Ga naar inhoud

Me even voorstellen


fws

Aanbevolen berichten

Hoi Dappere vrouwen,

ik heet fws en ben ongehuwd,woon mooi ( ik ben pas verhuisd)en heb nog geen relatie-vriend.

Dat wil ik wel. k heb geen betaalde baan.en krijg volgende week een nieuwe gebidsprothese.

k ben 50 jaar vrij kort en door GLUTENINTOLERANTIE heb ik kleine borsten en botontkalking gehad.

Verder wil ik een borstvergroting laten doen,maar maak me zorgen hoe en waar.

dus eerst wil ik me orienteren.

ik heb nu kleiner dan aa.

en denk aan iets als B.

Ik zou wel reacties willen lezen bij wie het gevoel in de borsten (sex en in relatie ed) wel hetzelfde is gebleven?

en heeft het te maken met welke borstvergrotingstechniek ?.

en slapen na die operatie mag dat niet op je zij? ik kan niet anders slapen.

en meer praktische vragen.

K HOOP DAT ER VROUWEN zijn die hun ervaringen willen delen.zodat ik beter kan besluiten hoe waar ed.

dank iedereen hier.

fws

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ervaringen delen dan ben je hier aan het goede adres ;)

Er is op het forum heel veel info te vinden.

Het is verstandig om bij meerdere pc's een afspraak te maken om te kijken wat hun meningen zijn over jou wensen en hoe zij dit zullen gaan doen. Je zal namelijk merken dat iedere pc toch wel zijn eigen ideeen en voorkeuren heeft. Je merkt al snel genoeg waar jij vertrouwen in heb en je je op je gemak voelt.

Ik heb mijn borsten nu ruim 5 maanden en heb al bijna al het gevoel in mijn huid weer terug. Mijn tepels zijn nooit een probleem geweest. Met sex is er eigenlijk niet veel veranderd. Het is even wennen vind ik zelf als je partner je borsten "kneed". Ik voel dan toch wel echt iets zitten. Ik denk dat dit ook over een paar maanden wel weer zal veranderen. Mijn partner voelt dit trouwens niet ;) Qua uiterlijk voel ik me wel zekerder wat natuurlijk positief uitwerkt. Het zal voor andere meiden misschien weer anders zijn hoe zei dit ervaren.

Heel veel leesplezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi FWS

Je bent hier in ieder geval op het juiste adres voor heel veel info.. Met nadruk op heel veel ;) Soms is de hoeveelheid info zo veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet..

Met de vraag waar je het beste naar toe kan zal iedereen haar eigen pc noemen omdat ze daar tevreden over zijn..

Zoals esmiralda al zegt doe je er goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende pc's.. Je zou ook van te voren op internet kunnen kijken naar wat jij mooie borsten vindt en deze foto's mee nemen naar het consult.. Een cupmaat is altijd lastig in te schatten en jij ziet een B cup wellicht anders dan dat een pc dit ziet dus met een foto voorkom je miscommunicatie over de grootte...

Bij mij is de dual plane techniek gebruikt en het gevoel in mijn borsten is na de operatie hetzelfde gebleven.. Ik heb een korte periode een verdoofd gevoel gehad aan de onderkant, maar dit is inmiddels weg getrokken.. ook zijn mijn tepels de eerste weken na de operatie overgevoelig geweest, maar ook dit is nu weer normaal..

Na de operatie mag je inderdaad niet op je zij slapen, anders gezegd, dit kun je ook echt niet want bij de meeste vrouwen doet dit toch echt wel zeer.. Het went ook wel om op je rug te slapen..

Met een kussen onder je benen en heel wat kussens in je rug slaap je half zittend... is best goed te doen hoor...

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, genoeg meiden hier die je kunnen antwoorden..

Heel veel succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.