Ga naar inhoud

slapeloosheid


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben nu 2 weken po. Vanaf dag 1 slaap ik zo slecht. Elke nacht maar een paar uurtjes. Dan slaap ik een half uur en vervolgens lig ik 2 uur naar het plafond te staren. Het is zo raar want ik ben helemaal versleten en echt doodop en letterlijk een emotioneel wrak, maar slapen nee hoor. Ik lig ook niet wakker van de pijn want daar heb ik geen last meer van.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June, wat onwijs balen he:?! Ik lig echt wakker elke nacht. Ik slaap een anderhalf uurtje en ben dan klaarwakker. Soms slaap ik iets langer en probeer dan weer in slaap te vallen, maar dat lukt dus nooit. Ik ga dan maar naar beneden en zet de bank vol met kussens rechtop, zo val ik dan wel weer in slaap. Ik lig wel echt wakker van de pijn...Ik denk dat je slaap-waakritme best een opdonder krijgt van zo`n operatie. Ik hoop echt voor jou dat dat langzaam aan weer terug gaat komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June, wat rot zeg voor je.

Ik heb er ook last van gehad. Deels omdat ik niet in mijn favoriete slaaphouding kon liggen (zij/ half buik ingedraaid) en heel erg moest wennen aan op mn rug slapen, maar ook omdat ik overdag zo weinig deed...de eerste dagen staan in het teken van veel rusten zitten liggen vul maar in.

Toen ik me na een paar dagen beter ging voelen ben ik lekker veel gaan wandelen buiten, minstens een uur per dag. Als je lichamelijk weer wat actiever wordt (alles natuurlijk met mate en waarvan jij zelf voelt dat het kan) kan het zomaar beter gaan met je slaapritme.

Wat bij mij ook hielp: na anderhalve week weer gaan werken.

Viel als een blok in slaap! ;-)

succes meis xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June92,

ik kijk er elke avond ook tegenaan om in mijn bed te kruipen...

op je rug slapen is echt geen pretje he!

zoals hierboven al werd gezegd probeer ik mijn energie overdag ook kwijt te raken, door te gaan wandelen, dit helpt echt! En je voelt je borsten echt soepeler worden, 2 vliegen in 1 klap dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Inderdaad ik slap ook super slecht, meestal tegen 11 a 12u slapen en rond 3u of 4u al klaarwakker, maar ik word echt wel wakker van de rugpijn !! damn..

Dan ga ik onder op zetel proberen verder slapen.. Maar mijn rug is killing me !! doet echt zo zeer .. kijk er zo naar uit om weer lekker op mijn buik,zij te slapen ! en mijn vriend weer lekker vast te pakken en lepeltje lepeltje liggen :D Want dat lukt allemaal niet nu.

En inderdaad gelijk hierboven, ik merk als ik lang in de zetel zit ik meer stijf word en als ik beetje bezig blijf voel ik me stukken beter !!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gelukkig niet de enige. Balen dat jullie er ook last van hebben. Ik dacht echt dat het misschien wel aan mij zou liggen. Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk te doen want beweging is goed. Ik begin woensdag weer met werken en misschien is dat juist wel weer goed.ik ben ook echt een buikslaper en dat lukt helaas niet haha! Ik ga ook vaak midden in de nacht beneden rechtop op de bank slapen. Dat slaapt meestal beter dan mijn bed. En met een snurkende man naast je word je ook niet vrolijk. Ik ga vanavond valeriaan innemen misschien helpt dit een beetje. Ik ga vandaag ook lekker eenn stuk wandelen hoop dat dat helpt! Bedankt voor jullie lieve reacties. Jullie snappen mij teminste. Word er ook depri van omdat sommige mensen gewoon niet begrijpen hoe vermoeiend het is om je elke dag zo te voelen en elke dag hoofdpijn hebt van slaaptekort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben nu 2 weken po. Vanaf dag 1 slaap ik zo slecht. Elke nacht maar een paar uurtjes. Dan slaap ik een half uur en vervolgens lig ik 2 uur naar het plafond te staren. Het is zo raar want ik ben helemaal versleten en echt doodop en letterlijk een emotioneel wrak, maar slapen nee hoor. Ik lig ook niet wakker van de pijn want daar heb ik geen last meer van.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?

Groetjes

Ook de zomer tijd is ingegaan he,dus misschien is je ritme even in de war?Maar van wat ik lees had je het al eerder,denk gewoon dat je lijf weer moet wennen aan alles,en als je straks wat meer beweging aan kan enzo,dat je lichaam dan wat moeier is ,je ook beter zult slapen.

Zelf slaap ik ook erg slecht in,maar ik ben een denker,dus ja dan weet ik wel waar t vandaan komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.