Ga naar inhoud

lucia : 10 april 2014 : dr. Visser : Welness kliniek


Aanbevolen berichten

Hej meisjes ,

Ik ben vandaag juist 4dagen PO ! Ook geopereerd in de Wellnesskliniek maar dan door

Dr. Verdonck !

1ste 2 dagen waren echt pijnlijk , nu gaat het al beter !

Ik vind lastig dat dat verband er 2 weken zou aan moeten blijven ..

Terwijl ik lees dat velen al een sport bh aanhebben ..

Waarom is dit ? Ik wil ze zo graag eens zien !!

Soms voel ik wel prikjes aan die wondjes maar zal wel normaal zijn zeker ?

Succes diegene die nog moeten gaan !!

Xxx liefs

Fijn dat het al beter met je gaat! Geen idee waarom dat verband 2 weken moet. Dr visser zei dat ik een bh uit het ziekenhuis krijg (moet die daar kopen). Heb jij dat dan niet? Kan je nu nog niksvan je borsten zien? Wat stom...

Hoelang heb jij in de kliniek moeten wachten voor je aan de beurt was? 3uur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lucia,

Ik spring er even tussen in haha ;).
Zelf ben ik vorig jaar geopereerd in de wellnesskliniek maar dan door dr. verdonck en ben ook 1.68 en 53 kg.
Ik moest mezelf ook al vroeg melden en het duurde mij ook zo ongeveer 3u voordat je aan de beurt ben dus heeel veel geduld helaas.
Vooral de eerste paar dagen gaan hel worden, en fijn dat je hulp hebt want je gaat het nodig hebben want je kunt bijna niks. Vooral het opstaan uit de bank en bed dat gaat gewoon niet. Alvast al heel veel succes :)

PS @sofietje11:( Verband gewoon eraf halen heb ik dag 3 al gedaan, omdat de zwelling bij mij zo erg is en meteen sportbh aan. Beetje ouderwetse methode dat verband)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia,

Ik spring er even tussen in haha ;).

Zelf ben ik vorig jaar geopereerd in de wellnesskliniek maar dan door dr. verdonck en ben ook 1.68 en 53 kg.

Ik moest mezelf ook al vroeg melden en het duurde mij ook zo ongeveer 3u voordat je aan de beurt ben dus heeel veel geduld helaas.

Vooral de eerste paar dagen gaan hel worden, en fijn dat je hulp hebt want je gaat het nodig hebben want je kunt bijna niks. Vooral het opstaan uit de bank en bed dat gaat gewoon niet. Alvast al heel veel succes :)

PS @sofietje11:( Verband gewoon eraf halen heb ik dag 3 al gedaan, omdat de zwelling bij mij zo erg is en meteen sportbh aan. Beetje ouderwetse methode dat verband)

Zoveel pijn, jij geeft meveel hoop seg, haha :-)

We zijn even groot en zelfde gewicht :-) das ook toevallig. Jij hebt 330 cc gekregen? Tevreden mee nu? Ik twijfel over het aantal cc

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja niet leuk , ik denk dat ik morgen even bel naar verdonck om het te vragen ..

Ik heb juist het gevoel dat die wondjes wa lucht nodig hebben

Ipv in dit verband te zitten stikken !!

En nee ik heb geen sportbh gekregen , gewoon een borstband die ik heb moeten aankopen ! Welke raden jullie aan ? Heb er 1 klaar liggen van de hema ..

Bij mij duurde het ong 2u voor ik aan de beurt was !

En dan ging het echt heel snel !!!

Ben echt zo benieuwd naar mn borsten , ze zien er al wel mooi uit als ik ff spiek in het verband !! Heb 330cc xhp achter de spier en denk echt perfect wat ik wilde zo natuurlijk van grootte !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja niet leuk , ik denk dat ik morgen even bel naar verdonck om het te vragen ..

Ik heb juist het gevoel dat die wondjes wa lucht nodig hebben

Ipv in dit verband te zitten stikken !!

En nee ik heb geen sportbh gekregen , gewoon een borstband die ik heb moeten aankopen ! Welke raden jullie aan ? Heb er 1 klaar liggen van de hema ..

Bij mij duurde het ong 2u voor ik aan de beurt was !

