Ga naar inhoud

Ik ben bang dat de operatie niet slaagt


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

Gast boobies24

He meiden,

Tijdje geleden dat ik iets heb gemeld maar al die tijd wel een stille meelezer geweest. Ben ondertussen hard aan het sparen voor mijn borstvergroting. De laatste tijd zie ik (veel) topics voorbij komen over heroperaties, ik ben zo bang dat ik ook één van die pechvogels ben en ga daardoor heel erg twijfelen of ik dit wel moet doen :103:.. Het is niet zo dat ik nog eens 3000 euro achter de hand heb voor een eventuele 2e operatie.

Ik denk niet dat ik de enige ben die hierover nadenkt maar hoe gaan jullie hiermee om?

Liefs van een onzekere boobies24

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het best is om er altijd vanuit te gaan dat het goed zal verlopen. Het is nog steeds een minderheid waarbij het misloopt, maar wanneer het misloopt komt dat altijd meer in de aandacht. Als je het forum volledig zou doorzoeken ga je nog altijd meer positieve vinden dan negatieve. Wanneer alles goed is verlopen valt de reactie op die topics meestal stil (zoals bij mij), maar als het misloopt blijft dat topic natuurlijk heel populair. Bij mij was het de 2de keer en allebei zonder problemen verlopen.

Positief denken is de boodschap! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het volledig met DD eens. Tuurlijk, het blijft een risico zo'n operatie maar er worden zoveel borstvergrotingen uitgevoerd dat je niet alleen moet afgaan op wat je op dit forum leest.

Denk er voor jezelf heel goed over na, durf je een risico te nemen of niet? De kans dat het mis gaat is er altijd, maar is deze kans voor jou groot genoeg om er niet mee door te gaan?

Voor mij is dit antwoord duidelijk, ik wil dit zo graag dat ik het risico best wil nemen. Daarnaast heb ik een PC die ik volledig vertrouw en ik reken erop dat zij mij de mooiste boobies gaat geven die ik me kan indenken.

Succes met je keuze en pieker niet teveel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aaaah, dank jullie wel voor jullie reacties..

@ DD; je hebt wel een goed punt dat topics over goede operatieverslagen stil vallen en de andere bij meest recent blijven staan.

@ Boho; ik wil het echt heel graag, kan niet wachten om ein-de-lijk eens mooie lingerie te kunnen kopen en ermee te pronken. Onder jurkjes moet ik altijd een hempje of iets dergelijks aan omdat het afzakt. Ik wil sowieso bij diverse chirurgen langs maar ik neig nu naar dr Nio in het SLAZ.

Maar hebben jullie allemaal een reserve potje achter de hand voor het geval het niet goed gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dit heel graag wilt, dan moet je er gewoon positief instappen en er van uit gaan dat het allemaal goed gaat, precies wat DD en Boho ook zeggen. De keren dat je hier verhalen voorbij ziet komen over een her, is ook omdat een aantal meiden na een tijd besluiten om grotere protheses te nemen , dus een her operatie hoeft niet altijd te betekenen dat er complicaties zijn. Risico's blijven er altijd,maar echt, het overgrote deel van de borstvergrotingen gaat goed.

Ik snap best je onzekerheid, maar daarom is het ook belangrijk om verschillende consulten aan te vragen, en dan te kijken bij welke arts je je goed voelt.

Neem foto's mee naar de consulten,van wat je graag zou willen qua maat ( en dan hoor je vanzelf of dat ook mogelijk is) en maak een vragenlijstje.

veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Desert-Rose; dank je wel voor jouw reacties! Wat denken jullie toch allemaal positief hahah... Foto's heb ik al verzameld :-)..

Ik begin weer enthousiast te worden meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.