Ga naar inhoud

Wat op je litteken doen om te kunnen zonne?


Betty-Boopp

Aanbevolen berichten

Haii meiden,

Ik ben nu 21 dagen PO en ben nieuwsgierig wat ik over mijn litteken kan doen zodat ik kan zonne.

Je mag een jaar niet met je litteken in de zon, maart ga dit jaar 15 dagen naar het buitenland en vind af en toe een zonnebankje wel lekker. Nu vraag ik me af wat ik over mijn litteken kan doen zodat dat beschermd blijf. Nu wil ik geen topje aan, want wil geen hele witte boobs of bandjes in me nek hihihi. Maar wil wel mijn litteken beschermen want wil niet dat het erin brand en dat hij lelijk wordt. Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies dat vraag ik me dus ook af. Wil zo graag even zonne hihihi

Ja dat vraag ik me dus ook af...

ik dacht ook van anders pak ik even een zonnebankje maar plak ik die littekens even af, maar heb geen flauw idee of die UV straling iets aan het litteken doen.. :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil alleen het litteken afdekken. Aangezien het mooi weer wordt wil ik geen witte inkijk en dat de bovenkant van me borsten ook weer wennen aan zon en uv straling, anders verbranden ze straks als ik op het strand lig :-(

Alleen het litteken afdekken of het hele decolleté?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, maar wil onder de zonnebank topless. Ik smeer het gewoon goed in met hoge factor en dan bedenk ik het met een stukje handdoek ;-)

Hmm maar als de bikini over het litteken gaat, is dat niet genoeg bescherming? En de rest met wat zonnebrand insmeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.