Guest Mols1234 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Over 4 weken mag de sportbh af en als deze mijlpaal is bedwongen, mogen we onze puppie (kruising Duitse Dog/American Stafford) ophalen.Die is precies op mijn mijlpaalmoment 8 weken oud! Grappig toch.Wat een verwennerij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mama Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 wat een snoepie...Kan me voorstellen dat dat een heel mooi moment zal zijn.Ik heb zelf ook een hond, nu 3 1/2 jaar oud.Heel veel geluk met je mooie boobs en de pup Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Oooh , hoe lief ! Heb zelf een Amerikaanse Stafforshire Terriër . °18 juli 2004 : Chicca Geen stamboom , erg loyaal , sociaal naar mensen , honden en andere dieren in 't algemeen . Sterk karaktertje dus consuquent zijn met haar is de boodschap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 mama: wat voor hond heb jij?B-Cupje. Staffords zijn zooooo lief! En ja consequent moet je toch met ieder hond zijn.Had ook een Amstaff teefje, BoEn als laatste een engelse stafford, Spikey.Staffs en Duitse Doggen zijn mijn favo rassen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 haj mols, Zoo ziet er lief uit..!! Mijn zus heeft zelf een deense dog en dat is echt een schatje!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Prachtig! Daarom wilde ik nou ook een DDcup, hahaha grapje. En idd de karakters schijnen geweldig te zijn. Maar mijn man wilde geen half paard in huis, dus nu heb ik een kruising van mijn 2 droomhonden, helemaal goed. En helaas heb ik nog geen goede foto. De pc van die mensen is kapot en ze wonen hier 2 uur vandaan!!! Dus ik hoor wel hoe het met hem gaat, maar moet nog even wachten op nieuwe foto's, die wel al heel mooi zouden zijn. Ben benieuwd!! Het zijn trouwens Duitse doggen, de deense dog zoals hij ooit was bestaat hier niet. De duitse dog is een kruising deense dog met windhond, nadat de deense dog naar Duitsland kwam. Ja, je moet het maar willen weten, hahaha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mama Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Ik heb een Entlebucher Sennenhond Schofthoogte 50 cm en gewicht 30 kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mama Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Lukt me niet om een foto van hem te plaatsen sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Heb al gegoogled, een berner sennen met kort haar, om het kort samen te vatten. Mooie hond! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieke Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Leuk dat jullie allemaal een hond hebben. Ik heb er altijd graag eentje gewild, liefst een kortharige Witte Duitse Herder, ook wel Amerikaans-Canadese Witte Herder genoemd. Helaas is mijn man allergisch aan honden en katten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Leuk dat jullie allemaal een hond hebben. Ik heb er altijd graag eentje gewild, liefst een kortharige Witte Duitse Herder, ook wel Amerikaans-Canadese Witte Herder genoemd. Helaas is mijn man allergisch aan honden en katten Je hebt tegenwoordig een ras dat anti allergisch, geurvrij en ruivrij is. De Labradoodle. Dus waar een wil is, is een weg!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieke Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 mijn man is enkel figuurlijk allergisch aan honden en katten hij heeft er gewoon niks mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Hey Mieke , wel , de mijne ook , helemaal anti-hond . Tot ik een Stafford in huis haalde : dikke maatjes nu . Die hebben een sterk karakter , kunnen tegen een stootje en denk dat dàt voor me'n man nodig was . Ik moet dus ook een sterk karakter hebben Natuurlijk is het 'mijn hond' als de 'zorgen' eraan komen : eten , wassen , dierenarts , wandelen , dingen aanleren enz. ... is voor mijn rekening . Ik ben al lang blij dat ik een hond 'kreeg' van hem . Mss moet je eens achterhalen wat nu precies de 'allergie' is voor jouw man ? Kan je daar op inspelen en hem overtuigen Onze eerste was een Dobermann maar dat beestje was nogal zenuwachtig en had van vele dingen bang 'Wat voor een k*thond is me dat ' zei hij dan altijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ik71 Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Wat een schatje! We hebben zelf jaren een bouvier gehad, deze is 3 jaar geleden overleden.We hebben nu sinds 2 weken een konijntje in huis, Bikkel. Hij is nu 8 weken oud.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Awww wat schattig zijn jullie beesies!!! Tot een jaar terug hadden wij een hond en tot 3,5 jaar terug hadden we er twee Moeder en zoon. 2 Yorkshire terriers. Moeder overleed eerst en ong een jaar terug de andere. Hij kreeg het zo ontzettend benauwd dat ma en broer naar de huisarts zijn gegaan. Hij is er niet meer levend vandaan gekomen Echt heel sneu als je bedenkt dat het zo'n actief beest was. Mja Nu hebben we nog 3 katten (die hadden we al hoor voordat de honden stierven) ach, die drie meiden maken ons leventje (of de mijne, maar ik denk ook die van moeder en broerlief) lekker compleet. Drie totaal verschillende types, maar alle 3 zo ontzettend lief en dwaas :120: Voorlopig geen hond meer dus. Niemand van ons is echt vaak thuis en katten zitten daar niet mee. Die gaan liggen en maffen de hele dag door. Met een hond is dat knap lastig Maar mijn ma wil heel graag nog een Shelty, maar ja, op dit moment dus eventjes onmogelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Awwwwww wat mega lieffffffffffff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavenli Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Wat een schatje zeg! Ik heb zelf een Bordeauxdog van 7,5 jaar. Ze heeft Artrose en al vanaf dat ze 6 maanden was huidproblemen. Heeft erg veel werk en geld gekost, maar het is zo'n schatje dat je dat er natuurlijk allemaal voor over heb.. nadeel van Bordeauxdog is toch echt wel het kwijlen, ik moet mijn muren een paar keer per jaar witten en minstens 1x per dag de vloer zuigen/dweilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Ooooh Mols wat een schatje!!!! Ben zelf ook gek op honden, maar met een fulltime baan is echt een beetje te moeilijk te combineren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 OOOOOOO, nog 5 nachtjes slapen......Hij groeit zo snel, hij is al 7,5 week oud.Ik vind het een dropje!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Aw gossie wat een lekker ding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Ja, he!! Dank je.En we gaan hem morgen al halen!!!! 2 dagen eerder dan gepland.Ik ben erg nerveus........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Owww wat leuk Waarom ben je nerveus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Ik ben bang dat mijn man de pup niet leuk vindt.We hebben namelijk pas geleden een onaangename ervaring gehad met onze vorige nieuwe puppie.Deze was behoorlijk dominant en tegen de tijd dat hij 5 maanden!!! was, gromde hij om alles naar ons en beet mijn dochtertje. (kruising Cocker Spaniel)Hoewel we voor hem een geweldig nieuw thuis vonden, is dit een moeilijke en pijnlijke beslissing geweest. Het is tenslotte geen meubelstuk!Gelukkig heb ik nooit eerder zo'n pup meegemaakt, maar ze blijken te bestaan.En ja, hij was zeer opgevoed en we hebben zelfs een gedragstherapeut erbij gehaald, dus daar lag het niet aan.Nu krijg ik dus een nieuwe kans (gelukkig) maar mijn man heeft gezegd dat als iets in die puppie hem niet aanstaat, dan gaat "onze Tiko" NIET mee naar huis.Vandaar dus erg nerveus......Pfffffffff, maar wat kan er nou mis zijn aan een pup he!!Nou duim je voor me dan?GreetzMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 ow dan kan ik het voorstellen dat je het eventjes knijpt! Ik ga voor je duimen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Ik ook! Heel veel succes en hopelijk heeeel veel plezier morgen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts