Ga naar inhoud

tara1983: dr. Danau?


samira

Aanbevolen berichten

Hai lieve mensjes ik heb een vraagje ik wil een borstvergroting loop al heel lang te twijfelen maar heb er eentje gevonden wecare Clinic bij dokter danau heeft er iemand ervaring met deze dokter is hij te vertrouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii haiii

ik wil zo graag een borstvergroting en heb de 24st een afspraak met dokter danau.

Ik heb al zolang gewacht en heb het knoop doorgehakt om het toch te doen maar weet nou niet of dokter danau een goede arts is kunnen jullie me helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tara

Welkom op het forum!

Ik heb je even een eigen topic gegeven, aangezien je dan meestal meer reacties krijgt, en het overzichtelijker blijft :) Uiteraard mag je bij anderen reageren op wat anderen schrijven, maar dit is dan jouw eigen topic :)

Over dr. Danau... Ik zou zeggen, lees eens het verhaal van Guppie... Zij is bij dr. Danau geweest, en tot twee maal toe heeft hij geen goed werk geleverd... Uiteindelijk is het een verzekeringskwestie geworden, en heeft ze een hersteloperatie elders kunnen laten doen. Gelukkig maar! Maar dit gun je niemand..

Heeft dr. Danau nu een eigen kliniek? Wecare??? Nog nooit gehoord namelijk....

Als je in die richting een goede pc zoekt, dan zou je evt. dr. Demeyere kunnen overwegen. Hij heeft zijn kliniek, Artemedis, in Sint-Denijs-Westrum, bij Gent. Heel kundig arts en veel over te vinden. (Ik ben zelf door hem geopereerd en tevens erg tevreden :) )

Uiteraard zijn er nog veel goede artsen, die ook wel hier te vinden zijn op het forum. Veel lezen, en enkele consults plannen, en dan kijken waar je je het beste bij voelt :)

Heel veel succes! En veel forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor je bericht maar ik zoek jiust een dokter die het voor ongeveer 2650 euro doet ik anders niet genoeg en wil het ook best wel snel omdat ik er al heel lang op wacht :-(((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook nergens het verhaal van Guppie niet vinden

Xxxx tara

Link naar reactie
Delen op andere sites

aesthetic beauty clinics in Veldhoven bied het sinds kort ook voor 2600 aan!

werken met goede artsen! op dit forum zie je straten en schiettecatte veel voorbij komen! (oom werkzaam daar) staten heeft ook een eigen kliniek heyendael in de buurt van Nijmegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa haha als ik dat had gewetn van veldhoven had ik die ook genomen ipv amstelveen.

Is hier 5 minuten vandaan :-P

Anyway diana gabriels werkt met verschillende artsen samen voor 2600, en dus ook sinds kort in veldhoven wat nicole verteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor je bericht maar ik zoek jiust een dokter die het voor ongeveer 2650 euro doet ik anders niet genoeg en wil het ook best wel snel omdat ik er al heel lang op wacht :-(((

Ik snap je :)

Zou alleen niet naar Danau gaan als ik jou was.. In zijn geval is goedkoop-duurkoop.... Doe het bij een arts waar je goede verhalen over vindt. Het is niet iets dat je zomaar even doet.. Het is een ingreep in je lichaam, een operatie. Een brood koop je bij de bakker, maar borsten koop je niet zomaar ergens.. Die moeten IN je lichaam ;) En het liefst op een veilige en verantwoorde manier, met liefst geen complicaties..

Succes met je zoektocht!!

En het verhaal van Guppie is te vinden bij haar onderwerpen, op haar profiel. Haar profiel had je al gevonden zag ik :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.