Ga naar inhoud

sillytoppertje : 25 maart 2014 : Dr. Selms : Esthetisch Centrum Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo

ik ben silly en ik had een vraagje of iemand hier ervaring heeft met vergoedingen prothese wissel?

Het is zo dat ik euro siliconen heb maar aan beide zijde heb ik een intracapsulaire ruptuur .

ben gewoon nieuwsgierig of er meerdere zijn en hun ervaringen willen delen met mij.

gr silly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Silly,

2 juli 2012, liet ik een wissel doen ivm kapselcontractie baker 4. Omdat ik deze indicatie kreeg, heb ik van mijn zorgverzekering alleen de operatie vergoed gekregen. De protheses heb ik zelf moeten betalen daar de oude nog gebruikt konden worden.

In jouw geval, zou ik contact opnemen met jouw zorgverzekering omdat het voor iedereen anders is. Ivm de intracapsulaire ruptuur, kun je misschien de rest wel vergoed krijgen. Veel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ik ben silly en ben 1.69 weeg 62 kilo en heb op het moment euro silicoon 350 cc low profile dat komt uit bij mij op een flinke e

ik ga binnenkort voor een wisse ivm lekkage

nu zijn we eruit gekomen op 520cc en omdat door zwangerschap het toch wel wat slapper was geworden.

nu ben ik heel benieuwd naar vrouwen die een soort gelijke prothese hebben en hoe dat bevalt.

ik ga dus voor de 520 cc ronde natrelle voor de spier en high profile.

Zou graag wat reacties lezen en heel misschien van iemand een foto als dat zou kunnen.

ik ga over 12 dagen weer onder het mes en vind het heeeeel spannend ben echt wel een beetje zenuwachtig weer !!

Gr silly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aii geen ervaringen !! Klinkt niet echt positief !

Nou ja we gaan het zien.

dr selms is een goede pc dus ga er helemaal voor iedereen sucses en jammer dat er geen ervaringen zijn.

Terwijl er toch wel wat mensen actief zijn hier echt jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ik zie nu pas dat ik reactie heb gehad! Ik krijg hier geen melding van.

ik weet sinds vandaag dat ik het goddank het vergoed krijg !! Yeahhh ben zo blij na alles!

Loop inmiddels al 2 jaar met een intra capsulaire ruptuur.

vanwege zwangerschappen kon er niets gedaan worden.

ik moet ook 140 euro betalen en eigen risico.

maar ben zo blij dat het gaat gebeuren.

ik ben bij dr selms geweest en wat een top arts! Ik ga jajaaj 25 maart voor de wissel en krijg 520 cc high profile voor de spier .

ik had 350 cc eurosilicoon voor de spier en low profile

nu ben ik zo nieuwsgierig wat die high profile inhoudt en hoop echt dat ik mooie borstenga krijgen.

Ik heb nu na 3 huilbabys echt even iets positiefs nodig!! Nu naar 5 maanden ben ik echt toe aan wat leuks!! Hoewel ik mega eng vind een narcose maar zie wel uit naar een mooi resultaat.

ik hoefde geen lift zei hij dus hoop echt dat het mooi word.

bedankt voor de reacties en nogmaals ik kreeg helemaal geen melding dat ik reacties jad gehad .

oehhh vind het zooo spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..ik denk dat er wel wat meiden zijn die je wat meer info kunnen geven..ikzelf hè 450cc voor de spier made by dr. Nio. Ik weet dat My Wish 600cc heeft. Ava volgens mij ook..komen wel in de buurt van wat jij krijgt. Hun hebben wel eurosilliconen..geen Natrelle. Anders stuur je ze een persoonlijk bericht. Er gaan heus nog wel wat meiden reageren..je bericht staat er nog maar 2 Uurtjes op he ;-)

Succes met je zoektocht Gr nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..ik denk dat er wel wat meiden zijn die je wat meer info kunnen geven..ikzelf hè 450cc voor de spier made by dr. Nio. Ik weet dat My Wish 600cc heeft. Ava volgens mij ook..komen wel in de buurt van wat jij krijgt. Hun hebben wel eurosilliconen..geen Natrelle. Anders stuur je ze een persoonlijk bericht. Er gaan heus nog wel wat meiden reageren..je bericht staat er nog maar 2 Uurtjes op he ;-)

Succes met je zoektocht Gr nyne

hoi bedankt voor je reactie!

Ja ik twijfel best wel in de hoeveelheid cc we hebben het gehad over de 520 en 580cc hij dacht 520 wel goed zou zijn maar wil toch gaan bellen of de 580 niet zou gaan?

Ik had ergens gelezen dat boven de 400 cc meer problemen opleverd is dat waar? En waarom dan?

Volgens de pc is de wissel ook niet zo'n grote operatie maar ben wel benieuwd of het meer pijn gaat doen! Hahah eerlijk gezegd had ik na de eerste operatie niet echt pijn maar ik ben nu ouder hahah dan word jr er banger van ook ivm kleine kindjes. Ik zou het fijn vinden om ervaringen te lezen.

Het gaat ook ineens in een sneltrein hahah .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had hele erge uitgezakte borsten en heb nu 800 cc, dus problemen boven 400 is er niet hoor. Zijn gewoon dokters die dat niet graag doen.

zoo die foto van jou is ook heeeeel mooi hoor ! Dan heb ik maar kleintjes hahah

bedankt ook voor je reactie ! Heb jij high of low profile en voor of achter ?

