Ga naar inhoud

Muisje 3 : 21 februari 2013: Dr de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Zoals we in de shoutbox al zeiden.. t zal misschien niet gemakkelijk worden..

Een borstvergroting, dat is meer dan even implantaten erin en klaar... (niet om flauw te doen he, maar even realistisch)

Het moet allemaal de kans krijgen om goed te herstellen en dus zul je toch nog wel wat beperkingen hebben. Ik hoop voor je dat het gaat lukken, maar doe geen zware dingen...!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!, heel veel succes vandaag met je borstvergroting!!, wat voor pijn je gaat krijgen kan niemand je natuurlijk vertellen,ik zou zeggen focus je op je herstel en niet op de pijn,pijn is maar een emotie wat ook weer overgaat,gewoon gaan liggen en doen,

Liefs,Smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik ben vandaag 3 dagen PO..

ik heb gewoon het aller ergste in gedachten genomen hoe de pijn zal zijn en het valt me nu echt wel mee! en elke keer als je dan pijn hebt en even in de spiegel kijkt is het allemaal waard!

komt vandaag helemaal goed, je gaat heel blij worden!

succes en heel veel plezier!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag. De pijn valt echt meeeeeeee... zie het als een stevige spierpijn ;)

Sja... positief benaderen toch :P

Maar we zijn hier nog allemaal, en zoveel meiden plaatsen dezelfde dag dat ze geholpen zijn nog een kort berichtje, dus dat is toch wel een teken dat het allemaal te doen is. Althans.. ik zou niet aan het forum denken als ik écht onwijs veel pijn had :45:

Je bent in superrrrgoede handen, dus no worries :43:

Vandaag is jou dag! Zet hem op :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey! ik ben vandaag 4 dagen PO en heb nog weleens dat ik wakker word van het zweten! vooral de eerste dagen werd ik soms echt helemaal klets nat wakker.. en het overgeven heb ik geen last van gehad maar dat zal wel de uitwerking van de narcose zijn!

gefeliciteerd en een goed herstel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Muisje,

Gefeliciteerd met je boobies :35:

Laat iemand eventjes groene thee voor je kopen, dit helpt je om de rotzooi van de narcose af te voeren.

Ik denk dat het overgeven en zweten daar een reactie op is.

Sterkte en beterschap!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Vandaag gaat het al veel beter. Ik had verkeerd misverstaan van de pijnstillers en ik nam er teveel in.

Alleen nog een klein beetje zeer aan mijn draadjes. Dat zal wel normaal zijn. Genezingsproces.

Vandaag voor de eerste keer in de douche het ging goed. Dank je wel voor de tip van de groene thee en veel water te drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de 5 uren had ik 2x paracetemol van 500 gr en 2x tradonal ingenomen en dan 1 keer per dag celebrex. genomen.

En dat was teveel. Ik mocht die paracetemol en die celebrex nemen en als ik veel zeer had mocht ik die tradonal nemen. Maar niet alles tegelijk om de 5 uren.

Hadden jullie ook last van die draadjes? Ik kan ze niet zien door de plakker en ben een beetje bang dat het gaat ontsteken.

Mijn sportbh. drukt erop

Mijn borsten heb ik voor de eerste keer gezien in de spiegel. Ze zijn wel nog redelijk opgezwollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.