Ga naar inhoud

Dreamdust : 2014 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Dames !

23 april 2012 heb ik een borstvergroting laten doen bij dr Plovier. Ik heb 475 cc dual plane gekregen en alles is soepel en pijnloos verlopen.

Ik vind het resultaat heel mooi, maar ik heb nooit een cup F gewild..Op het moment van de operatie zei ik: Gooi maar vol, als de boel maar niet meer hangt.

DIt was omdat ik al op jonge leeftijd slappe borsten had en dan ook nog eens 20 kilo afviel. er was niets meer van me over.Ik was het zat.

Helaas vind ik mijn borsten, ondanks het mooie resultaat, toch echt te groot.

Ik wil graag een prothesewissel doen. Nu vraag ik mij alleen af of mijn huid niet zodanig opgerekt is dat het er nog leger uit gaat zien dan voorheen..

Ik zit eraan te denken om rond de 300cc te laten plaatsen, omdat ik het natuurlijker wil en het voor mij puur een beetje opvulling van de leegte is en niet een boost in cupmaat.

Ik hoop dan op een cup D uit te komen.

Heeft iemand hier ervaring met een prothesewissel maar dan een kleinere prothese?

Groetjes :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi welkom hier

Ja een wissel naar kleinere protheses is wel mogelijk, misschien dat aanvullend wel een lift nodig zal zijn zijn, ligt er een beetje aan hoeveel de huid is uitgerekt.

Zou gewoon eens op consult gaan, en pc vragen wat de mogelijkheden zijn

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kans groot is dat je inderdaad een lift erbij zal moeten doen.

Je geeft aan dat je al slappe borsten had en nu is je huid toch wat meer opgerekt.

Ik zou inderdaad even een consult plannen zodat er een pc naar kan kijken en dan hoor je snel genoeg wat je mogelijkheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Wow 100cc minder dat is wel veel hoor.

is het puur de F die je afschrikt? Of vind je ze ook echt te groot ogen als je bijv een shirtje aanheb? Of geven je vriendinnen dit vooral aan? (die kunnen erg jaloers zijn)

Hoe zien je borsten er nu uit?

Zijn ze helemaal 'tot de rand gevuld' of 'hangen' ze nog een beetje?

als er nu al wat 'ruimte' is dan heb je waarschijnlijk wel een lift nodig.

heb je toevallig een foto?

Echter hou wel ingedachte

Een silicone F ziet er niet hetzelfde uit als een echte F cup eerder een C/D cup.

In Hollandse maten heb ik nu een H/I cup en dat klinkt heel groot,

echter het ziet eruit als een Fje.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

 heb jij toevallig foto's van je lift? Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet

Tijgertje mijn vorige gebruikersnaam was cloontje daar staan al mijn fotos ook voor en na! Helaas kom ik daar nog niet in omdat mijn email geblokt is.

Het is vooral dat ik het zelf te groot vind. Ze zijn erg hard en als ik een shirtje aan heb vind ik mijzelf uit verhouding. Ik heb hele dunne benen en ben best slank

Ik heb nu 475 cc sebbin high profile. Het oogt voor mij gewoon te groot ondanks dat ik de vorm erg mooi vind.

Ik besef mij inderdaad dat een siliconen cup F heel anders is dan een echte cup. Maar ook boven mijn borsten ben ik super slank. het is echt alsof ik vanaf mijn nek stijl naar beneden ga en ineeeens komt daar 6 cm projectie. Ik weet niet goed hoe ik het uit kan leggen.

Ondanks ik dual-plane heb beweegt mijn borst mee als ik mijn borstspier aanspan. Hiervoor zou ik sowieso al onder het mes gaan om te herstellen. Als ik dan toch onder het mes ga wil ik direct een cup kleiner.

Bedankt voor jullie reacties ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen foto's omdat ik complicaties heb( inkapseling etc) en ik weer onder het mes ga, ik heb een sleutelgat methode gehad, het enige wat ik bij aangezicht zie is een lichte lijn om de tepel, de lijn naar beneden valt eigenlijk weg

misschien zijn er hier op het forum meiden die er wel foto's van hebben,

sorry dat ik je geen voorbeeld kan laten zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ben zelf ook slank en lang. 1.83m en 62kg ;)

Als ik naar je foto's kijk dan is er geen hang te detecteren,

dus volgens mij heb je geen lift nodig als je niet al te veel cc omlaag ga ->

naar de 375/350cc. En zoals je in je topic bij Cloontje ookal aangaf zal dit je een mooie Dcup geven.

