Ga naar inhoud

Voorstellen!


Jessii

Aanbevolen berichten

Hee Dames,

Ik ben Jessica, 23 jaar en heb 2 kindjes van 3 en 4.

Na mijn zwangerschap ben ik flink wat kilo's afgevallen en waren mijn borsten verdwenen als sneeuw voor de zon.

Ik heb een consult gehad bij Diana Gabriels en een 2e consult bij David Schiettecatte.

Zijn advies was 375cc voor de spier, omdat ik fibromyalgie heb vond hij het geen goed idee om dual plain te plaatsen om meer pijn te voorkomen. Stel het op prijs dat hij daar ook over nadenkt en het beste voor heeft met zijn patiënten.

Maar ik wil graag groter en wil ook zelf beslissen over mijn eigen pijn. Ik was die dag als laatste en had het gevoel dat hij graag naar huis wilde, dus heb mijn zegje niet kunnen doen.

Weet nu even niet of dat ik een nieuwe afspraak wil plannen met David, maar ga zeker ook langs bij andere chirurgen, om zo te zien wat er mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeker nog bij 2 andere chirurgen langs gaan om te kijken wat hun zeggen. je moet er wel goed gevoel over hebben ze gaan tenslotte wel in je snijden terwel jij ligt te slapen denk ik dan maar. Neem anders fotos mee naar je consult zodat je goed kan laten zien wat je wilt. suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom.

Als je er geen fijn gevoel bij hebt, zou ik zeker ergens anders een consult aanvragen, je moet wel met een goed en vertrouwt gevoel zo'n operatie tegemoet gaan natuurlijk, en als jij zelf aangeeft die pijn wel te kunnen handelen, dan moet hij daar ook respect voor hebben, uiteindelijk is het belangrijk dat jij straks tevreden bent met je borsten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Meid het is sowieso een goed idee om meerdere pc te spreken.

Het is geen pakje boter wat je koopt natuurlijk hihi

Het is zeker een idee om foto's mee te nemen zodat je aan de pc kan laten zien wat je mooi vind en wat jij voor ogen ziet. Hij/zij zal dan samen met jou bespreken in hoeverre het mogelijk is en wat het inhoud.

Heel veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.