Ga naar inhoud

Nog een kado!


Gast Mols1234

Aanbevolen berichten

Gast Mols1234

Over 4 weken mag de sportbh af en als deze mijlpaal is bedwongen, mogen we onze puppie (kruising Duitse Dog/American Stafford) ophalen.

Die is precies op mijn mijlpaalmoment 8 weken oud! Grappig toch.

Wat een verwennerij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een snoepie...

Kan me voorstellen dat dat een heel mooi moment zal zijn.

Ik heb zelf ook een hond, nu 3 1/2 jaar oud.

Heel veel geluk met je mooie boobs en de pup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh , hoe lief !

Heb zelf een Amerikaanse Stafforshire Terriër .

°18 juli 2004 : Chicca

Geen stamboom , erg loyaal , sociaal naar mensen , honden en andere dieren in 't algemeen .

Sterk karaktertje dus consuquent zijn met haar is de boodschap :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

mama: wat voor hond heb jij?

B-Cupje. Staffords zijn zooooo lief! En ja consequent moet je toch met ieder hond zijn.

Had ook een Amstaff teefje, Bo

En als laatste een engelse stafford, Spikey.

Staffs en Duitse Doggen zijn mijn favo rassen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Prachtig! Daarom wilde ik nou ook een DDcup, hahaha grapje.

En idd de karakters schijnen geweldig te zijn.

Maar mijn man wilde geen half paard in huis, dus nu heb ik een kruising van mijn 2 droomhonden, helemaal goed. En helaas heb ik nog geen goede foto. De pc van die mensen is kapot en ze wonen hier 2 uur vandaan!!! Dus ik hoor wel hoe het met hem gaat, maar moet nog even wachten op nieuwe foto's, die wel al heel mooi zouden zijn. Ben benieuwd!!

Het zijn trouwens Duitse doggen, de deense dog zoals hij ooit was bestaat hier niet. De duitse dog is een kruising deense dog met windhond, nadat de deense dog naar Duitsland kwam. Ja, je moet het maar willen weten, hahaha. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat jullie allemaal een hond hebben. Ik heb er altijd graag eentje gewild, liefst een kortharige Witte Duitse Herder, ook wel Amerikaans-Canadese Witte Herder genoemd. Helaas is mijn man allergisch aan honden en katten :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234
Leuk dat jullie allemaal een hond hebben. Ik heb er altijd graag eentje gewild, liefst een kortharige Witte Duitse Herder, ook wel Amerikaans-Canadese Witte Herder genoemd. Helaas is mijn man allergisch aan honden en katten :blink:

Je hebt tegenwoordig een ras dat anti allergisch, geurvrij en ruivrij is. De Labradoodle.

Dus waar een wil is, is een weg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mieke ,

wel , de mijne ook , helemaal anti-hond . Tot ik een Stafford in huis haalde : dikke maatjes nu .

Die hebben een sterk karakter , kunnen tegen een stootje en denk dat dàt voor me'n man nodig was .

Ik moet dus ook een sterk karakter hebben :D

Natuurlijk is het 'mijn hond' als de 'zorgen' eraan komen : eten , wassen , dierenarts , wandelen , dingen aanleren enz. ... is voor mijn rekening . Ik ben al lang blij dat ik een hond 'kreeg' van hem . Mss moet je eens achterhalen wat nu precies de 'allergie' is voor jouw man ? Kan je daar op inspelen en hem overtuigen ;)

Onze eerste was een Dobermann maar dat beestje was nogal zenuwachtig en had van vele dingen bang :mellow:

'Wat voor een k*thond is me dat ' zei hij dan altijd :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een schatje!

We hebben zelf jaren een bouvier gehad, deze is 3 jaar geleden overleden.

We hebben nu sinds 2 weken een konijntje in huis, Bikkel. Hij is nu 8 weken oud....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awww wat schattig zijn jullie beesies!!!

Tot een jaar terug hadden wij een hond en tot 3,5 jaar terug hadden we er twee ;) Moeder en zoon. 2 Yorkshire terriers. Moeder overleed eerst en ong een jaar terug de andere. Hij kreeg het zo ontzettend benauwd dat ma en broer naar de huisarts zijn gegaan. Hij is er niet meer levend vandaan gekomen :( Echt heel sneu als je bedenkt dat het zo'n actief beest was. Mja ;)

Nu hebben we nog 3 katten (die hadden we al hoor voordat de honden stierven) ach, die drie meiden maken ons leventje (of de mijne, maar ik denk ook die van moeder en broerlief) lekker compleet. Drie totaal verschillende types, maar alle 3 zo ontzettend lief en dwaas :120:

Voorlopig geen hond meer dus. Niemand van ons is echt vaak thuis en katten zitten daar niet mee. Die gaan liggen en maffen de hele dag door. Met een hond is dat knap lastig :) Maar mijn ma wil heel graag nog een Shelty, maar ja, op dit moment dus eventjes onmogelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een schatje zeg!

Ik heb zelf een Bordeauxdog van 7,5 jaar. Ze heeft Artrose en al vanaf dat ze 6 maanden was huidproblemen. Heeft erg veel werk en geld gekost, maar het is zo'n schatje dat je dat er natuurlijk allemaal voor over heb..

nadeel van Bordeauxdog is toch echt wel het kwijlen, ik moet mijn muren een paar keer per jaar witten en minstens 1x per dag de vloer zuigen/dweilen :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Mols1234

Ik ben bang dat mijn man de pup niet leuk vindt.

We hebben namelijk pas geleden een onaangename ervaring gehad met onze vorige nieuwe puppie.

Deze was behoorlijk dominant en tegen de tijd dat hij 5 maanden!!! was, gromde hij om alles naar ons en beet mijn dochtertje. (kruising Cocker Spaniel)

Hoewel we voor hem een geweldig nieuw thuis vonden, is dit een moeilijke en pijnlijke beslissing geweest. Het is tenslotte geen meubelstuk!

Gelukkig heb ik nooit eerder zo'n pup meegemaakt, maar ze blijken te bestaan.

En ja, hij was zeer opgevoed en we hebben zelfs een gedragstherapeut erbij gehaald, dus daar lag het niet aan.

Nu krijg ik dus een nieuwe kans (gelukkig) maar mijn man heeft gezegd dat als iets in die puppie hem niet aanstaat, dan gaat "onze Tiko" NIET mee naar huis.

Vandaar dus erg nerveus......

Pfffffffff, maar wat kan er nou mis zijn aan een pup he!!

Nou duim je voor me dan?

Greetz

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.