Ga naar inhoud

Krijg je medicijnen mee?


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Over 5 dagen word ik geopereerd door Frans Straten.

Nu vroeg ik me af of je tramadol meekrijgt of die zelf moet bestellen bij je huisarts?

Hebben jullie je huisarts van te voren op de hoogte gesteld van je borstvergroting?

Alvast bedankt, Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi yara!

spannend!! Je mag bijna meis :)

Ik ben ook door Straten geholpen afgelopen maandag.

Ik kreeg 3 losse tabletjes tramadol mee voor de eerste dag en een recept voor de apotheek voor meer tabletten.

Nu had ik na de operatie wel pijn maar niet zo heftig en dat is nog steeds.

Ik leef nu op alleen paracetamol en dat gaat prima dus heb de tramadol niet gehaald bij de apotheek. Volgens mij wordt tramadol ook niet vergoed geloof ik?

Mijn huisarts was op de hoogte dat ik een bv zou krijgen maar je krijgt ook een brief mee voor je huisarts na je ontslag uit de kliniek.

Nog even en het gaat gebeuren! Spannend! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yara!

Je krijg Tramadol mee voor dezelfde dag. En je krijg een brief die je de volgende dag aan je apotheek moet geven. Dan kan je bij de apotheek de rest van de pijnstillers ophalen.

Mijn huisarts wist dit niet van te voren. Maar als de pijnstillers op zijn moet je gewoon even naar je huisarts bellen en vertellen dat je net geopereerd ben. En dan kan je gewoon een herhaalrecept halen bij de apotheek. Je krijg bij de apotheek Tramadol mee voor 5 dagen. Dus in totaal voor 6 dagen.

Groetjes June

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de recepjes van te voren gekregen zodat ik ze al in huis had, amoxi (ontstekingsremmend) diclofenac (pijn en ontstekings) en een maagbeschermer. Ook zat er een tip bij tegen zwelling en blauwheid dat ik arnica tabletjes kon halen, dit is homeopatisch en moest ik 2 wkn van te vore al mee brginnen en tot een week na de operatie en ik moet zeggen: nauwlijks zwelling en totaal niet blauw dus helemaal super! En natuurlijk paracetamol maar deze heb ik maar 2 daagjes gepakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.