En dan ging het echt heel snel !!!

Ben echt zo benieuwd naar mn borsten , ze zien er al wel mooi uit als ik ff spiek in het verband !! Heb 330cc xhp achter de spier en denk echt perfect wat ik wilde zo natuurlijk van grootte !!

Pff, dat is echt niet leuk met dat verband voor je :( idd best even bellen lijkt me. Ik ben ook nog aan het denken om een extra sport bh te kopen. Ken daar helaas niet zoveel van. Er is daar wel pas een topic over gestart.

2 uur wachten lijkt me lang, zeker met de zenuwen op dat moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sofietje: Oh leuk dan heb je precies hetzelfde als mij gekregen, en inderdaad even bellen als je twijfelt of het eraf mag. (Ik kon amper adem halen dus heb niet meer gebeld en het gewoon eraf geknipt)

@lucia: Ik zou altijd groter nemen als je twijfelt want het valt gewoon kleiner uit. Bij mij zit er nu de max. in en wilde stiekem nog wel groter maar dat kon helaas niet. Gewoon even met je pc overleggen ;)

Maar qua sportbh ik heb de triumph tri action gehad. Heel stevig ding alleen de randen gingen op een gegeven moment pijn doen omdat de zwelling zo erg toe nam. Over de fila ook goede verhalen gehoord. Voor het sporten nu gebruik in die extra stevige van de H&M. Zit super alleen als je net je operatie hebt gehad niet heel praktisch. Niet handig aankrijgen in ieder geval.

Succes dames :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia,

Ik werd wakker met de sportBH al aan na de operatie. Het is er één van het merk Marena. De sluiting zit voor wat erg aan te raden is als je pas bevallen bent.

Vandaag is het voor mij dag 4na de operatie. Ik ben blij dat vandaag de poetsvrouw komt!

Slapen is nog steeds niet echt makkelijk. Overdag gaat het best redelijk.

Ik heb nog steeds last van mijn rechterborst, deze blijft zo nu en dan steken. Alsof er kleine spelden in worden geprikt. Ik hoop dat dit niks ernstigs is.

Dinsdag heb ik controle en mogen de hechtingen eruit. Zover ik nu kan zien, ziet het er keurig uit.

Ik ben nog steeds heel blij dat ik maar 245 cc heb gekozen!

Ik vind 3 uur wachten ook erg lang. Snap niet zo goed waarom ze dat nou doen.

Nou succes Lucia

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sofietje: Oh leuk dan heb je precies hetzelfde als mij gekregen, en inderdaad even bellen als je twijfelt of het eraf mag. (Ik kon amper adem halen dus heb niet meer gebeld en het gewoon eraf geknipt)

@lucia: Ik zou altijd groter nemen als je twijfelt want het valt gewoon kleiner uit. Bij mij zit er nu de max. in en wilde stiekem nog wel groter maar dat kon helaas niet. Gewoon even met je pc overleggen ;)

Maar qua sportbh ik heb de triumph tri action gehad. Heel stevig ding alleen de randen gingen op een gegeven moment pijn doen omdat de zwelling zo erg toe nam. Over de fila ook goede verhalen gehoord. Voor het sporten nu gebruik in die extra stevige van de H&M. Zit super alleen als je net je operatie hebt gehad niet heel praktisch. Niet handig aankrijgen in ieder geval.

Succes dames :)

Ik ben juist bang voor die hechtingen hoop dat ze mooi genezen zonder dat verband !!

Ik heb 2 sportbh's en denk dat die wel goed zitten , zo niet

Ga ik mij een carefix anna bestellen , wordt precies veel aangeraden hier opt forum !!

Veel meiden hebben me echt al goede raad gegeven !!

Echt een topforum hier !

En idd , ik wou zo natuurlijk mogelijk maar PC zei dat ik die 330 echt wel kon hebben !

Kleiner had ik wss spijt van gehad !!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia,

Ik werd wakker met de sportBH al aan na de operatie. Het is er één van het merk Marena. De sluiting zit voor wat erg aan te raden is als je pas bevallen bent.

Vandaag is het voor mij dag 4na de operatie. Ik ben blij dat vandaag de poetsvrouw komt!

