Ga naar inhoud

Sammie281285 : 10 juli 2014 : Dr. Bakker : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

De 295 cc zullen de 410 MF protheses zijn van Natrelle en de 325 cc volgens mij de MX protheses van Natrelle. Ik weet eerlijk gezegd niet wat het verschil in breedte is. Iemand een idee?

Inderdaad het vragen of ze beide protheses gereed willen houden is wel een idee. Hopelijk ziet de PC dat ook zitten.

Volgensmij mij deze 2 hetzelfde qua breedte en lengte alleen zit er verschil in projectie. Ik zou zeker op advies van de chirurg af gaan. Ik hebt ook een consult gehad bij mij willen ze aan de ene kant 325 cc in doen en andere kant 295 cc ook natrella 410 anatomisch. Het scheelt maar 9 mm bij projectie. Op internet vind je gemakkelijk deze maatlabel van natrella. Aangezien mijn ene borst iets groter is dan de andere willen ze dat doen. Heel veel succes met je keuze. Je geeft het geld maar 1 keer uit! Dus doe wantij het liefste hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat je de randen ziet tja.. het klinkt veel erger dan het is. Het zorgt ervoor dat het net iets nepper oogt omdat je van onderaf en aan de zijkant ziet waar de borst.prothese begint, maar zoiets is helemaal niet storend hoor (vind ik dan). Bovenrand zie je niet door de Dual Plane plaatsing en rimpels liggen aan je weefsel, wat natuurlijk iets meer uitgerekt wordt bij groter, maar 50cc maakt echt niet het verschil in die zin.

Het klinkt echt als dikke BS van je PC hier.. Dus als jij groter wilt, doe dat gewoon, ze roepen wel vaker het kan net, maar hiermee wordt meestal bedoelt dat het niet meer echt oogt in die zin (te groot voor je normale verhouding, of dat je dus idd randen kunt zien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Barbielena! Inderdaad of die randen storend zijn is voor ieder persoonlijk. Ik denk zelf dat ik het ook niet storend zal vinden, de enige die het zien zijn mijn vriend en ik. Ik zou rimpels wel storend vinden, zichtbare rimpels dan. Volgens mij heb ik niet echt een dunne huid, wel weinig weefsel..

Weet iemand hoe je zelf kunt checken of je een dunne huid hebt?

Nog 3 nachtjes slapen, spannend!!..

En inderdaad@ borstvergroting: ik geef het geld maar 1 keer uit, dus het moet wel echt goed zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi...ik heb dan wel andere protheses, ik heb monoblock hydrogel en deze zijn rond, maar ben zelf ook erg smal en had vrijwel geen eigen weefsel..

toch is er bij mij 320 ingegaan, met een prachtig resultaat, zonder randen.

je zou toch zeggen dat je met ronde juist meer randen zou zien dan..

ik heb ze dual plane geplaatst..

ben van 75 aa naar 75 c of 70 d gegaan..

veel succes met je operatie..ben benieuwd wat het gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Barbielena! Inderdaad of die randen storend zijn is voor ieder persoonlijk. Ik denk zelf dat ik het ook niet storend zal vinden, de enige die het zien zijn mijn vriend en ik. Ik zou rimpels wel storend vinden, zichtbare rimpels dan. Volgens mij heb ik niet echt een dunne huid, wel weinig weefsel..

Weet iemand hoe je zelf kunt checken of je een dunne huid hebt?

Nog 3 nachtjes slapen, spannend!!..

En inderdaad@ borstvergroting: ik geef het geld maar 1 keer uit, dus het moet wel echt goed zijn!

Ja ik zeg al.. randen is een groot woord, check mijn foto's maar. En dat weinige weefsel/dunne huid.. ja door t met je vingers bijeen te pakken, kijken of je veel vast hebt, maar echt, die rimpels vallen ook echt wel mee hoor, ik had nauwelijks weefsel en bij mij zag je ze eerder niet, voelde je alleen een beetje als ik voorover hing.

ps.. je profiel zegt dat je een man bent :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Vandaag krijg ik mijn borstvergroting bij de Velthuiskliniek! Oef... Ben zo zenuwachtig nu en kan niet meer slapen.

Ik krijg 295 cc of 325 cc anatomisch van Natrelle. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden. Om tien uur zal de operatie zijn.

Hopelijk valt de narcose mee en ben ik niet al te misselijk. Wie van jullie was erg misselijk na de operatie?

Ik houd julli op de hoogte, nu nog even een oogje proberen dicht te doen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Volgens mij doen ze iets in je infuus tegen de misselijkheid. Dus om het te voorkomen. Ik heb er iig totaal geen last van gehad en bij eerdere operaties (gewoon medisch in het ziekenhuis zeg maar) wel!

Komt helemaal goed dus denk ik! Succes en alvast gefeliciteerd met je nieuwe boobies en een goed herstel! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd, heb een borstvergroting gehad bij de Velthuiskliniek Dual plane.

Mijn borsten zaten na het afhalen van het verband niet heel hoog, maar ik zie wel dat ze nog moeten zakken. Ik heb geen borstband meegekregen, enkel een sport BH die ik dag en nacht moet dragen.

Nu een paar dagen verder zie ik dat mijn rechterborst al iets lager zit dan de linker en begin ik toch te twijfelen, is dit wel normaal? Ze waren eerst heel symmetrisch.

Zou ik toch een borstband moeten gaan dragen? En waarom gebruikt niet elke arts dit?

Thanks alvast voor het meedenken : ).

Liefs Sammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden,

Ik ben 8 weken geleden geopereerd en heb 335 cc gekregen. Nu is mijn rechterborst heel mooi ingedaald, maar de linker wil maar niet.. Die zit nu anderhalf tot twee cm hoger dan de rechterborst, waardoor mijn tepels scheef staan.

Zal mijn linkerborst nog indalen na 8 weken, of kan dit niet meer?

Hopelijk hebben jullie hier goede ervaringen mee.

Liefs sammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho Sammie heb je er een foto van?

Het kunnen meerdere dingen zijn. Of de prothese is te hoog geplaatst. Of de andere prothese is doorgezakt.

Met 8 weken zullen ze nog wel iets veranderen maar 2.5 cm verschil is wel veel.

Wat natuurlijk wel zo is is dat twee borsten niet gelijk genezen en zakken. Wellicht helpt een foto hier te plaatsten zodat we mee kunnen kijken wat er aan de hand is.

Ze zijn wel heel mooi van vorm!

Groetjes bobpi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties! Ik zal morgen even een nieuwe foto plaatsen zodat jullie even mee kunnen kijken .

Links doet sinds een paar dagen ook weer meer pijn.. Ik heb het idee dat ze in het begin heel gelijk waren, maar volgens mij is rechts gewoon meer ingedaald. 2,5 cm is misschien ook wat overdreven, heb het nagemeten en het is maximaal 1 tot 1,5 cm. Maar hoe meer ik er naar kijk, hoe groter het verschil lijkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het eerlijk,gezegd heel,erg meevallen. Je bestaat altijd uit twee helften als mens, links en rechts verschillen gewoon.,het kan zijn dat nu door de vergroting alles uitvergroot lijkt. Ik,zou me er niet druk om maken het is echt bijna niet te zien. Alleen als je echt erop gaat focussen. En dat doe jij nu misschien teveel. Er veranderd nog zat komende tijd!

Ga eens genieten van je prachtige lijf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.