Betreft dat je borsten bewegen als je je borstspier aanspan, dit is volgens mij normaal bij dualplane / onder de spier plaatsing.

De spier ligt nu na je BV niet meer onder de borst maar over de prothese heen

en als je deze dan aanspan gaat je prothese die nu onder je spier zit mee ;)

Wat heeft de pc voorgesteld hieraan te doen? Borstspier verder lossnijden? Prothese boven op de spier plaatsen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek he,het eerste wat ik deed toen ik jouw topic las was kijken of je fotos had staan....maar niets,ook begrijpelijk als je niet tevreden bent trouwens.

Maar dit hoor je niet zo vaak!!

Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen als ik jou was,maar ik sta natuurlijk niet in jouw schoenen,en dr Plovier zal er alles aan willen doen om jou blij te maken dus hij zou zeker zeggen dat het wel te doen is ,maar idd net wat je zegt ,je zou wat ruimte over houden vrees ik,je hebt ze immers al een tijdje nu ,en er verder aan sleutelen zou waanzinnig zonde zijn!

( knip en plakwerk is niet Ploviers sterkste kant)

Niet aan beginnen dus als je t mij vraagt!

Ze zijn toch wel te verdoezelen met kledij enzo?

De cupmaat zegt trouwens niets over je borsten he,ik heb ook een cup G aan bh maar ,maar ze ogen als een D cup,dat is nou eenmaal zo in nep boobieland..

staar je dus niet te blind op die maten!

Ja ik hoop gewoon dat je t laat zoals t nu is ,omdat ik t zonde vind als je een wissel moet nemen ,en wel kleiner ...met misschien en nog steeds niet blij resultaat als je denkt...

lastige kwestie,maar ja je moet ook gelukkig zijn met je boobs natuurlijk!

sterkte met wat je ook doet iig xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook even gaan spieken bij je foto's ;)

Ik vind ook jou borsten heel mooi bij je staan en zeker niet te groot. Ik zou ook niet zeggen dan ze F cup zijn.

Natuurlijk gaat het er om dat jij er blij mee bent, want jij moet er mee leven.

Ik vind het wel zonde hoor.

Wanneer zal je je wissel krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit zwaar in dilemma. Ik krijg over een paar weken een heroperatie en ik twijfel zo of ik niet kleinere protheses zal laten plaatsen.

Soms vind ik ze kwa grootte perfect maar soms vind ik ze echt te groot, ligt er vooral aan wat voor kleren ik aan heb.

Maar ben bang dat het niet mooi gaat worden zonder lift nu de huid zo is opgerekt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes

 wat is een sleutelgat methode? Jammer dat je inkapseling heb! Ik snap dat je dan geen foto's hebt. Heb je je her operatie al ingepland?

Tijgertje dr plovier wilde de spier dan losmaken zodat ze niet meer meebewegen. Volgens hun zou dit er niet voor zorgen dat mijn borsten sneller zouden gaan hangen.

Het moeilijke is dat ik de vorm van mijn borsten super mooi vind alleen voor mijn idee toch te groot. Ik twijfel of dit aan de high profile ligt, maar ben bang dat als ik heen high profile heb mijn hang weer terug komt.. en als ik voor 395cc zou gaan zou dat qua diameter 8 mm schelen en qua projectie maar 4 mm dat klinkt zo weinig en zou betekenen dat ze in verhouding nog meer naar voren gaan staan, snap je? Ik vind het zo lastig

Vlinder mijn foto's staan onder het account: cloontje . Hier kom ik niet meer op helaas..

Ik zal eens kijken of ik binnenkort wat recentere foto's kan plaatsen hier :)

Het is ook een risico of het resultaat dan naar verwachting is natuurlijk..

Esmiralda ik zou in de zomervakantie dan voor de wissel gaan, zodat ik genoeg tijd heb om te herstellen voordat mijn studie weer begint. Ik heb nog geen specifieke datum geprikt, omdat ik nog een beetje in dubio ben.

