Ga naar inhoud

Worden ze ooit echt van jezelf?


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 4 wk PO.

Sinds donderdag draag ik overdag gewone bh's 's nachts nog de sportbh van de kliniek.

Ik merk dat m'n borsten nog erg strak staan, niet 'gezakt' zijn en bij t bukken voelen ze zwaar.

Kortom: heb nog niet echt t gevoel dat ze van mij zijn.

Hoe verloopt dat bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld hebben, dan komt het helemaal goed :)

Die van mij zijn een jaar en 3 maanden oud en ik kan me echt niet meer voorstellen dat het ooit anders was :)

Mijn arts zei dat het 2 jaar duurt voordat ze totaal 'klaar' zijn, dan veranderen ze echt niet meer. En 4 weken po is echt heel vroeg :)

Over 4 weken voelt het al heel anders aan, en het wordt alleen maar beter :)

Liefs, Lise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie. Ik ben niet heel geduldig en vind 4 weken stiekem al best lang ;-)

Wanneer kun je t beste voor t echie BH's gaan kopen? Heb er nu 2. Durf nog niet te veel aan te schaffen omdat ze nog gaan veranderen (toch?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je bent nog kort po en er gaan nog wel dingetjes veranderen.

Ik ben na 6 weken beugel bh's gaan dragen. Ik ben nu ruim 5 manden po en voor mij voelen ze al helemaal eigen.

Ik zou ze ook echt niet willen missen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lise, ik had hiervoor al 19 jaar protheses in en ik moet je zeggen dat ik er na een paar jaar nooit meer bij stil heb gestaan dat het niet mijn eigen borsten waren. Toen ik vertelde dat ik een wissel onderging was mijn omgeving ook stomverbaasd dat ik protheses had! Het wordt zo van jezelf, let maar op!

Imminent dat wel mooi hoor, dat ons lichaam dit zo accepteert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii bij de ene gaat dit uiteraard sneller dan bij de ander, bij mij voelde ze vrij snel van mezelf, al na amper 2 maandjes had ik het gevoel dat er écht niets vreemd in mijn lichaam zit. Ik heb het gevoel dat het echt mijn borsten zijn en dat ik deze al heel mijn leven heb :P

Ze voelen natuurlijk niet zo zacht als een echte borst maar toch redelijk zacht en gewoon stevig. Wanneer ik spring bewegen ze ook gewoon mee en als ik neerlig vallen ze een heel klein beetje naar de zijkant zoals echte borsten. Ook de vorm vind ik zeer natuurlijk, ik ben super tevreden ja! :-)

Alles komt dus goed, maar de eerste week vond ik het vreselijk. Ze voelden zo vreemd aan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben inmiddels meer dan 3 maanden po.. Ik moet zeggen dat ik in de dagelijkse dingen er eigenlijk nie tbij stil sta dat ze niet van mezelf zijn.. Ze voelen dan wel eigen, maar zodra ik mijn borstspier gebruik voel ik wel degelijk dat er wat in zit, dit voelt nog vreemd.. Ongetwijfeld gaat dat ook nog veranderen...

Dus ook hier is het woordje geduld toch weer van toepassing ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat woordje geduld weer he!

Merk wel dat het steeds meer van mezelf aan het voelen is. Eerst ben je het niet gewend en nu weet ik al niet anders meer eigenlijk. Ben er ook niet meer dagelijks mee bezig, het is gewoon onderdeel van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.