Ga naar inhoud

Suzanne1971 : 8 april 2014 : Dr. Timmenga : Parkkliniek Rotterdam


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, mijn naam is Suzanne, ik ben 42 jaar, heb 3 kinderen en ik heb 12 jaar geleden een borstvergroting ondergaan in de Holystaete kliniek in Vlaardingen.

Nu is het hoogste tijd dat ze vernieuwd worden en ben ik gisteren bij Park kliniek in Rotterdam geweest bij dr. Timmenga.

8 april mag ik al komen voor prothesewissel met borstlift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suzanne,

Welkom op het forum! Spannend hoor dat je een lift met wissel krijgt! Ik heb geen idee of het iets scheelt hoor en waarom je precies voor de parkkliniek hebt gekozen, maar dr. Timmenga werkt ook in het reinier de graaf gasthuis in delft, wellicht dat het voordeliger is om het daar uit te laten voeren? Kan soms honderden euro's schelen! Heel veel plezier met de voorbereidingen voor je operatie en een goed herstel straks erna!

8 april is al heel snel trouwens, gefeliciteerd met je datum! Ik zal je titel even aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd. Gewoon afsprakenbureau bellen en een afspraak maken op de poli plastische chirurgie :). Ze zullen je misschien zeggen een verwijsbriefje bij je huisarts te halen, maar ik denk dat dit niet hoeft omdat het toch niet vergoed gaat worden. Maar goed, je hebt nu al heel snel je operatie gepland staan, ik neem aan dat je niet meer wil wachten nu ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Goedemorgen dames,

8 April jl ben ik om half 12 naar de Park kliniek gegaan waar ik een afspraak had met dr Timmenga voor Prothesewissel en

borstlift.

Ik ben geen nerveus type dus was wel ok.

wat een geweldige kliniek..eerlijk is eerlijk…fijn intake gesprek, mooie eigen kamer, en rust en geen stress maakt het geheel wel af.

in de uitslaapkamer werd ik klaar gemaakt voor operatie.

Dr chirurg dr. Timmenga kwam zelf alles aftekenen en daarna hop de operatie kamer in.

Half 1 werd ik geholpen en ik was s'avonds om 18.00 uur weer thuis…gewoon super.

ik heb totaal geen pijn gehad en morgen gaan de hechtingen er uit.

Ik ben van 300 water naar 350 ronde siliconen gegaan..het is allemaal nog wel hard maar het geneest fantastisch.

ik zal even kijken hoe ik foto's er bij kan plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suzanne,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Ik heb je foto's gezien en dat gaan vast weer hele mooie borsten worden. Je bent wel enorm blauw zeg! Ik heb je topics even bij elkaar gevoegd omdat je al een onderwerp had, zo blijft het forum overzichtelijk ;) een heel goed herstel verder gewenst en een beetje rustig aan he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.