Ga naar inhoud

Dominique5 : 3 april 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Dominique! Hoe is t bij jou gegaan? En hoe voel je je?

Ik vond de narcose reuze meevallen, nu begint de pijn een beetje te komen maar is gelukkig nog goed te doen, voel me alleen wel echt mega invalide!

Ik had zelf alleen 350 cc in gedachten, het is alleen 400cc geworden, omdat dat op mijn eigen borst beter zou vallen...ben heel benieuwd, want het klinkt wel heel veel.. morgen verband eraf! Hoop dat met jou alles goed is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Alles is goed gegaan !! Net het drukverband eraf gehaald, deze mocht de ochtend na de operatie eraf. Nu voelt het al beter, minder pijn toch wel.vanacht echt nizt kunnen slapen van de pijn, zo een druk op mijn borstkas. Ik heb 300cc gekregen normaal was 250 of 275 bedoeld maar er kon wat meer in!! K vind enkel dat mijn borsten nu wat uit elkaar staan. Is dit normaal?? Komt sit nof sichter naar elkaar?

Komen ze nog dichter naar elkaar toe te staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dominique5! Intussen heb jij de operatie achter de rug zeg... Had jij ook foto's meegenomen van wat je mooi vond?

Ik ga het heel duidelijk zeggen dat ik zeker niet maximaal gevuld hoef te worden. Voor mij is een volle B, kleine C meer dan genoeg... En dat zou volgens mij met die 280 perfect lukken.

Of ze nog dichter naar elkaar toe komen, kan ik niet op antwoorden... Misschien met het 'uitzakken' dat ze dan wat dichter naar elkaar toe komen. Uiteindelijk zit alles nu wel onder spanning hé!

Nog een weekje en 't is bij mij ook het moment van de waarheid... Ik ga je deze week eens goed volgen in de hoop een idee te hebben waar ik aan begin...

Krijg je hulp thuis? Of kan je't alleen aan?

Ik heb m'n man thuis in het weekend maar vanaf de maandag is alles terug voor mij alleen: 2 kids en de nodige huishoudelijke taken: eten maken enz... Ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies meid!!!

Ik heb je net al wat gestuurd via pb.

Mijn borsten stonde eerste tijd helemaal naar buiten, maar dat is echt goed gekomen.

Helaas is het een kwestie van geduld, maar je lichaam heeft even de tijd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om zo snel te antwoorden! Ik zit nu met het probleem dzt mijn rechterborst het meeste pijn doet, en mijn rechter rugspieren helemaal erdoor vast zitten heel raar aan mijn linkerkant geen pijn maar rechts wel en regelmatig! En mn rechterborst staat toch meerr gezwollen of de linker. Heeft iemand van jullie dit al gehad ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik heb sinds woensdag geen pijnstillers meer genomen, de pijn valt echt heel goed mee. De pleisters heb ik nog niet vervangen dit was enkel nodig als het los zat dacht ik. Ik moet volgende week woensdag bij Bruno langs om de draadjes te verwijderen !! Mijn borsten zijn ook al ietske minder gezwollen en staan al meer naar binnen. Ik heb wel last gehad van een hematoom dat is zoals een bloeduitstorting waardoor beide borsten aan de onderkant helemaal blauw stonden, daardoor gaat mijn zwelling minder snel afnemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Litteken zal niet weg gaan, maar wel vervagen zodat je hem minder ziet.

Je kunt altijd wel even insmeren en het litteken wordt ook wat soepeler/zachter door het "masseren"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, mag ik vragen wat je hebt moeten betalen?

Ben druk aan t uitzoeken, wat de prijzen en ervaringen zijn.

Ik wil graag nog dit voorjaar!

Tips welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.