Ga naar inhoud

Worden ze nou kleiner of groter na zakken? Wissel of niet?


Aanbevolen berichten

Mijn protheses zitten nu nog hoog, maar vind ze nu al te groot. Zo groot wou ik ze helemaal niet. Er is dan ook meer cc en hoger profiel in gegaan als vantevoren gezegd.... ben er niet blij mee, zacht uitgedrukt

Nu lees ik vaak dat ze nog groter lijken als ze op de juiste plaats zitten. Maar ik lees ook juist andersom... wat is nou waar?

Ik ga waarschijnlijk kleinere protheses nemen maar ik twijfel nog een beetje... als ik nu weet dat ze nóg groter worden dan is de keuze snel gemaakt.

Over 3 weken word ik eraan geopereerd omdat ze te hoog zitten, dus moet dan beslist hebben.

Ik kan jammer genoeg ook weinig foto´s vinden van meiden die van groot naar kleiner zijn gegaan, ik maak me een beetje zorgen over mn huid, dat het niet mooi gaat worden. Dus als iemand weet waar ik zulke fotos kan vinden ik zou ze graag zien.

En zou 1 cm verschil in projectie al een zichtbaar resultaat geven (in kleding) of moet ik nog kleiner gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar voren dus meer projectie??

Ziet er nu al belachelijk uit in sommige kleren!

Ik heb vannacht mijn keuze gemaakt.

Ik ga kleiner. Jammer dan dat het me weer een hoop geld kost maar zo ga ik niet rondlopen de rest van mijn leven.

Nu is alleen nog de vraag, HOEVEEL kleiner...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Literaat denk ik hoeveel kleiner je wilt gaan. Ik zie dat je een H-cup hebt gekregen??? Pff...dat is wel echt enorm! Als je een D-cup wil ofzo dan moet je denk ik kleiner gaan. Maar als je maar 1 maatje wilt zakken dan helpt misschien de manier van plaatsen al en misschien een iets kleinere prothese. Maar ga je terug naar hem? Of naar een ander? Ik zal eerst advies aan een paar andere chirurgen hebben gevraagd als ik jou was. Ook over je huid..

Succes met je keuze..ik hoop dat je straks weer blij met je borsten zult zijn!

Groetjes Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Als je de projectie te hoog vind kan je het beste voor een medium of high profiel gaan. Dan heb je ook minder last van dat je borsten zo naar voren 'steken'

en dat je bh's met diepere cups dient te kopen.

Zag dat je je BV ergens einde vorig jaar heb gehad, dus volgens mij is je huid nog niet heel erg 'uitgerekt' ofzo hoor.

Zou in cc niet heel erg veel omlaag gaan maar bijv voor 450cc medium profile of 500cc high profile ipv de Extra High profile die je nu heb ;)

Zelf draag ik Freya (Engels merk), welke mooie bh's hebben met diepe cups, ook in omvangsmaat 60, 65, 70cm, heb zelf ook vaak 65 nodig.
bh maten zijn ook heel anders, je zult daar geen Hcup hoeven kopen eerder een E/EE. Nederlandse bh's vallen erg klein en zijn plat ipv diep en breed ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gewoon dezelfde chirurg want hij doet de heroperatie.

Als ik naar een ander ga moet ik de volle pot betalen en doordat ik nu mislukte borsten heb heb ik ook amper inkomen gehad afgelopen half jaar, ik werkte naakt dus ja...... opnieuw 3000 euro ergens te moeten betalen zit er nu niet in

Nu zou ik alleen 1000 euro voor de protheses moeten betalen.

Zit me evengoed niet lekker want als ik kon zelf had kunnen kiezen wat erin ging was ik meteen tevreden geweest.

ik twijfel nu tussen 450-485cc high profile

liefst de kleinste maarja overtollig vel of een lift is het laatste wat ik wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat er niet goed naar je wens is geluisterd...heel erg triest ,je zou bijna denken dat hij alleen die in huis had liggen (100 halen 80 betalen ofzoiets)

Ik vind t niet kunnen.....maar ja das nu zkr te laat en mosterd na de maaltijd,daar schiet je niets mee op.

Het enige wat je zou kunnen doen is t zo laten en t allemaal een beetje verdoezelen met kleding en bhs..

ik zou zelf juist meer bolling willen ,maar ik heb wel gekregen wat ik wilde en wat er was afgesproken..

En ik heb trouwens dual plane ,dat herstel duurt langer ,die komen dat wat later naar voren toe,maar heeft niets met de bolling te maken verder..

de bolling bovenop word juist iets minder met dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gewoon dezelfde chirurg want hij doet de heroperatie.

Als ik naar een ander ga moet ik de volle pot betalen en doordat ik nu mislukte borsten heb heb ik ook amper inkomen gehad afgelopen half jaar, ik werkte naakt dus ja...... opnieuw 3000 euro ergens te moeten betalen zit er nu niet in

Nu zou ik alleen 1000 euro voor de protheses moeten betalen.

Zit me evengoed niet lekker want als ik kon zelf had kunnen kiezen wat erin ging was ik meteen tevreden geweest.

ik twijfel nu tussen 450-485cc high profile

liefst de kleinste maarja overtollig vel of een lift is het laatste wat ik wil

Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig geworden wat voor werk doe je?

Veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dual plane. Of achter de spier. Ik weet het niet. Heb er mijn twijfels bij..

Hihi wat voor werk ik doe, ik dans/strip

Dus ik hoef voor mijn werk in elk geval geen kleinere borsten, maar zelfs met casual kleren aan zie je eerst mn borsten en dan de rest (dat gevoel heb ik toch steeds, en mn vrienden bevestigen dat)

Behalve met zwarte kleding en bepaalde blousjes dan valt het minder op. Maar daarvoor neem je geen BV, om ze telkens te willen verstoppen.

Ik ben zelfs 6 kilo bijgekomen in de hoop dat het meer in verhouding is met rest maar vind dat ook geen succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan voor de medium of high profile gaan.. dan hoef je niet eens heel veel cc's minder. . ivm lossere huid.. (weet niet of dit nu al van toepassing is)

denk dat het er dan al veel mooier bij je uit gaat zien!

ben benieuwd! weet je al wanneer je het gaat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.