Ga naar inhoud

Hoe lang litteken rood?


Pascalle45

Aanbevolen berichten

Pascalle, ik wil toch even reageren hierop. Ik ben nu net 6 weken en mijn littekens zijn al bijna niet meer zichtbaar. Ik smeer alleen de creme van Bergman. Ik heb helemaal geen serum gekregen geloof ik zelfs... maar dat spul werkt "als een tiet'! Ik gebruik de bio oil alleen op mijn borst zelf, ik had al wat striemen gekregen namelijk en die zou je met dat spul kunnen beperken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi undercover, dat serum had ik nog van de Bergman van een vorige operatie.

Ik las bij de crème in de gebruiksaanwijzing dat het nog beter zou werken als je eerst het serum opdeed :-)

Vandaar dat ik dat ook gebruikte.

Maar ik ga nu alleen maar de crème gebruiken. En de bio oil straks voor de borst.

Thx meid!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Pascalle dat heb ik niet eens gelezen, dom van mezelf dus :P volgens mij heb ik voor de rest alleen dingetjes voor mn gezicht erin zitten, proefmonstertjes enzo. Zal eens kijken zometeen :)

Baby_B volgens mij is het van eigen merk van Bergman, er staat nergens iets anders op zoals Biodermal wat jij noemt. Het is een vierkantig glazen potje met een Bergman roze doosje er om heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Pascalle dat heb ik niet eens gelezen, dom van mezelf dus :P volgens mij heb ik voor de rest alleen dingetjes voor mn gezicht erin zitten, proefmonstertjes enzo. Zal eens kijken zometeen :)

Baby_B volgens mij is het van eigen merk van Bergman, er staat nergens iets anders op zoals Biodermal wat jij noemt. Het is een vierkantig glazen potje met een Bergman roze doosje er om heen.

Lol, no problem :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.