Ga naar inhoud

Sammie281285 : 10 juli 2014 : Dr. Bakker : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Al even volg ik dit forum en nu heb ik dan ook een account aangemaakt, ik ben 28 jaar en ik werk in het onderwijs. Eindelijk heb ik de stap genomen en heb ik afgelopen week mijn eerste consult gehad bij de Velthuis kliniek in Enschede voor een borstvergroting. 10 juli zal de operatie plaatsvinden, ik wordt geopereerd door Xander Bakker. Ik krijg Natrelle 410 MF 295 CC, duelplane. Ik vind het zo ontzettend spannend en ik kijk echt uit naar het resultaat straks!

Heeft iemand ervaringen met deze implantaten en ervaringen met dokter Bakker?

Bedankt alvast : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Mooi!! Ik ben net zo oud, en wil het ook dit jaar laten doen! Na wel 10jr ontevreden te zijn over m'n eigen haha, altijd maar die maximizers..

Waarom heb je gekozen voor je pc en kliniek? Ben je op verschillende consulten geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies ja, heel herkenbaar, ben ook al jaren aan het wachten geweest op spontane "groei" maar dat is uitgebleven : ).

Ik volg een aantal klinieken al jaren en naar mijn idee staat de Velthuiskliniek hoog aangeschreven, ik ben daar op gesprek geweest en het gevoel bij de arts was meteen goed. Een aantal vriendinnen van mij heeft ook een borstvergroting gedaan, waaronder ook bij de Velthuiskliniek. Wanneer heb jij je eerste consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Fijn he, die eerste stap! Time flies, ineens is het zover! Vloog bij mij ook als een speer voorbij, en ineens was het zover. Je werkt in het onderwijs, dus in de zomer ook 6 weken vakantie? Dat is ideaal voor je herstel. Ik ben na 2 weken weer begonnen met werken (wel kantoorbaan), en had eigenlijk nog wel een weekje vrij gewild. Niet dat het heel veel pijn deed maar ik merkte dat ik toch teveel bewegingen maakte die eigenlijk niet mochten.

Ik wens je in ieder geval veel plezier met de voorpret, het is zó geweldig als je ineens borsten hebt!

Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy,, ik ben ook bij velthuiskliniek geopereerd. Wel in Veldhoven bij dr tits. Heb natrelle 410 MX gekregen en 290 cc. Ben 15 januari geopereerd en ben tot nu toe heel tevreden. Ben 1,56 en weeg 45 kilo ong en vind t goed bij mijn lichaam passen. Zeker niet te groot. Heb nu in bh maat 75d en kwam van een 70 b. Het ziet er uit als een goede c.

Vind wel dat het nog niet zo zacht is maar dat heeft volgens mij bij deze implantaten best wat tijd nodig. Teminste dat heb ik ook van iemand anders gehoord.

Heel veel succes met alles! En als je vragen hebt kun je me ook altijd een pb sturen.

Groetjes kimmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

10 juli is het eindelijk zover, dan krijg ik mijn borsten!

Ik krijg 295 CC Dual plane, graag wil ik een volle C cup. Nu kom ik van een 70/75 A af. En hoe langer ik op dit forum rondkijken, hoe meer ik ga twijfelen of het niet te weinig is?

De meeste hebben minstens 300 CC.

Het merk wat de PC gebruikt is Natrelle 410 MF, maar wat houdt die MF in? betekent dit dat ze juist voller of minder vol worden dan de MM?

En klopt het dat bij dual plane een gedeelte van de cc's onder de spier "verdwijnen"?

Dank alvast voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie,

kijk gerust eens wat je van mijn borsten vindt bij mijn foto`s, ik heb iets minder cc (zie mijn handtekening) dan jij krijgt.

Ik heb gisteren nieuwe BH`s gekocht en ik heb nu een volle 75 C cup (weeg 59 kilo ben 1.70cm).

