Sammie281285

Sammie281285 : 10 juli 2014 : Dr. Bakker : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Al even volg ik dit forum en nu heb ik dan ook een account aangemaakt, ik ben 28 jaar en ik werk in het onderwijs. Eindelijk heb ik de stap genomen en heb ik afgelopen week mijn eerste consult gehad bij de Velthuis kliniek in Enschede voor een borstvergroting. 10 juli zal de operatie plaatsvinden, ik wordt geopereerd door Xander Bakker. Ik krijg Natrelle 410 MF 295 CC, duelplane. Ik vind het zo ontzettend spannend en ik kijk echt uit naar het resultaat straks!

Heeft iemand ervaringen met deze implantaten en ervaringen met dokter Bakker?

Bedankt alvast : )

Mooi!! Ik ben net zo oud, en wil het ook dit jaar laten doen! Na wel 10jr ontevreden te zijn over m'n eigen haha, altijd maar die maximizers..

Waarom heb je gekozen voor je pc en kliniek? Ben je op verschillende consulten geweest?

Ja precies ja, heel herkenbaar, ben ook al jaren aan het wachten geweest op spontane "groei" maar dat is uitgebleven : ).

Ik volg een aantal klinieken al jaren en naar mijn idee staat de Velthuiskliniek hoog aangeschreven, ik ben daar op gesprek geweest en het gevoel bij de arts was meteen goed. Een aantal vriendinnen van mij heeft ook een borstvergroting gedaan, waaronder ook bij de Velthuiskliniek. Wanneer heb jij je eerste consult?

Hallo,

Fijn he, die eerste stap! Time flies, ineens is het zover! Vloog bij mij ook als een speer voorbij, en ineens was het zover. Je werkt in het onderwijs, dus in de zomer ook 6 weken vakantie? Dat is ideaal voor je herstel. Ik ben na 2 weken weer begonnen met werken (wel kantoorbaan), en had eigenlijk nog wel een weekje vrij gewild. Niet dat het heel veel pijn deed maar ik merkte dat ik toch teveel bewegingen maakte die eigenlijk niet mochten.

Ik wens je in ieder geval veel plezier met de voorpret, het is zó geweldig als je ineens borsten hebt!

Mangata

Heeyy,, ik ben ook bij velthuiskliniek geopereerd. Wel in Veldhoven bij dr tits. Heb natrelle 410 MX gekregen en 290 cc. Ben 15 januari geopereerd en ben tot nu toe heel tevreden. Ben 1,56 en weeg 45 kilo ong en vind t goed bij mijn lichaam passen. Zeker niet te groot. Heb nu in bh maat 75d en kwam van een 70 b. Het ziet er uit als een goede c.

Vind wel dat het nog niet zo zacht is maar dat heeft volgens mij bij deze implantaten best wat tijd nodig. Teminste dat heb ik ook van iemand anders gehoord.

Heel veel succes met alles! En als je vragen hebt kun je me ook altijd een pb sturen.

Groetjes kimmmm

Hoi allemaal,

10 juli is het eindelijk zover, dan krijg ik mijn borsten!

Ik krijg 295 CC Dual plane, graag wil ik een volle C cup. Nu kom ik van een 70/75 A af. En hoe langer ik op dit forum rondkijken, hoe meer ik ga twijfelen of het niet te weinig is?

De meeste hebben minstens 300 CC.

Het merk wat de PC gebruikt is Natrelle 410 MF, maar wat houdt die MF in? betekent dit dat ze juist voller of minder vol worden dan de MM?

En klopt het dat bij dual plane een gedeelte van de cc's onder de spier "verdwijnen"?

Dank alvast voor jullie reacties.

Bedankt voor je reactie!

Ik krijg de druppelvorm, anatomisch dus. Bedoel je dat de pasprotheses groter uitvallen dan de werkelijke implantaten? En wanneer heb jij je BV gehad?