Gr sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hight profile 800 cc rond op de spier

ja dat krijg ik nu ook high en ook weer op de spier en rond ik had low profile maar eeet niet of dat dan een verschil zal zijn ik hoop van wel eigenlijk.

ik heb alleen nu 350 cc en hij wil naar 520 cc maar is dat niet te weinig want ik wil wel groter en strakker haah misschien zei hij 580 cc maar beter die 520 had hij al gezegd dus nu heb ik alsnog een telefoontje gepland dat ik toch echt liever de 580 ga krijgen of vergis ik me hierin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi misschien een beetje off topic maar mag ik vragen hoe het komt dat ze zijn gaan lekken en hoe je dat gemerkt hebt? Gewoon nieuwsgierig (en omdat dit altijd ergens een angst blijft voor mij)

groetjes

saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi misschien een beetje off topic maar mag ik vragen hoe het komt dat ze zijn gaan lekken en hoe je dat gemerkt hebt? Gewoon nieuwsgierig (en omdat dit altijd ergens een angst blijft voor mij)

groetjes

saartje

ik kreeg steeds een onsteking in mijn linkerborst en per ongrluk dus een echo gehad en daarop konden ze het zien daarna mri. Ik heb dus eurosilicoonen krijg nu natrelle maar kan volgens mij bij elk merk gebeuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 535cc Extra high en ben er heel erg blij mee.

Mijn borsten waren door de zwangerschappen en afvallen erg leeg en hingen er treurig bij. Ik ben van een C naar een G gegaan.

Waar, wanneer en door wie wordt je precies geopereerd? Ik kan dan je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey silly,

Top dat je het ook vergoed krijgt!

V Selms is een zeer kundig arts en t zal vast heel mooi worden!

Ik was ook erg nerveus, maar hij wist me goed op m'n gemak te stellen

Snel al he 25 maart!!! Het is je gegund!!

Hoe ga je dat doen met je kleintjes?

Die van mij zijn 2 weken uit logeren ivm napijn.

Succes ermee.

Groetjes tam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey silly,

Top dat je het ook vergoed krijgt!

V Selms is een zeer kundig arts en t zal vast heel mooi worden!

Ik was ook erg nerveus, maar hij wist me goed op m'n gemak te stellen

Snel al he 25 maart!!! Het is je gegund!!

Hoe ga je dat doen met je kleintjes?

Die van mij zijn 2 weken uit logeren ivm napijn.

Succes ermee.

Groetjes tam

hoi bedankt voor je reactie.

heb jij ze voor of achter de spier laten plaatsen ? En ook bij dr selms?

Had jij ook een wissel en meer cc s nu?

Jammer van de napijn dat lijkt me balen !!

Bij mij is het niet mogelijk om de kids uit slapen te laten gaan dus ik hoop echt dat het niet meer pijn gaat doen als de eerste keer.

heb de laatste maanden echt veel pijn gehad dus aub nu niet meer hoor haha !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 535cc Extra high en ben er heel erg blij mee.

Mijn borsten waren door de zwangerschappen en afvallen erg leeg en hingen er treurig bij. Ik ben van een C naar een G gegaan.

Waar, wanneer en door wie wordt je precies geopereerd? Ik kan dan je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen ;)

ik word in esthetisch centrum amsterdam geopereerd door pc selms 25 maart oehh vind het zo spannend !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde,

28 maart operatie, verzekering vergoed ivm kapsel en nieuwe protheses krijg ik gratis van Eurosilicone ivm kapsel ook, hierbij heb je recht op gratis nieuwe protheses zie garantiebewijs. Allebij vergoed dus. Neem aan dat jij niet voor je protheses hoeft te betalen dan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hallo

ik zie nu pas dat ik reactie heb gehad! Ik krijg hier geen melding van.

ik weet sinds vandaag dat ik het goddank het vergoed krijg !! Yeahhh ben zo blij na alles!

Loop inmiddels al 2 jaar met een intra capsulaire ruptuur.

vanwege zwangerschappen kon er niets gedaan worden.

ik moet ook 140 euro betalen en eigen risico.

maar ben zo blij dat het gaat gebeuren.

ik ben bij dr selms geweest en wat een top arts! Ik ga jajaaj 25 maart voor de wissel en krijg 520 cc high profile voor de spier .

ik had 350 cc eurosilicoon voor de spier en low profile

nu ben ik zo nieuwsgierig wat die high profile inhoudt en hoop echt dat ik mooie borstenga krijgen.

Ik heb nu na 3 huilbabys echt even iets positiefs nodig!! Nu naar 5 maanden ben ik echt toe aan wat leuks!! Hoewel ik mega eng vind een narcose maar zie wel uit naar een mooi resultaat.

ik hoefde geen lift zei hij dus hoop echt dat het mooi word.

bedankt voor de reacties en nogmaals ik kreeg helemaal geen melding dat ik reacties jad gehad .

oehhh vind het zooo spannend

Wat super dat je het vergoed krijgt!! En gefeliciteerd met je datum.. Waar wordt je geopereerd, dan pas ik gelijk je titel aan...

Hoe hoger het profiel hoe meer de projectie is, dus in hoeverre ze naar voren komen..

De low profile die je nu hebt zijn de breedste protheses met de minste projectie... en hoe hoger het profiel, hoe smaller de prothese en des te meer projectie krijg je...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames is het zo dat dual plane dan dus veel mooier is ? Ik had hier nog niet eerder over gehoord

of is hetzelfde resultaat ook te bereikem met voor de spier.

mij is verteld dat ze het achter de spier doen als er niet genoeg vel/ vet aanwezig is bijv bij vrouwen die heel mager zijn (niks mis mee hoor :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja ik heb dual plane, bij van Selms en ben van 240 naar 365 cc high profile gegaan.

Niet heel veel cc's extra maar ik zie duidelijk verschil haha.

Of dual plane mooier is dan op de spier is smaak afhankelijk denk ik, bij mij was t volgens van Selms de enige optie omdat ik idd slank ben, ik persoonlijk vind het er natuurlijker uitzien!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.