Ga naar inhoud

lucia : 10 april 2014 : dr. Visser : Welness kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Lucia,

Ik heb net je verslagje gelezen. Ik ben benieuwd hoe het nu met je is.

Je foto's zien er goed uit!

Ik heb vorige week ook even mijn foto's erop gezet. Is voor veel vrouwen toch fijn om te zien wat voor een resultaat ze kunnen verwachten.

Ik ben nu inmiddels twee weken verder en het gaat echt super goed.

Ik heb al even mijn bikini gepast. Ik mag van mijn man niet meer alleen gaan zwemmen, haha!!

Groetjes Juf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lucia,

Ik heb net je verslagje gelezen. Ik ben benieuwd hoe het nu met je is.

Je foto's zien er goed uit!

Ik heb vorige week ook even mijn foto's erop gezet. Is voor veel vrouwen toch fijn om te zien wat voor een resultaat ze kunnen verwachten.

Ik ben nu inmiddels twee weken verder en het gaat echt super goed.

Ik heb al even mijn bikini gepast. Ik mag van mijn man niet meer alleen gaan zwemmen, haha!!

Groetjes Juf

Hey juf!

Ik voel me eigelijk wel goed. Alleen mijn maag... ik heb constant honger, ik blijf maar eten. En rechtkomen als ik lig is toch ook wel pijnlijk. Maar voor nu 4 dagen PO te zijn mag ik niet klagen.

Ik heb net even mijn bh los gedaan, ben er nog steeds heel blij mee. Ze lijken zelfs nog groter te worden, haha :) zal wel aan mijn ogen liggen. Die bh duwt alles zo plat. Als ik die dan los doe denk ik telkens 'wow'. Hihi.

Jouw foto's zien er ook goed uit! Wauw al bikini kunnen aandoen! Je man gaat je in de gaten moeten houden, haha :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej lucia ,

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met je !

Had net hetzelfde !! Ben denkik bijgekomen had ook veel honger in mijn herstelperiode !!

Komt helemaal goed !!

Heb zelf even nieuwe fotos online gezet

Ben wel blij met het resultaat .. Alleen dat mn tepels in zijaanzicht precies naar beneden wijzen maar zal wel goed kome zeker ??

Succes nog met je herstelperiode !!

Xxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej lucia ,

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met je !

Had net hetzelfde !! Ben denkik bijgekomen had ook veel honger in mijn herstelperiode !!

Komt helemaal goed !!

Heb zelf even nieuwe fotos online gezet

Ben wel blij met het resultaat .. Alleen dat mn tepels in zijaanzicht precies naar beneden wijzen maar zal wel goed kome zeker ??

Succes nog met je herstelperiode !!

Xxxx liefs

Ja dat eten is echt erg. Vervelend ook, heel de tijd dat honger gevoel. Gisteren zijn we naar de winkel geweest, nieuwe voorraad gaan halen want ik had alles op :) had het gevoel dat iedereen naar mijn borsten keek, haha.

Net even je foto's bekeken, ziet er goed uit! Zal wel in orde komen. Ik vind dat mijn rechter tepel iets meer naar onder staat dan de linker.

Mijn draadjes mogen er dinsdag uit. Normaal moest ik dan beginnen werken maar dat gaat nu niet. Moet ik iets verzinnen waarom ik niet kan komen want op het werk weet niemand van mijn bv. Dus woensdag pas werken, nog een week thuis! Hoop wel dat ik dan wat meer kan dan nu. Kan bijv. Mijn jas niet alleen aan, knoop van jeansbroek niet toe, auto rijden,... ik heb daar precies geen kracht meer voor in mijn armen. Zal wel in orde komen zeker.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadjes zijn eruit! Dr Visser zei dat het al mooi aan het genezen is. Er moesten geen pleisters meer op. Schuurt nu toch wel een beetje met die bh.

Morgen terug werken, hoop dat het wat gaat meevallen. Ben het goed gewoon nu :D

Weet er iemand wanneer je borsten terug een beetje zacht zijn? Ze staan nog erg hard nu en bewegen ook nog niks mee.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej eindelijk die pleisters er af !!!

Zijn de littekens mooi genezen ?

Bij mij zijn ze echt al vele soepeler geworden en zachter !

Elke dag 2 x smeren met bodylotion en 2x bio oil op de littekens !

Zacht masseren ekke avond !

Ik denk dat het zoizo wel wa tijd nodig heeft daar vanbinnen !! En zeker dual plane of achter de spier ...!!

Komt helemaal goed !! Succes morgen met werken xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej eindelijk die pleisters er af !!!

Zijn de littekens mooi genezen ?

Bij mij zijn ze echt al vele soepeler geworden en zachter !

Elke dag 2 x smeren met bodylotion en 2x bio oil op de littekens !

