Ga naar inhoud

Loujune : 17 maart 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb afgelopen maandag 17-03 een borstvergroting gekregen. Ik werd geopereerd door Frans Straten in het UCCZ Dekkerswald in Groesbeek.

Ik was als eerste aan de beurt om 7 uur in 's ochtends. Ze stelde me heel erg op me gemak, ik vond het doodeng!!! Na het aftekenen en de infuus werd ik naar de operatiekamer gebracht. Toen vond ik het helemaal eng! De anesthesist stelde me op me gemak en zei dat alles goed zou komen en dat hij goed voor me zou zorgen. Ze waren allemaal heel lief voor me. Voor dat ik het wist werd ik wakker met een nieuwe voorgevel!! Dit wilde ik al zolang.

Ik ben van een A cup, naar een volle C gegaan. Fantastisch! Ik heb gekozen voor ronde protheses. Volgens de plastisch chirurg zou dit mooier zijn bij mij. Mentor protheses, dual plane, 400cc en high profile.

Toen ik wakker werd na de narcose had ik erg veel pijn, en ik kreeg via mijn infuus direct pijnstillers. Na een uurtje op de verkoeverkamer te hebben gelegen mocht ik terug naar mijn eigen kamer. Gelijk wat gegeten. en gedronken. Na een uurtje kon ik zelf uit me bed komen om te plassen. En om 5 uur kwam de plastisch chirurg om te kijken hoe het met me ging, daarna mocht ik naar huis toe.

Eerste 3 dagen waren het ergst. Ik kon niks zelf doen. De 4e dag had ik voor het eerst de nacht doorgeslapen. Ik voelde me toen al een stuk beter. Ik kon me na 4 dagen ook zelf aankleden. Het voelt nu meer als een zeurende spierpijn. Niet meer van de pijnlijke steken bij elke beweging die je maakt.

Ik ben bij Diana Gabriels op consult geweest. Aardige en directe vrouw. Ze raadde mij Frans Straten aan. En de bedoeling was om pas in oktober 2014 geopereerd te worden. Maar ik wilde het toch graag eerder. En na een telefoontje kon ik 3 weken later al terecht. Het is fijn dat het zo snel al kon.

Ik ben heel erg blij dat ik het heb gedaan. En ik raad iedereen aan om het te doen bij Frans Straten.

Liefs

Foto's voor en na:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ik heb afgelopen maandag 17-03 een borstvergroting gekregen. Ik werd geopereerd door Frans Straten in het UCCZ Dekkerswald in Groesbeek.

Ik was als eerste aan de beurt om 7 uur in 's ochtends. Ze stelde me heel erg op me gemak, ik vond het doodeng!!! Na het aftekenen en de infuus werd ik naar de operatiekamer gebracht. Toen vond ik het helemaal eng! De anesthesist stelde me op me gemak en zei dat alles goed zou komen en dat hij goed voor me zou zorgen. Ze waren allemaal heel lief voor me. Voor dat ik het wist werd ik wakker met een nieuwe voorgevel!! Dit wilde ik al zolang.

Ik ben van een A cup, naar een volle C gegaan. Fantastisch! Ik heb gekozen voor ronde protheses. Volgens de plastisch chirurg zou dit mooier zijn bij mij. Mentor protheses, dual plane, 400cc en high profile.

Toen ik wakker werd na de narcose had ik erg veel pijn, en ik kreeg via mijn infuus direct pijnstillers. Na een uurtje op de verkoeverkamer te hebben gelegen mocht ik terug naar mijn eigen kamer. Gelijk wat gegeten. en gedronken. Na een uurtje kon ik zelf uit me bed komen om te plassen. En om 5 uur kwam de plastisch chirurg om te kijken hoe het met me ging, daarna mocht ik naar huis toe.

Eerste 3 dagen waren het ergst. Ik kon niks zelf doen. De 4e dag had ik voor het eerst de nacht doorgeslapen. Ik voelde me toen al een stuk beter. Ik kon me na 4 dagen ook zelf aankleden. Het voelt nu meer als een zeurende spierpijn. Niet meer van de pijnlijke steken bij elke beweging die je maakt.

Ik ben bij Diana Gabriels op consult geweest. Aardige en directe vrouw. Ze raadde mij Frans Straten aan. En de bedoeling was om pas in oktober 2014 geopereerd te worden. Maar ik wilde het toch graag eerder. En na een telefoontje kon ik 3 weken later al terecht. Het is fijn dat het zo snel al kon.

Ik ben heel erg blij dat ik het heb gedaan. En ik raad iedereen aan om het te doen bij Frans Straten.

Liefs

Foto's voor en na:

attachicon.giftieten voor.jpg

attachicon.gifDSC_0046.JPG

heeey ,

Wat fijn dat je zo enthousiast bent.

Ik word 1 april geholpen door Frans Straten, ook 400 cc.

Mag ik vragen hoelang je bent en wat je weegt?

Ik heb no 75 a

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve reacties!

Ik weet niet zo goed hoe alles precies werkt hoor.

Yara ik ben 1.76 en weeg 58 kilo.

Spannend hoor! Begint al op te schieten hoor. Ben je erg nerveus?

Het is echt een hele goeie arts, je hoeft je geen zorgen te maken. Want ik heb me zo druk gemaakt en achteraf denk je heb ik me hier nou zo druk om zitten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 11 maart geholpen door Frans Straten en ben heel erg tevreden. De dag zelf ging goed werd goed gerustgesteld. (Ik was de grootste paniekzaaier due ze gehad hebben. Maar had wel voor iedereen een doos bonbons dus dat maakte t wel goed). Je boobs zien er mooi uit meid. Ik heb 350cc dual plane rond hp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 dagen po. Het is me eigenlijk toch wel meegevallen. De eerste 4 dagen kon ik helemaal niks. En daarna kon ik eigenlijk alles zelf al weer. Vandaag op controle geweest en alles zag er goed uit. Pleisters zijn eraf en het geneest allemaal goed. Ik heb alleen een borstband gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik was blij van de ergste pijn af te zijn, maar sinds ik die band om heb doet alles weer pijn. Hoort dit? Ik Moet deze band 5 weken om. Ik moet volgende week weer beginnen met werken. Maar het ziet er niet uit! De band drukt mijn borst in een hele rare vorm en zo kan ik mijn werk kleding niet aan doen! haha!

En vanaf hoeveel weken zijn jullie begonnen met littekencrème? Want mijn pc zei dat ik daar nu al mee kon beginnen...is 10 dagen niet een beetje kort?

Voor de rest ben ik echt super blij met mn nieuwe boobies!!!!!

Liefs June

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June, ik ben de 18e door Frans Straten geopereerd en net terug van de controle. Ook ik heb de borstband gekregen en merk weer een spierpijn kramperig gevoel in mijn linkerborst. Voel het zelf met inademen :-(. Maar goed hij zei dat het goed is voor meer bolling aan de onderkant (het zakken dus van de prothese). De prothese staat nu nog hoog door de borstspier. Ik moet hem 4 weken dragen... En wat je zegt, niet echt charming boven je shirtje hahaha. Hij vertelde mij idd ook om nu al met de creme te beginnen. Ik denk zelf als de wond dicht is, dan kan je beginnen met de creme. Is jouw litteken nog niet geheel dicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.