Ga naar inhoud

Dokter De Meyere


Lorenita

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een afspraak bij dokter De Meyer om 16 april ik heb borstvoeding gegeven en nu bijna geen borsten meer... Nauwelijks nog een Acup ik wil graag naar een kleine D gaan... Heeft iemand ervaring me deze pc? Ik ben ook al bij een andere pc gegaan in Gent maar deze man luisterde niet echt naar Wat ik wou maar had het steeds over zijn principes en dat hij maar maximum 250cc wou doen maar dit leek me veel te klein .. Wat denken jullie?

Groetjes 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

K zou me vooral niet laten opereren door een pc die uit principe niet meer cc's doet.. het is niet iets watje elke dag laat doen. Je moet er gwn gelukkig mee zijn. T lijkt mij sterk dat je met 250 op een D uitkomt.

Hoop dat t bij de Meyer beter gaat xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd heb tegen die pc uit Gent gezegd dat hij me niet terug moet verwachten... Ik heb totaal geen idee hoeveel cc ik zou nodig hebben om op een Dcup uit te komen... Hij heeft ook maar 5 minuten gesproken met mij daarvoor moest ik 75€ betalen vond hem by the way ook niet erg vriendelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt... Ja ik wil borsten zoals op mijn profielfoto dat vind ik voor mij groot genoeg zo een grote c of kleine d ik ga deze foto meenemen. Ik ben wel een beetje bang doordat mijn eerste bezoek ( bij die andere pc van uz gent)niet verlopen is hoe ik gehoopt had . Duimen dan maar dat het deze keer wel lukt en dan zo snel mogelijk onder het mes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Dr de Meyere is een zeer deskundige arts! Er zijn hier heel veel meiden door hem geholpen met hele mooie resultaten. De nazorg is bij hem ook heel goed geregeld. Het is geen arts die risico's neemt en respect heeft voor het vrouwelijk lichaam.

Het is zeker altijd aan te raden om wel meerdere consulten te doen om gewoon je opties te bekijken. Iedere arts heeft zijn eigen ideeen en voorkeuren van bijvoorbeeld plaatsing van de prothese.

Niet alleen het aantal cc bepaald je cupmaat. Het heeft bijvoorbeeld ook te maken met je uitgangspunt, profiel van je prothese en manier van plaatsen.

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik heb gewoon een beetje angst dat ik niet 100% tevreden ga zijn omdat ik bij een andere pc 250 cc aangeraden kreeg maar ik vind dit echt te weinig... Kan al niet meer wachten tot 16 april, ik ga foto's meenemen en hopelijk begrijpt ie waar ik naartoe wil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Zoals esmiralda al zegt doe je er goed aan om meerdere consults in te plannen...

Bij dr. Demeyere zit je zeker wel goed, Je kunt ook heel veel positieve verhalen over hem vinden.. .Overigens als je echt voor de grote borsten wil gaan dan zou ik zeker een consult bij dr. Plovier overwegen...

Je geeft aan ongeveer de boobs van je profiel foto te willen hebben, maar dit is zeker geen grote C of kleine D.. Denk eerder dat je dan al naar een F of een G gaat... Daarom is het van belang dat je foto's mee neemt naar het consult zodat er geen miscommunicatie kan komen over de grootte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt??? F en G dat klinkt zo groot he :P ben ook al bij een pc in uz Gent geweest maar die wou max 250cc en das totaal niet hoe ik het in gedachten heb veeeeeel te klein x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf zoals je misschien gezien heb ook bij de Meyere geweest. Ik had lege borsten die echt weer gevuld moesten worden ;) Ik was meer bang dan ze te klein of te weinig gevuld zouden worden dan voor de operatie. Ik heb het zelf ook echt een paar keer genoemd dat ze lekker goed gevuld mogen worden en ik niet vies was van grote borsten hihi. Ik denk dat je bij iedere pc echt duidelijk aan moet geven wat je wel en niet wil en foto's zijn een hele goede om mee te nemen. Ik had ze ook mee, maar niet laten zien :106: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga het hem duidelijk zeggen maar bij mij is er bijna geen borst meer enkel een tepel en een heel klein beetje borst als ik op mijn rug lig is alles plat vooraan daarom ben ik bang dat ze niet veel cc gaan willen gebruiken achja we zien wel zeker de 16de...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat Demeyere de beste keuze is voor jou en hij zoveel als mogelijk zal plaatsen. Alhoewel ik niet door hem ben behandeld, had ik het volste vertrouwen in hem na mijn consultaties, maar door mijn wens werd ik naar een andere dokter doorverwezen. Had ik silicone laten plaatsen, dan was het zeker bij hem geweest. Als ik een raad mag geven ... Je moet vooral volhouden wat jezelf wil, maar wel luisteren naar de opmerkingen. Daarna kan je kiezen om eventueel nog andere consultaties te doen. Beter een beetje meer tijd besteden aan consultaties en info opzoeken en hier kan je er alvast heel wat vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voel me al wat geruster... Denken jullie dat ik lang zal moeten wachten om geopeerd te worden... Bij de andere pc in uz gent moest ik wachten tot februari 2015!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voel me al wat geruster... Denken jullie dat ik lang zal moeten wachten om geopeerd te worden... Bij de andere pc in uz gent moest ik wachten tot februari 2015!

Normaal kan hij het redelijk vlug inplannen hoor. Je zal zeker geen jaar moeten wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd ik breng jullie een verslag van de 16de heb er alle vertrouwen ik nog niks dan goeds gehoord over deze arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.