Ga naar inhoud

Kan je borst na 4 weken p/o nog gaan dalen?


Gast Princess88

Aanbevolen berichten

Gast Princess88

Ik maak me weer eens zorgen..

Het is nu 4 weken geleden dat ik mijn bv heb gehad en er blijft een groot verschil tussen links en rechts.

Naakt van voren zie je het niet maar als ik naar voren hang dan is het echt een cupmaat verschil.

Links is mooi vol en lijkt helemaal gezakt maar rechts zit nog veel hoger en lijkt strakker onder de spier te zitten. Kan dit alsnog gaan zakken?

Ik lees hier ook dat jullie met je pc mailen nu heb ik dat gevraagd aan praktijk daniels maar ze willen geen mail vd pc (frans straten) geven en ik heb pas in mei weer controle. (Had nog meer vragen aan hem daarom dacht ik mischien via mail)

X princess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woow wat is dat dan voor onzin :o ik ben ook via diana gabriels geopereerd door Straten. Je moet gewoon naar de kliniek mailen en vragen of ze hem doorsturen naar Straten. Heb ik ook gedaan toen de tijd. Wat je ook kan doen ik naar kliniek heyendael site gaan en via daar email sturen ;) en je bent nog kort po, die van mij waren eerst ook nog helemaal ongelijk enzo, denk dat het wel recht gaat trekken hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Princess88

Ze hebben de mail indd doorgestuurd en frans belde mij dezelfde dag nog gelukkig!

Moet nu de borstband gaan dragen :( maar dat heb ik er wel voor over, hoop echt dat het verschil weg gaat trekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.