Ga naar inhoud

trekkend beurs gevoel 5 weken po


Aanbevolen berichten

Hallo weet iemand wat dit is

Ik ben vandaag 5 weken po. Aan mijn linker borst heb ik telkens een beurs gevoel. Soms en beetje blauw plekken idee. Net of ik de prothesen eruit druk Ik kan het gevoel niet zo goed omschrijven.

Het is niet bij het litteken maar echt onder bij borstplooi richting mijn middenrif.

Is dat Nog normaal met vijf weken. Ik heb in die borst wel een nabloeding gehad maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo ver ik weet( en zelf meerdere malen heb ervaren) heeft een beurs/ soort verdoofd blauwe plekken gevoel alles te maken met genezing. Ook de protheses gaan zakken en dit kan ook soms een ongemakkelijk gevoel geven.

En ook al is het aan de buitenkant bijv zo goed als genezen, het duurt binnenin langer, en kan me zo voorstellen dat het door de nabloeding natuurlijk allemaal nog iets langzamer gaat. Ik zou me niet al te veel zorgen maken, er gebeurt nog steeds van alles in je borsten en genezing kan echt een hele tijd duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.