KaVo waarvoor krijg jij een heroperatie? Ik ben ook precies bang voor het feit dat de huid nu is opgerekt, maar mij is verteld dat dit een tijdje nodig heeft om te herstellen maar dat het uiteindelijk wel bijtrekt. Mits je niet heel veel cc naar beneden gaat natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik adviseer je geen dualplane; dat had ik ook, en dat kan niet met afhangende borsten, ik had 420CC ANATOMISCH, en nu 800 cc rond op de spier. ik heb nu ook een F CUP, ben pas 13 dagen PO, maar zijn al heel mooi van vorm. nu vandaag zag ik dat ze al iets of wat gaan doorhangen. kijk eens naar mijn fotos van voor en na. met 420 CC had ik een f cup, nu met 800 CC nog steeds dezelfde F CUP;

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

sleutelgat methode is rond de tepel,deze worden dan ook iets verplaatst, dan recht naar beneden en in de borstplooi, dus eigenlijk 3 littekens, waarvan er eigenlijk nu maar weinig ziet. mijn her staat gepland voor 12 juni, hopelijk ben ik daarna van alle klachten af, zou wel eens willen genieten van boobs na 12 jaar

en kan me wel voorstellen dat je zo iets hebt van, als ik toch onder het mes ga ( voor die borstspier) dan ook maar gelijk de rest. zou even kijken wat je arts als suggesties voor gaat stellen, maar het allerbelangrijkste blijft natuurlijk dat jij je er goed bij moet voelen, jij moet er mee leven, en als je er niet blij mee bent hoe het nu is blijf je daar ook steeds mee geconfronteerd worden, en wellicht is plaatsing op de borst spier wel een goede optie voor jou. heel veel succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg een wissel omdat mn protheses te hoog zitten.

Ik twijfel vooral aan andere protheses omdat ik ze van de zijkant te ver naar voren vind steken, vind het niet in verhouding.

om dezelfde diameter te hebben (want wil ze ook niet verder uit elkaar, wil in een bh een mooi decollete) zou ik 520 cc moeten hebben.. scheelt maar 40 cc met wat ik nu heb maar wel bijna een cm minder projectie (van extra high profile naar high profile).

Ik denk dat dit een veel betere keuze geweest was.. ik snap ook niet waarom ik de extra high heb gekregen? Ik zie dat de meeste meiden gewoon de high profile hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dreamdust

Ik ben ook naar je foto's gaan kijken en wat lijkt jouw voorsituatie op die van mij

(Behalve dan dat jij mooi bruin bent en ik geef licht in t donker ;-))

En om heel eerlijk te zijn, ik zou er helemaal niks aan laten doen, je boobs zijn prachtig!

Ik snap wel dat jij er mee moet leven maar het zou zo zonde zijn, waardoor stoor je je aan de grote?

Zelf ben ik 1.77 bij 58 kg en heb een E/F en het is echt niet zo dat je eerst m'n borsten ziet en dan pas de rest.

Succes met wat je dan ook beslist

Link naar reactie
Delen op andere sites

margriet 2380 ik denk dat je niet helemaal heb begrepen dat ik nu ook dual-plane heb en eigenlijk ben ik hier heel tevreden over. Alleen beweegt mijn borst mee bij hard aanspannen. Balen dat het bij jouw zo verkeerd is uitgepakt de eerste keer maar je resultaat van je heroperatie is nu al heel natuurlijk!

i ik ken dat als het anker haha. Inderdaad als ik onder het mes ga doen dan maar een cupje kleiner..

KaVo dat scheelt inderdaad niet veel als je een profile lager gaat, misschien kun je dit ook met dr Plovier bespreken? Bij mij zal de overstap van high profile naar medium profile denk ik lastiger zijn, omdat de verhoudingen dan heel anders zijn..

Suuster ik heb ook bij jouw gespiekt en onze voor- foto's lijken inderdaad wel een beetje op elkaar !

Ik stoor me vooral wanneer ik een basic aan heb, dan zie ik gewoon dat het te groot is en ik vind het niet echt bij mijn lichaam passen.. En het is nu best moeilijk om een bikini te vinden die mij past, juist omdat mijn middel zo slank is maar ik wel een F cup heb..

Ik ga hier eerst nog heel goed over nadenken. Ik ben absoluut niet ontevreden over hoe ze eruit zien en over de werkwijze van Plovier.. Het is mij alleen de grote, had een cupje kleiner gemogen. Misschien dat ik hier ook nog aan ga wennen.. Jullie lieve berichtjes zetten mij goed aan het denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.