Alvast heel veel succes gewenst met je operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om de verschillende foto's te zien, zijn echt mooi geworden! Ik kijk zooo uit naar de operatie, vooral naar het resultaat dan he! Ik heb ook een 315 CC gepast en dat PC zei dat dat voor mij te groot zou worden.. Er is over de PC die mij gaat opereren nog niet zo heel veel te vinden op dit forum. Wel heeft hij me verschillende foto's laten zien van zijn resultaten. Erg mooi waren ze. Ik word in de Velthuiskliniek Enschede geopereerd, daar hebben ze ervaring met Dual Plane, maar misschien dat ik toch nog eens bel voor wat meer informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi,

Met 295cc moet je de volle C zeker wel halen hoor, zeker de anatomische protheses van Natrelle staan mooi naar voren en je kunt kiezen uit low, medium, high of ultra high profile.
Ik krijg zelf rond de 290cc (PC gaat tijdens de operatie nog even uitvogelen wat het mooiste past) van Natrelle, ook de 410. Ik krijg ze op matige hoogte en met zeer hoge projectie (ultra high profile). Foto's van mijn voorsituatie staan in mijn galerij, maandag wordt ik geopereerd en ik zal proberen zo snel mogelijk foto's te maken van het resultaat!

Niet te veel piekeren, ik heb mezelf ook helemaal gek gemaakt door allerlei foto's met elkaar te vergelijken maar je kunt eigenlijk aan niks PRECIES meten hoe je eigen resultaat wordt. Is echt afwachten.. *Zegt iemand die zelf ook hartstikke benauwd was voor het resultaat met het beperkte aantal cc's :70: * Het wordt sowieso een hele verbetering als je van niks of bijna niks komt :) En een goede pc kiest altijd voor een maat die bij jouw lichaam past, dus daar zou ik op blijven vertrouwen.

Alvast heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

ik krijg over ruim twee weken mijn borstvergroting, ik kijk er echt enorm naar uit!

Ik word geholpen in de Velthuiskliniek, Xander Bakker opereert mij. Tijdens het consult hebben we afgesproken dat ik de Natrelle 410 MF implantaten krijg, anatomisch van vorm met 295 cc. Dual plane.

De laatste weken begon ik steeds meer te twijfelen over de maat, ik ben namelijk bang dat ze te klein zullen zijn. De plaatjes van borsten die ik mooi vind, zijn doorgaans rond de 375 cc.

Twee weken geleden heb ik gebeld met de kliniek met de vraag of ik toch een maatje groter zou kunnen hebben. De 325 CC.

Aan de hand van dat gesprek aan de telefoon, heb ik een extra consult ingepland, dit consult was afgelopen vrijdag.

De consulente gaf in dat gesprek aan dat ze overlegd had met de chirurg, en dat als ik het zou willen het 325 CC implantaten zouden worden van Natrelle type 410 MX.

Ze gaf aan dat de chirurg letterlijk zei dat het echt net zou kunnen. De consulente adviseerde eigenlijk om het niet te doen. Ik ben zelf smal gebouwd en heb weinig eigen weefsel, daarom zou het 'net' passen. Maar zou het risico wel groter worden.

Wat zal ik nou doen?? Ik wil straks heeel graag tevreden zijn en blij zijn met de maat. Aan de andere kant staat veiligheid wel voorop bij mij.

Zal ik vragen of ze bij de operatie toch beide implantaten gereed willen houden, zodat ze dan nog kunnen kijken en kunnen beslissen wat wel en niet kan?

Bedankt alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Bergmankliniek hebben ze diverse maten op de operatiekamer en kijken ze ter plekke wat het mooist is. Ik zou eerst 275 krijgen maar uiteindelijk kregen ze er niet meer dan 255 in.

En eerlijk gezegd ben ik hier heel blij mee. Ik ben smal gebouwd en ben van een 70A naar een 70D gegaan.

Het is een keuze die je zelf moet maken, of kleiner met minder risico of groter met meer risico. Maar ik neem aan dat de chirurg er echt niet meer ingaat doen dan wat kan, dus als 325 echt niet zou kunnen zou hij het niet doen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet groter doen, hoe smaller je bent gebouwt hoe groter ze lijken...

Ik ben met 375cc naar een D cup gegaan alleen ik heb een normaal figuur ik ben niet smal.

Bovendien als je te groot gaat krijg je misschien wel rimpels.

Ik wou ook bredere implantaten omdat mijn borsten te ver uit elkaar staan maar ik had op sommige plaatsen niet 4 cm vetweefsel.

kijk wel uit met rimpels en kapselvorming en let erop of je cohesive 1 of 2 neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie,

Ik ben ook geopereerd in Velthuis kliniek. MIjn idee is wel dat ze daar extra voorzichtig zijn en niet teveel, zo niet geen risico's willen nemen.

