Ga naar inhoud

Vanaf wanneer ging normale bh dragen en bouwde je dat op?


Aanbevolen berichten

Goede morgen ff een vraagje

vanaf wanneer gingen jullie een normale beugel bh dragen? En bouwde je het op met steeds wat langer of?

Heb 2 bh's gekocht en kan niet wachten tot ik ze kan dragen! Ziet er zooooo veel beter uit als die walgelijke sportbh.

Heb totaal geen pijn, de hechtingen zijn er uit en mag van Schiettecatte bezigheden weer gaan opbouwen :)

Groetjes Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met 6 weken weer een normale beugel bh gaan dragen. Moest hier trouwens wel aan wennen hoor!

S'avond deed ik hem uit en had ik of mijn sport bh of mijn kliek bh aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij velthuiskliniek geopereerd en ik kon na 4 weken beginnen met een dag bh een dag sportbh dan 2 dagen bh 1 dag sportbh dan 3 dagen bh en dan 1 dag sportbh en dan gewoon om de 3 dagen nog sportbh. En dan snachts altijd nog de sportbh. En na 5 weken mocht k dat ook zo afbouwen met sportbh en dan geen bh. Maarja kwam er helemaal mee door de wat dus heb gewoon een beetje afgewisseld met wat goed voelde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

na 6 weken weer een gewone beugelbh, die in het begin voor geen meter zat.. Het leek net alsof de beugel in mijn ribbenkast aan het drukken was.. Inmiddels zit het wel goed!!

Ook draag ik nog steeds snachts een sporttopje, gewoon omdat ik het lekker vindt zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij velthuiskliniek geopereerd en ik kon na 4 weken beginnen met een dag bh een dag sportbh dan 2 dagen bh 1 dag sportbh dan 3 dagen bh en dan 1 dag sportbh en dan gewoon om de 3 dagen nog sportbh. En dan snachts altijd nog de sportbh. En na 5 weken mocht k dat ook zo afbouwen met sportbh en dan geen bh. Maarja kwam er helemaal mee door de wat dus heb gewoon een beetje afgewisseld met wat goed voelde

Hoe kan het dat jij al eerder mocht beginnen? Vind het namelijk wel raar dat ik me werkzaamheden ook al mag beginnen op te bouwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht hem na 2 weken al aan.. weet niet of dit kwam omdat ze al belachelijk goed gevormd waren zonder vocht etc of omdat de pc van mij dat zoiezo altijd adviseert.. Wel mag ik hem alleen overdags aan en dan savonds en snachts weer mn sportbh :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word over twee weken bij dokter De Meyere geopereerd en die zei (voor anatomische voor de spier), dacht ik, twee weken sportbeha dag en nacht + band, daarna enkel 's nachts nog de sportbeha. Toch nog even dubbelchecken als het zover is, wie weet heb ik het fout begrepen. Vraagje: bij hem krijg je een sportbeha toch? Je hoeft er niet zelf eentje te kopen he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.