Hoi Sammie,

kijk gerust eens wat je van mijn borsten vindt bij mijn foto`s, ik heb iets minder cc (zie mijn handtekening) dan jij krijgt.

Ik heb gisteren nieuwe BH`s gekocht en ik heb nu een volle 75 C cup (weeg 59 kilo ben 1.70cm).

Alvast heel veel succes gewenst met je operatie

Heey,

Ik heb ook natrelle 410 mf (wel iets meer cc's), foto is zichtbaar in de galerij.

Ik ben met dit aantal cc's van helemaal niks naar 75E gegaan.

Succes!

Hoi

Ik ben met 335 cc naar een c cup gegaan, kwam ook van niks. Mijn bh maat is nu 75D.

gr Nrm

Hoi hoi,

Met 295cc moet je de volle C zeker wel halen hoor, zeker de anatomische protheses van Natrelle staan mooi naar voren en je kunt kiezen uit low, medium, high of ultra high profile.
Ik krijg zelf rond de 290cc (PC gaat tijdens de operatie nog even uitvogelen wat het mooiste past) van Natrelle, ook de 410. Ik krijg ze op matige hoogte en met zeer hoge projectie (ultra high profile). Foto's van mijn voorsituatie staan in mijn galerij, maandag wordt ik geopereerd en ik zal proberen zo snel mogelijk foto's te maken van het resultaat!

Niet te veel piekeren, ik heb mezelf ook helemaal gek gemaakt door allerlei foto's met elkaar te vergelijken maar je kunt eigenlijk aan niks PRECIES meten hoe je eigen resultaat wordt. Is echt afwachten.. *Zegt iemand die zelf ook hartstikke benauwd was voor het resultaat met het beperkte aantal cc's

* Het wordt sowieso een hele verbetering als je van niks of bijna niks komt
En een goede pc kiest altijd voor een maat die bij jouw lichaam past, dus daar zou ik op blijven vertrouwen.

Alvast heel veel succes!

Hoi allemaal,

ik krijg over ruim twee weken mijn borstvergroting, ik kijk er echt enorm naar uit!

Ik word geholpen in de Velthuiskliniek, Xander Bakker opereert mij. Tijdens het consult hebben we afgesproken dat ik de Natrelle 410 MF implantaten krijg, anatomisch van vorm met 295 cc. Dual plane.

De laatste weken begon ik steeds meer te twijfelen over de maat, ik ben namelijk bang dat ze te klein zullen zijn. De plaatjes van borsten die ik mooi vind, zijn doorgaans rond de 375 cc.

Twee weken geleden heb ik gebeld met de kliniek met de vraag of ik toch een maatje groter zou kunnen hebben. De 325 CC.

Aan de hand van dat gesprek aan de telefoon, heb ik een extra consult ingepland, dit consult was afgelopen vrijdag.

De consulente gaf in dat gesprek aan dat ze overlegd had met de chirurg, en dat als ik het zou willen het 325 CC implantaten zouden worden van Natrelle type 410 MX.

Ze gaf aan dat de chirurg letterlijk zei dat het echt net zou kunnen. De consulente adviseerde eigenlijk om het niet te doen. Ik ben zelf smal gebouwd en heb weinig eigen weefsel, daarom zou het 'net' passen. Maar zou het risico wel groter worden.

Wat zal ik nou doen?? Ik wil straks heeel graag tevreden zijn en blij zijn met de maat. Aan de andere kant staat veiligheid wel voorop bij mij.

Zal ik vragen of ze bij de operatie toch beide implantaten gereed willen houden, zodat ze dan nog kunnen kijken en kunnen beslissen wat wel en niet kan?

Bedankt alvast!!

De implantaten bestellen ze speciaal voor jou op maat dus ze hebben er niet meer voor je op voorraad. Ik ben 2 weken geleden geopereerd in velthuiskliniek, maar door dr Laura moojen. Heb overigens 375 cc anatomisch voor de spier.