Ga naar inhoud

voorstellen!! be clinic dr plovier/beaucare


XXXX

Aanbevolen berichten

Hallo dames!!

Ik zal me ff voorstellen,

Ben een jonge vrouw van 20 jaar, ben huismoeder en heb een zoontje van bijna 1!

woon met mijn jongetje en mijn vriend in het mooie apeldoorn!

Ik had al een afspraak staan in het ziekenhuis voor een bv maar vlak voor de operatie kwam ik er achter dat ik in verwachting was! Dat feestje ging voor mij dus niet door! Had me er super op verheugd

maar was ook dol blij dat we een kleintje zouden krijgen!

Nu 2 jaar later wil ik het nog steeds heel graag.. mijn vriendin is vorige week bij beaucare in brussel geweest en daar zou ik in de eerste instantie ook heen gaan maar nu sta ik in dubio

heb allemaal goede dingen gelezen over dr plovier van be clinic die eerst bij beaucare werkte maar die daar is weg gegaan omdat die het niet eens was over hoe ze bij beaucare tewerk gingen

Dus dat zou niet voor niets zijn geweest!

Zijn er meer vrouwen op dit forum die ook door dr plovier zijn geholpen of door beauclinic

wil graag jullie ervaringen horen!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mami!

Welkom haha, ik ben 21 jaar en ben maandag op consult geweest bij Dr. Plovier en ga 14 juli mijn borstvergroting door hem laten uitvoeren. De kliniek is erg mooi en ze zijn allemaal erg vriendelijk, van te voren heb ik veel contact gehad via de mail gehad met de 2 dames die daar werken en die hebben altijd mijn vragen beantwoord. Ik ben eigenlijk bij Beclinic gekomen door heel veel te lezen op internet en vooral hier en dat is ook doorslaggevend geweest. Dr. Plovier is heel goed in het 'namaken' van plaatjes dus als je op consult gaat raad ik ook aan foto's mee te nemen van wat je wilt!

Succes met je keuze xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Heeft dr plovier zo lange wachtrij dan ? Ben heel benieuwd naar de kliniek! Denk dat ik van de week tog even ga bellen voor meer informatie ik heb ook over beclinic gelezen op internet en ben heel nieuwschierig geworden!!

XX!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm.. Dat weet ik niet precies, maar ik had gevraagd of de operatie begin juli kon omdat ik dan zomervakantie heb! En vanaf maandag de 14e kon het want daarvoor is de kliniek gesloten als het goed is, maar dat moet je anders even voor de zekerheid vragen! Wanneer wil jij het laten doen en van welke cup naar welke cup wil je gaan? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Hier ook een heel tevreden Plovier klant, ik heb hem ervaren als een hele kundige en vriendelijke man. (Beetje arrogant maar dat kan ik wel waarderen)

Hij wist me goed om m'n gemak te stellen en het allerbelangrijkste natuurlijk, hij heeft m'n borsten precies gemaakt zoals ik wilde.

Door z'n naam rechtsboven in de zoekbalk te tikken vind je ervaringen/operatieverslagen van hem.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm.. Dat weet ik niet precies, maar ik had gevraagd of de operatie begin juli kon omdat ik dan zomervakantie heb! En vanaf maandag de 14e kon het want daarvoor is de kliniek gesloten als het goed is, maar dat moet je anders even voor de zekerheid vragen! Wanneer wil jij het laten doen en van welke cup naar welke cup wil je gaan? xx

Aha zo oke! ik ga zo nog een x bellen ze waren net in gesprek

Liefst zo snel mogelijk! Over 5 maand is mysteryland daar wil me vriend heen dus heb een deal gesloten met hem voor mysteryland moet de afspraak staan bij de kliniek anders mag hij er niet heen..hij ging met de deal mee hahah gemeen he :125:

Ik heb nu cup A .. wat voor cup ik graag wil eigelijk geen idee het liefst grootste wat er in past.. Less is more zeggen ze, voor mij geld dat niet als je ze dan tog heb mogen ze ook gezien worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh okee! Hahaha herkenbaar hoor zulke deals, hier ook zo een haha. Suuster heeft 515 cc, dat staat ook onder aan haar naam zeg maar als ze een bericht heeft geplaatst! Ben benieuwd wanneer je kan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Er zijn redelijk wat meiden hier door Plovier geopereerd.

Je kunt inderdaad even zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.