Ga naar inhoud

Randen bij plaatsing voor de spier?


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Ik denk dat er bij redelijk wat vrouwen randen te voelen zijn ook al z ijn ze onder de spier geplaatst.. Ze zijn alleen niet altijd zichtbaar...

Ik neem aan dat je pc goed naar jouw situatie heeft gekeken en daaruit besloten heeft ze voor de spier te plaatsen omdat je genoeg eigen weefsel hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je een Voor de spier plaatsing kan krijgen dien je juist er blij mee te zijn meis

dat krijg je alleen als je genoeg eigen weefsel hebt

(bij de plaatsing van een klein aantal cc is dit soms ook nog mogelijk bij een mooie Acup)

Dus niet meer twijfelen maar blij zijn, ok ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw, ik had dezelfde twijfel! bij mij wil de PC ze ook voor de spier zetten omdat ik genoeg eigen weefsel heb (ookal heb ik maar een mini a). Ik las vooral dat het voor de spier minder natuurlijk zou zijn.. en ik hoop dat het voor de spier ook heel mooi wordt.. het voordeel is wel dat het een minder ingrijpende operatie is.. achter de spier moeten ze meer kapot maken en herstellen..

welke cup neem je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen heeft zijn ervaringen , denk dat het wel moeilijk te bepalen is of je op de spier geen randen gaat voelen of zien...

bij veel mensen gaat t niet!

ik had ze ook wel op de spier gewild maar dat deed hij gewoon echt niet wand dat werd gewoon echt niet mooi.

ik zag van shinta nu de foto's en pff dat wil je niet hebben nee...

als jou pc zegt dat het echt zeker zeker zeker weten zo kan zou je hem erop kunne vertrouwen! maar ik heb ook op mijn pc en kliniek vertrouwd en ging mis de eerste bv!

je moet t zelf ook uit ervaring van hier kijken beetje bepalen of je denkt dat je zelf denkt dat t kan... en dat goed overleggen...

dual plane is juist de manier tegenwoordig dat je dus die rimpelingen niet gaat zien, en je de natuurlijke vormen behoud..

en ze gaan minder snel hangen... op de spier gaat sneller hangen doordaat de prothese er los in hangt.

ik heb 5mdn eruit geweest maar ben nu wel weer helemaal blij en erdoorheen! en heb mooie boobs :)

dus kwa herstel tuurijk mooi als je voor de spier kan en snel hertseld maar ach je komt ook door die dual plane wel weer heen.. geduld...

zoals margriet zegt hierboven, vind ik wel vreemd, nog niet eerdre gelzen ook.. de prothese ligt namelijk onder spier bovenaan en zou je m echt niet moeten kunnen voelen bovenaan! dan is die toen denk ik ook zeker niet goped geplaatst of hele dinne spieren? gee idee, maar dat is juist iets wat niet zou kunnen naar wat ik weet.

veel succes!! liefs,. Dena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.