Ga naar inhoud

Dominique5 : 3 april 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ga na jaren wachten eindelijk een BV doen! ik vroeg mij af of mensen al ervaringen hebben bij privé kliniek Artemedis in Gent (St-Denijs-Westrem)?

Ik heb mijn operatie daar op 3 april, de Dokter (Brune De meyere) was heel vriendelijk,

kon mij direct geruststellen en veel informatie geven. Omdat ik wat zenuwachtig was de dag zelf ben ik toch wat vergeten vragen,

heb je veel pijn na zo een BV? ik ga van cup maat A naar een kleine C

(kon niet groter gaan zei DR demeyere, omdat het er anders heel onnatuurlijk zou uitzien).

Ik hoop dat ik door jullie 100% gerustgesteld kan worden?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dominique, een goede keuze echt de dokter met de gouden handjes, hij gebruikt ook proefprothese tijdens de operatie, dus vult altijd met het optimale voor jou. Dus wat bij jouw past.

Ik ben hier ook geweest en alleen maar lof voor deze dokter. Wat een ander niet kon, heeft hij voor mij gedaan.

succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zijn website staat heel veel info, ook qua pijn. krijg je op de spier zal je weinig pijn hebben, dual plane is ietsjes ongemakker, maar bij de een meer pijn als bij de ander, maar is allemaal voor het goede doel. Wel zal je tot een 4 tal weken de instructies op moeten volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

super bedankt voor de informatie Margriet2380.

Ik hoop dta ik ze groot 'genoeg' vind, ik ben zo bang dat ik ze te klein ga vinden, maar onnatuurlijk is ook niet goed he du sik vertrouw wel op Dr demeyere dat hij het mooiste zal kiezen.

Hij vertelde ook dat ik mijn armen niet hoger dan mijn schouders kan liften, dan zal ik wss mijn haar ook niet zelf kunnen wassen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Bij de Meyere ben je in hele goede handen meid. Ik ben zelf ook door hem geopereerd en ben erg blij met het resultaat. Het is inderdaad een vriendelijk en rustige man waar je je al snel bij op je gemak voelt.

Ik ga je titel aanpassen en verplaatsten naar operatie verslagen. Als je straks bent geopereerd is het leuk om hier dan ook een verslagje over jou dag te schrijven.

Veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij kan het voor de spier plaatsen heb nu een 75A en hij sprak over een 280cc protese, enkel ben ik bang dat ze mss klein gaan zijn, bedoel dat ik mss groter ga willen gehad hebben... hoop dat dit niet zo is! Hij sprak over een grote B kleine C, maar ga hem de dag van mn operatie zeggen dat ik echt min een kleine C wil liefst een gewone C.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gewoon nog even zeggen tegen hem. Ik had zelf ook wel die angst en heb heel vaak gezegd dat ze lekker goed gevuld mochten worden :D Mijn man zei op een gegeven moment dat het wel duidelijk was wat ik wilde en dat hij het echt wel begrepen had haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in dezelfde situatie. Bij mij sprak hij ook van 280 - 300 cc voor de spier. Ook niet meer omdat het anders teveel zou zijn. En ik zou toch ook graag minstens een c cup hebben (anders vind ik het veel gedoe voor maar 1 cup maat meer). Bij mij gaat mijn operatie pas door in juli dus laat me zeker weten hoeveel cc je hebt gekregen en of je er tevreden mee bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dominique!

Ik heb voor volgende week ook de operatie staan bij dr demeyere. 3 april om 14:00, en jij? Mij is gevraagd om naar fotos te zoeken en hem te laten zien wat ik wil. Daarbij gaat het voornamelijk om hoe de borst valt, meer natuurlijk of met een 'bolling'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stormpie

Ik 3 april om 12u30 en tegen 14u mag ik naar huisje !! Mss kruisen we elkaar wel he !!:D

Weet iemand dit: ik zet soms zo reacties op dit gesprek bvb maar krijg je nergens zo een melding dat iemand anders na u reageert? Ik moet dit altijd zelf zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand dit: ik zet soms zo reacties op dit gesprek bvb maar krijg je nergens zo een melding dat iemand anders na u reageert? Ik moet dit altijd zelf zoeken...

In je profiel mij instellingen kun je bij het tabje melding opties dit soort dingen aanvinken zodat je dus bericht krijgt als er een reactie is na jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog meer Brunootjes erbij :D. Geliciteerd met je datum. Je mocht al snel aftellen :)

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 16 April mijn eerste gesprek daar, ik heb nu een Acup en wil graag een grote c kleine dcup ... Ik hoop dat alles daar gaat meevallen en dat ik geen maanden ga moeten wachten om geopereerd te worden... Alle de andere 2 dames zooooooo jaloers dat bijna aan jullie is houden jullie ons op de hoogte ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil ook graag minimum een c anders vindt ik het te veel gedoe voor maar een maat groter. Ja ik hou je op de hoogte nog 4 dagen ik had een afspraak 18 febr en ten vrozgste kon ik 10 maart ma ik moest zelf het geld nog verdienen en heb gekozen voor april. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.