Ga naar inhoud

Rode littekens


A.993

Aanbevolen berichten

Hoi! Heeft iemand tips voor rode littekens? Ik ben nu zon 9 weken po maar ze zijn echt nog kei rood.. Pc zei zei bio oil maar smeer nu ook vitamine e olie maar nog niks veranderd.. Daarnaast krijg ik littekentjes op mijn borst (ik denk van dat mijn huid uitgerekt is), hier nog iets tegen te doen? Borsten zelf smeer ik ook al 2 maal daags in met de olie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A.993

Ik heb van mijn chirurg om herstellende balsem moeten gaan naar de apotheek.

Pas vrijdag mogen de draadjes eruit dan zal ik horen of litteken al ingesmeerd mag worden.

La Roche-posay cicaplast baume B5 kostprijs 15.70€ in Belgie

Je moet het maar eens uitpluizen op internet

groetjes Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roodheid van je litteken is niet 1,2,3 weg. Het kan wel een jaar duren voor het verdwijnt.

Blijf gewoon lekker smeren en houd het soepel. Je bent pas 9 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De roodheid van mijn littekens is pas vorige maand weg getrokken en ik ben nu inmiddels al 4 maanden PO dus geeft het nog ff de tijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duurt idd wel tot een jaar tot littekens vervagen en genezen zijn, heel belangrijk is ook om ze uit de zon te houden! Verder weet ik niet of het uitmaakt welk merk zalfje je smeert. Ik heb zelf de eerste keer met dermatix gesmeerd, tubetje van 45 euro en de tweede keer met Bio oil. Eerlijk gezegd heb ik geen resultaat gemerkt tussen het verschil van beide producten, behalve dan de prijs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Idd tot aan de eerste 3 maanden wordt t meestal roder/paarser, en dan begint t te vervagen, na een jaar heb je meestal een wit lijntje, maar zelfs dan verbeterd het nog tussen 1 en 2 jaar, daarna blijven ze zoals ze zijn.

Ik gebruik zelf de cicalfate van avene, want die mag je ook op open wondjes smeren, dus die kan je altijd gebruikten voor een puistje of blaar oid nadien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook 12 weken en nog steeds rode littekens, dacht al dit ik weer langzaam herstelde maar "Geduld" is weer dat vreselijke woord dat hier weer van toepassing is :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.