Dit zal uiteraard in het belang van 'de patient' zijn maar ik denk ook vanwege het willen behouden van hun goede naam uiteraard. Maar daarmee is voor mij ook indirect bewezen dat het plaatsen van (te) grote prothesen dus ook inderdaad meer risico's met zich meebrengt want waarom zouden ze het anders niet gewoon doen?

Als je zelf bereid bent wel (meer) risico te nemen zou je nog een consult/ second opnion bij een andere arts kunnen vragen.

Ik lees hier vaak op het forum dat bijvoorbeeld dr Nio wel van de grote borsten is en in die zin wel meer risico durft te nemen.

Maar als het mis gaat en je krijgt complicaties dan is het uiteraard wel jouw risico, in die zin dat jij er dan mee zit en misschien denkt had ik maar.....

Moeilijke keuze he. Staar je ook niet te blind op keuzes en foto's van anderen. Het pakt bij iedereen weer anders uit.

succes! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk zn consulente weet niet alles, maar als jij groter wilt moet je dat gewoon doen, als het echt niet past zal de PC ze niet plaatsen. Die 85cc is niet opeens het dubbele of wat dan ook, dus dat kan best hoor. Zeker als je straks normale kleding draagt zijn ze niet zo groot als naakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Door mijn twijfels heb ik via de mail nogmaals contact gezocht, maar dan met de chirurg zelf. Ik stelde hem de vraag met wat hij precies bedoelde met dat het 'net' zou kunnen. Hij reageerde dezelfde dag nog. Hij gaf aan dat het 'net' kunnen voor mij betekent dat ik met die 325 cc op de grens zit met wat bij mij mogelijk is.

De kans is groter dat je bij mij de randen te zien krijgt met die 325 cc. Bij de 295 cc is die kans kleiner. Dus de vraag is of ik dat wil. Dat zei hij dus..

Hij sprak niet over een vergrootte kans op complicaties. Het verschil is maar 30 cc.

Wat zouden jullie doen? En iemand enig idee waar die randen dan zichtbaar zijn?

Bedankt! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie.

Ik zou eerlijk gezegd wel op het oordeel van de pc afgaan..

Hij zegt dit niet zomaar..

Het zou toch zonde zijn dat je de randen kunt zien terwijl je zoveel geld hebt betaald..

Je mag er vanuit gaan dat hij kundig genoeg is om dit te beoordelen. .

Zelf twijfelde ik tussen 370cc en 410cc. Ik was bang dat 410cc misschien toch te groot zou worden. Ze hebben toen beide voor me besteld en op de dag vd operatie kon ik nog beslissen.ook bij velthuis kliniek. Dus misschien kun je vragen of ze ze allebei bestellen zodat het inderdaad ter plekke bekeken wordt?

Succes met je keuze..

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het ook niet doen, stel dat je rimpels en randen ziet, dan krijg je te horen: zie je wel..

Heb je gekeken wat het verschil in projectie en breedte is van die verschillende cc's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 295 cc zullen de 410 MF protheses zijn van Natrelle en de 325 cc volgens mij de MX protheses van Natrelle. Ik weet eerlijk gezegd niet wat het verschil in breedte is. Iemand een idee?

Inderdaad het vragen of ze beide protheses gereed willen houden is wel een idee. Hopelijk ziet de PC dat ook zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sammie,

Volgens mij is dit de projectie. Je kan de natrelle maten tabel via google of de site van Natrelle vinden. Dan kan je de protheses met elkaar vergelijken en zien wat nu echt het verschil is.

Ik ben ook in de Velthuiskliniek geopereerd. Ik had keuze tussen 270 of de 310CC maar eigenlijk raadde ze mij ook de 310 af. Ik ben dus voor de 270CC gegaan.

Nu moet ik je eerlijk zeggen dat ik dus ook rimpels/plooien heb al!! Daarbij moet ik dan ook weer aangeven dat ik niet zeker weet of alles bij mij goed zit ( zie mijn topic) en ik dinsdag as een extra afspraak heb met de chirurg na 9weken.

Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marieke, ik hoop dat ze het bij jou kunnen herstellen!! Vervelend dat je zo snel al rimpels hebt, en dat met 270 cc.. Hoop echt dat er een oplossing voor je komt!

Inmiddels heb ik weer mailcontact gehad met de chirurg, hij houdt komende donderdag twee verschillende maten gereed! Ben benieuwd.. Heb gezegd dat ik op zijn oordeel vertrouw en dat als hij dan denkt dat het niet gaat, we de kleinere protheses aanhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.