Zacht masseren ekke avond !

Ik denk dat het zoizo wel wa tijd nodig heeft daar vanbinnen !! En zeker dual plane of achter de spier ...!!

Komt helemaal goed !! Succes morgen met werken xxxx

De littekens zien er mooi uit. Vooral rechts is al goed genezen. Denk dat ik er morgen toch een compresje op ga doen want heb het gevoel dat mijn bh er in plakt.

Zal eens wat olie gaan kopen en beginnen met in te smeren :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat pleisters en draadjes eruit/af zijn, weer een stukje verder in de genezing, en een compresje gaat idd een beetje het schuren tegen, heb ik zelf ook een tijdje gedaan.

littekens pas in gaan smeren als alle korstjes weg zijn, de rest van je borsten mag je dan al wel voorzichtig insmeren

succes op je werk morgen, zal wel weer even wennen zijn

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat pleisters en draadjes eruit/af zijn, weer een stukje verder in de genezing, en een compresje gaat idd een beetje het schuren tegen, heb ik zelf ook een tijdje gedaan.

littekens pas in gaan smeren als alle korstjes weg zijn, de rest van je borsten mag je dan al wel voorzichtig insmeren

succes op je werk morgen, zal wel weer even wennen zijn

xx

Het deed zo goed toen dokter Visser de pleisters eraf trok. En toen begon het natuurlijk meteen te jeuken. Heeft ze er even met een doekje over gewreven voor mij, haha :D

Ze liet mij ook de foto's van voor de operatie zien. Wat raar om die kleine borstjes terug te zien, maar ik mis ze niet :D

Dat werken gaat idd weer wennen zijn. Ben al aan net denken wat ik ga aandoen. Iets waar ik in geraak omdat mijn armen niet omhoog mogen, netjes zodat die bh niet zichbaar is, niet te strak want dan ga ik denken dat iedereen naar mijn borsten kijkt,... tot nu maakte het niet zo uit hoe ik eruit zag, hier thuis kon toch niemand me zien. Wel gemerkt dat ik mijn jas niet alleen aan kan. Het is zo een strakker beige leren jasje. Het is te strak en ik krijg het niet zo goed over mijn armen getrokken. Moet ik nog iets op vinden. Mijn dikke winterjas kan ik wel aan maar daar is het te mooi weer voor.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd die jeuk, ik deed ook meestal heel voorzichtig met een wattenschijfje eroverheen wrijven, ze zeggen soms wel eens, jeuk is erger dan pijn en helemaal als je niet mag krabben

snap het helemaal, thuis kan je gewoon dragen wat comfortabel zit. Ik droeg veel bloesjes,of shirtjes waar ik zo in kon stappen. en misschien heb je een wijd vestje of een poncho wat je erover aan kan doen, want idd een strak jasje gaat niet werken, en krijg je alleen maar last van

hihi nee winterjas is nu een beetje teveel van het goede

gelukkig nog maar heel even en dan kan je weer normaal je kleding aandoen :6:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn outfit voor morgen ligt klaar. Alleen die jas blijft nog een probleem. Ik heb wel nog een soort regen-sportjas. Die kan ik wel aan dus het zal die moeten worden. Is eigelijk maar een lelijk ding, toen ik hem kocht vond ik hem mooi maar ja :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Al 3 weken PO vandaag, nog 3 te gaan voor ik mooie bh's aan kan. Aftellen maar! :D

Verder alles prima. Het gevoel begint ook stilaan te beteren. Ze worden zelfs al wat zachter :) ik ben helemaal klaar voor de open topjes, bikini's, ... whoehoe! :D

Tussen mijn borsten bleeft het wel nog vettig... Precies alsof daar heeft een slak tussen gezeten (dat klinkt wel heel vies mss). :) Iemand een idee hoelang dit kan duren?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima hoor. Nergens last van. Ik moet opletten dat ik het nog rustig aan doe. Want als je geen pijn hebt ben je toch al vlug teveel aan het doen. Littekens genezen ook goed. Dr. Visser zei dat die 4 cm zouden zijn maar lijken groter. Straks eens meten :)

Nee nog geen bh's gaan passen. Ik had me voorgenomen om te wachten tot 6 weken PO maar kan me niet meer bedwingen! Dus nu zaterdag ga ik, dan ben ik een goede 4 weken :) ik heb wel gisteren mijn oude bh's nog eens gepast om te checken, en ik was zo gelukkig dat die veel te klein waren :D dat was een leuk moment!

