Ga naar inhoud

Siliconen pleisters gevraagd


Mars

Aanbevolen berichten

Toen ik met mijn receptje naar de Apotheek ging vroeg ik hoeveel het kosten, eigen bijdrage, 35 a 40 euro zei ze. Ik schrok :69: me dood, doosjes gaan alleen per 5 stuks en inprincipe heb je er maar 1 nodig. Je kan de pleister nl schoonspoelen en hergebruiken. Wie wil er dan 1 of 2 aan mij verkopen voor 7 euro ofzo?

Ze schijnen wel erg goed te zijn want het werkt zo legde ze mij uit dat siliconen pleisters de hele dag de littekens vet houden en een beetje olie of wat dan ook erop en het is er zo weer af.

hoor graag van iemand die er 1 of 2 kan missen.

lieve groet,

Mars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van welk merk is dat? Ik kon alleen maar losse siliconenpleisters voor littekens vinden, geen doosjes met 5 stuks oid.

Ik heb heel lang gezocht, maar vond merken als Dermatix echt veel te duur voor 'maar' een pleister. (+-40,- p/s)
Uiteindelijk heb ik er via eBay 2 gekocht: deze . Waren omgerekend 27 euro dus dat vond ik nog wel te doen, ze zijn erg fijn vind ik. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb silicone 'pleisters' van 'BAP ScarCare T' voor litteken behandeling,

heb er nog een aantal over maar ze zijn alweer voorbij de expiredate zie ik net.. :(

Had een pak van 10stuks gekocht voor 50e bij Dr.Plovier zelf.

Die kan je vervolgens verknippen, waardoor je 3 of 4 strips uit een pleister haalde, top spul.!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Nou je hebt er niet maar 1 nodig. In een doosje zitten twee grootte plakken die je op maat kan knippen. Per doosje haal je ong vijf setjes. Een zetje doe je ongeveer twee tot drie weken mee, dat is al met wassen incl. Je moet ze ong drie maanden dragen dus je hebt een doosje wel nodig. Dus met 1 pleister zoals jij wilt kan je max drie weken doen en dat heeft geen enkele zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik koop wel bio oil of aloë vera schijnt ook erg goed te zijn, vind de prijzen van de pleisters erg erg hoog en welk resultaat heb je dat het beter wordt met siliconen pleisters dan met oil.

bedankt voor de reacties, wist ook niet dat je het 3 maanden moest doen is mij ook niet zo uitgelegd!

mvg

mars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Het werkt wel. De eerste keer heb ik crème gebruikt en had ik hele dikke op de huid liggende littekens. Nu de tweede keer pleisters en platte littekens! Duur vond ik niet zo erg (heb die drie maanden 1 pakje gebruikt à 50€), maar het is wel veel 'werk'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik gebruikte voor mijn armen ook die soepele van bapscare, kun je idd knippen, en zijn heel erg soepel, een heel dun plastic vliesje. Ik heb eerder weleens van die hele dikke silliconenpleisters gehad, die kon je inderdaad afspoelen, maar dat werkte niet echt, zat helemaal niet lekker, bleef ook niet goed zitten.

Ikzelf ben heel tevreden over de cicalfate creme van avene, die is niet zo giga duur, rond de 20 euro voor een grote tube. Zit geen silliconen in, maar wel bestanddelen die snel doen helen, je mag deze ook gebruiken op open wonden, dus als ik een snijwond of puistje ofzo heb gebruik ik m ook altijd, zelfs op schrale lippen, werkt erg fijn!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier al naar zitten zoeken idd, wordt niet overal verkocht in Nederland. Maar ik heb een apotheek gevonden die hem heeft, maar dan moet ik even wat mobieler zijn, want dat is niet in de buurt :(

Plak jij ook nog met papier tape?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat ik met mijn buiklitteken erbij erg veel van die pleisters nodig ga hebben.... :(. Denk dat ik toch maar kijk voor een goede crème.

van Scarban heb je speciale pleisters... Bij sommige zorgverzekeraars krijg je de pleisters vergoed, dien je wel een aanvraagformulier voor verband in te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben bang dat ik met mijn buiklitteken erbij erg veel van die pleisters nodig ga hebben.... :(. Denk dat ik toch maar kijk voor een goede crème.

Hahaha,dat is idd niet te doen Andrea! Maar echt een vit E creme helpt net zo goed hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik koop wel bio oil of aloë vera schijnt ook erg goed te zijn, vind de prijzen van de pleisters erg erg hoog en welk resultaat heb je dat het beter wordt met siliconen pleisters dan met oil.

bedankt voor de reacties, wist ook niet dat je het 3 maanden moest doen is mij ook niet zo uitgelegd!

mvg

mars

Zolang er vit E in zit is alles prima.Het gaat echt om die vitamine,al is t een dagcreme!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.