voor een borstvergroting. Ik zou graag willen weten hoe het de dames is vergaan zo'n 3 jaar na de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.