Hoe is het met jou?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai super te lezen dat je zo vlot hersteld!!! moet je nu nog eens terug op controle bij haar of hoe gaat het verloop verder? ik hoop dat het bij mij ook zo vlot gaat gaan, ik ben nog niet geopereerd meis, pas 21 augustus, als ik verlof heb :126:

ik probeer hier iedereen zijn verhaaltjes te volgen, vooral die OP van dr. Visser dan of van ander PC uit de wellnesskliniek :49:

ho da geloof ik best dat je supertevreden bent dat je je oude bh's die te klein zijn eindelijk de prullemand kunt gooien :126:

hier draag ik de maximizers van hunkemoller dus heb een A'tje maar toont een C, hopelijk valt het verschil nadien niet zo op want ik heb niet veel mensen ingelicht over mijn BV :44:

groetjes

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai super te lezen dat je zo vlot hersteld!!! moet je nu nog eens terug op controle bij haar of hoe gaat het verloop verder? ik hoop dat het bij mij ook zo vlot gaat gaan, ik ben nog niet geopereerd meis, pas 21 augustus, als ik verlof heb :126:

ik probeer hier iedereen zijn verhaaltjes te volgen, vooral die OP van dr. Visser dan of van ander PC uit de wellnesskliniek :49:

ho da geloof ik best dat je supertevreden bent dat je je oude bh's die te klein zijn eindelijk de prullemand kunt gooien :126:

hier draag ik de maximizers van hunkemoller dus heb een A'tje maar toont een C, hopelijk valt het verschil nadien niet zo op want ik heb niet veel mensen ingelicht over mijn BV :44:

groetjes

XXX

Ik weet dat je pas in augustus aan de beurt bent ;) bedoelde gewoon hoe het met je is :)

Op 3 maand is er nog een controle. Moet die afspraak nog maken bedenk ik nu net...

Ik had ook een deel maximizers. Bij mij ziet het er (met kleren aan) net hetzelfde uit als met de maximizers. Die bh van de kliniek duwt wel alles plat, dus met gewone bh's binnenkort zal het mss iets groter zijn.

Ik heb niemand op de hoogte gebracht van mijn bv. Behalve mijn man natuurlijk :D er heeft ook niemand gek gekeken of opmerkingen gegeven ofzo. Denk echt dat niemand het gemerkt heeft, haha :)

Ik had geluk dat we op het werk meer dan een week gesloten waren met de paasvakantie dus moest ik geen verlof nemen en uitleg geven.

Heb nu wel iedereen wijsgemaakt dat ik veel rugpijn heb :44: stelt ook niemand vragen over want ik heb echt wel vaker rugklachten, komt dat ook nog eens van pas :)

Heb net een nieuwe foto gemaakt, ga die dadelijk in mijn galerij zetten. Morgen al vier weken PO :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn eerste bh gekocht, 70C. Ik zo blij, net een klein kind :)

In de hunkemoller geweest. Ik had meteen een bh gezien die ik mooi vond. Ik had een vermoeden dat het 70C zou zijn dus deze gepast. In het pashokje viel het toch wat tegen, de bh zat niet zo heel mooi. Dus daar ging ik dan: de verkopster roepen, spannend! :)

Ik zeg: "kan je mij even helpen met de maat. Ik heb een bv gehad en weet niet zo goed welke maat." Hahaha :) eerste keer dat ik iemand zei dat ik een bv heb. Ik verschoot harder dan die verkoopster :)

Ze heeft mij heel goed geholpen. Ander model van bh gepast en die zat veel mooier. Ook een 70C en die is het dan geworden :) staat in mijn galerij. Die verkoopster kende er wel wat van. Kreeg een hele uitleg hoe het kwam dat dit model beter zat. Eigelijk zou van omtrek een 65 nog beter voor me zijn omdat ik zo slank ben. Maar ja dan zit je in de kindermoddeltjes en dat vond ik maar niks :) maar deze zit ook goed.

Ben nog maar een goede vier weken po. Dus over twee weken ga ik terug :D maar kon nu gewoon ff niet meer wachten :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag controle na drie maand gehad. Littekens zien nog vrij rood maar dat trek nog weg. Aan de linker kant op het litteken zit precies een bolletje. Volgens dokter visser is dit een verdikking van het litteken. Kan gebeuren... het zou nog bijtrekken. Als ik er ontevreden over blijf kan het worden opgelost met een kleine ingreep. Ik wacht dus nog af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei maar dat zal toch nog verder moeten genezen hè! Ben je tevreden over de grootte? Ik ben 1.63cm en weeg 50kg. Las dat jij ook slank was.

Dat zal altijd een verdikking blijven, kan het wel laten corrigeren. Zal nog zien.

Ik ben heel tevreden over de grootte van mijn borsten. Zeker zonder kleren haha :D in sommige bloesjes vallen ze toch wat kleiner uit maar dat ligt aan de kleren.

Ik ben 1.68cm en 52 kg. Ongeveer hetzelfde als jij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.