Ga naar inhoud

Nasleep NARCOSE


Aanbevolen berichten

Hi daar lieve mede genoten,

Ik heb 1 maart 2014 een borstvergroting ondergaan. Alles is goed gegaan. Ben erg blij en tevreden. Nu 23 dagen PO +3 weekjes dus ongeveer.

Mijn borsten voelen goed en genezen prima. Alleen ineens sloeg de moeheid 2 dagen geleden in bij heldere hemel. Zo onzettend moe. Herkent iemand dit??? Vorige week liep ik nog 5 kilometer naar strand en deed boodschapjes en nu wil ik helemaal niets. Ja liggen op de bank. Uitgeteld en op. Huilerig en moe. Als ik teveel loop dat is van hier naar de buurman wordt ik duizelig. Ik eet goed, drink veel, veel vitamines B12/ ijzer/ C e.d maar wil alleen maar slapen. Dit ben ik niet. Is dit alle stress die eruit moet?

Ik zit lig normaal nooit stil. Ben een erg bezig bijtje en zenuwenlijer maar dit is zo heftig.

Hoor graag van iemand.

Liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid, ik heb het ook gehad en ik denk dat dit volkomen normaal is.. werken hield ik na 2 weken ook echt maar een paar uur vol etc.. je kan er ook nog best wel even last van blijven houden. Heb je ook last van een vettige huid? ik destijds wel, komt ook door de narcose :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb daar ook last van

ik ben maandag 4 weken en ben ook nog geregeld moe. Vanmorgen om half elf er terug naar mijn bedje gegaan en om half twee kwam ik weer bij.

Ik slik nu vitamine c 1000mg, en elke dag een groene smoothy.

weken valt me ook zwaar hoor; dat is even door bijten.

Maar het word steeds minder gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij wat van jullie te horen. Dacht al waarom lees ik niets over na de narcose enfin is natuur,ijk een borstforum geen bijwerkingen narcose site maar dus voordat het uit je lijf is duurt soms half jaar hoorde ik. Aan toe geven is erg moeilijk maar kan niet anders meer. Dank voor reacties.

Geduld hè?!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid, ik heb het ook gehad en ik denk dat dit volkomen normaal is.. werken hield ik na 2 weken ook echt maar een paar uur vol etc.. je kan er ook nog best wel even last van blijven houden. Heb je ook last van een vettige huid? ik destijds wel, komt ook door de narcose :)

So, die vettige huid had ik ook zeg!! Heb 3 a 4 dagen een hele dikke vettige laag op mijn gezichtshuid gehad, heel apart was dat! En nu ziet mijn huid er nog steeds onzuiver uit en voelt het ook zo aan.. Heb rode vlekjes en bultjes. Komt echt door de narcose...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben echt letterlijk ziek van de narcose! Dag van de operatie de hele dag lopen kotsen dit was maandag woensdag werd ik ook helemaal naar, en nu is alles nog steeds van slag kan niet normaal eten en drinken alles valt op mn maag! Niet normaal! En idd ook die ranzige vette huid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid, super herkenbaar!! Ineens sloeg de moeheid toe, dacht al waar komt het toch vandaan. En idd een vette huid heb ik ook ineens last van, in het begin had ik t niet?! Nog even geduld hebben denk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.