Slapen is nog steeds niet echt makkelijk. Overdag gaat het best redelijk.

Ik heb nog steeds last van mijn rechterborst, deze blijft zo nu en dan steken. Alsof er kleine spelden in worden geprikt. Ik hoop dat dit niks ernstigs is.

Dinsdag heb ik controle en mogen de hechtingen eruit. Zover ik nu kan zien, ziet het er keurig uit.

Ik ben nog steeds heel blij dat ik maar 245 cc heb gekozen!

Ik vind 3 uur wachten ook erg lang. Snap niet zo goed waarom ze dat nou doen.

Nou succes Lucia

Dan heb je een goeie week hechtingen gehad? Denk dat het niet abnormaal is dat je last heb van steekjes.

In de mail staat dat die drie uur wachten is voor eventuele onderzoeken en testen. Denk dat ik daar gewoon heel lang ga zitten wachten.

Ik ga nog wat verder twijfelen over de maat, haha :) waren we maar allemaal geboren met grote borsten :) ik wil wel wat meer cc maar wil ook dat het nog steeds bij mijn lichaamsbouw past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Overmorgen is het zo ver voor mij. Kan niet wachten, wil dit zooo graag. Maar ben eigelijk ook bang en zenuwachtig. Kan aan niks anders meer denken.

Hoe gaat het met jullie ondertussen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Overmorgen is het zo ver voor mij. Kan niet wachten, wil dit zooo graag. Maar ben eigelijk ook bang en zenuwachtig. Kan aan niks anders meer denken.

Hoe gaat het met jullie ondertussen?

Xx

Heej lucia ,

Ik ben nu 8 dagen PO .. En met mij gaat het prima

Normaal 2 weken gekregen van de dokter maar ga morgen alweer werken !

Vandaag en gisteren ging het eigenlijk echt super !

Totaal geen last , af en toe als ik een iets te snelle beweging maak

Met mn spieren voel ik het wel trekken !!

Bij mij waren de 1ste 4 dagen pijnlijk , slapel op je rug is vervelend en opstaan uit bed of uit de zetel is echt vermoeiend en doet pijn ! Vanaf dan ging het echt alleen maar bergop

Ik heb het gevoel ook dat de wondjes nu genezen zijn en die hechtingen mogen er

volgende maandag eruit !

Ik werd gewoon gek van thuis te zitten en kreeg rugpijn van te tammen in de zetel of in bed!! Haha

Heb gisteren en vandaag met de auto gereden en daar merk ik toch wel wat problemen

Zoals schakelen ! En de kofferdeur , in deed hem open en ja kreeg hem wel niet goed dicht

( je armen niet boven ellebogen ) maar dan zetten we de boodschappen op de achterbank

Voila opgelost !

Ik vond/vind het herstel al bij al meevallen ! Daar had ik ook het meeste schrik voor !!

Ik ben al bh's gaan passen en ik kom toch wel uit op een D , E cup !

Van een Acup + 330cc ! Ben echt heel blij

Mn borsen voelen ook echt al soepeler aan en bewegen al een beetje meer mee !

Ben echt heel blij dat ik de stap genomen heb !!'

Wilde dit al zo lang !! Ooh eindelijk tieten !

Ik wens je heeeel veel succes ! Uiteindelijk komt alles goed hoor en merk je er nix van

Je Gaat slapen en bent wakker en je hebt tieten !!

Veel liefs en succes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lucia!

Ook ik ben door dr visser geopereerd in de wellness kliniek, 350 cc dual plane.

Dont worry, u gonna be sooo happy!

Geniet vanacht nog maar van het buikslapen! Haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia,

Ik wens je heel veel succes morgen! Komt allemaal goed. Ik ben nu ruim een week verder en voel me prima. Helemaal pijnloos en hartstikke blij met mijn nieuwe borsten!

Laat het gewoon op je af komen.

Tja, het slapen is inderdaad een beetje een probleem. Ik heb gewoon twee kussens op elkaar gelegd zodat ik iets hoger en schuiner lag. Maar misschien heb jij wel een verstelbare lattenbodem is veel handiger.

Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lucia!

Ook ik ben door dr visser geopereerd in de wellness kliniek, 350 cc dual plane.

Dont worry, u gonna be sooo happy!

Geniet vanacht nog maar van het buikslapen! Haha

Xx

Heb net even je foto's bekeken, ziet er mooi uit! :)

Hoop dat de mijne even mooi worden.

Ik ga deze nacht niet veel slapen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia,

Ik wens je heel veel succes morgen! Komt allemaal goed. Ik ben nu ruim een week verder en voel me prima. Helemaal pijnloos en hartstikke blij met mijn nieuwe borsten!

Laat het gewoon op je af komen.

Tja, het slapen is inderdaad een beetje een probleem. Ik heb gewoon twee kussens op elkaar gelegd zodat ik iets hoger en schuiner lag. Maar misschien heb jij wel een verstelbare lattenbodem is veel handiger.

Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren.

Goed om te horen dat jehet prima maakt!

Heb helaas geen verstelbare lattenbodem. Heb zo al ruglast dus dat gaat wel even afzien worden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Ik heb mijn boobies! Haha :)

Ik voel me vrij goed dus hier is mijn verslag al.

Om 9u00 moest ik mij aanmelden in de welness kliniek. 10 min in de wachtzaal moeten zitten en toen kwamen ze me roepen om te betalen. Nog even in de wachtzaal en dan kwam een andere verpleegster. Ik mocht met de lift mee omhoog naar mijn kamer. Om 09u20 ongeveer. Mooie kamer trouwens. De verpleegster heeft dan foto's gemaakt en ik mocht me omkleden en nog een vragenlijst invullen. Ik kreeg een blauw shortje, kamerjas, slofjes en een kapje voor over mijn haar. Ik zag er super sexy uit, haha!

Ik was net omgekleed en dokter Visser kwam al binnen. Alles terug uit moeten doen :) ze heeft dan een hele tekening op mijn borst gemaakt. Ze was erg vriendelijk. Ze zei: je mag je terug aandoen en over 45 min komen ze je halen.

En idd, om 10u15 was het zover! Ik mocht met de verpleegster mee in nog een andere lift. Daar kwam een tweede verpleegster bij die mijn vragenlijst begon na te lezen. Die was wel onvriendelijk, ze zei niks tegen mij! We kwamen in de operatiezaal aan waar het vrij druk was. Iedereen praate door elkaar. Ik moest weer alles uit doen en op de tafel gaan liggen. Die onvriendelijke verpleegster begon zonder iets te zeggen mijn armen vast te maken. Een man stak een infuus in mijn arm.. ging allemaal heel snel. En toen kwam dokter Visser binnen. Ze maakte grapjes en begon me te ontsmetten, vreselijk koud! Ik kreeg doeken over mee heen en weg was ik.

Om 11u20 was ik terug op mijn kamer. Ik weet hier niks van. Mijn man vertelde dat ik tot 12u00 heb liggen brabbelen maar ik weet hier niets van. Ik heb blijkbaar ook moeten wenen maar dat weet ik ook niet. Toen is dokter Visser even langs geweest, vanaf dan weet ik weer alles. Ik had erg veel kou. Dokter Visser is een extra deken voor me gaan vragen. Er is nog een verpleegster geweest voor mijn infuus uit te doen. Ik heb dan een glas cola gedronken en voelde me veel beter.

Ik was heel nieuwsgierig dus meteen even gespiekt in mijn bh :) toen was ik heel blij. Mijn man heeft me dan geholpen met aankleden en om 13u00 gingen we naar huis. Tot dan had ik geen pijn.

In de auto had ik wel last als we een bocht of rondpunt moesten nemen. Thuis gekomen heb ik eindelijk wat gegeten. Mmm... Ik heb nog wat op de zetel gelegen maar nu begint de pijn. Het is goed te doen, precies lijk spierpijn. Kon niet alleen rechtkomen uit de zetel. Net een pijnstiller genomen dus dadelijk zal het beter gaan.

Ben zo gelukkig!

Het is trouwens 265cc en 280cc geworden.

Ik moet niet zo een martelband dragen. Alleen een sport bh. Mijn borsten zitten ook niet zo hoog precies. Kan het nog niet goed zien. Straks even mijn bh los doen om te kijken :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.