Ga naar inhoud

voorstellen


Noezzie

Aanbevolen berichten

Hi

Op aanraaden van een vriendin mezelf aangemeld voor het forum. Ik heb sinds 1999 borstimplantaten cup c. Ik heb silliconen rond boven de borst spier. Ze moeten vervangen worden. Ik wil graag een DD. Ik ben al aan het rondneuzen voor een Kliniek maar vind het zo moeilijk. Ben toen in de Boerhaave geweest. Maar dacht nu aan dr van straten vind de borsten die hij maakt mooi. Maar wat is het verschil tussen zijn eigen kliniek en via D.Gabriels behalve de prijs?

Gr Noezzie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis! Welkom. :) Het verschil is dat je niet als een nummer behandeld zult worden. Je kunt ze altijd bellen. Ik maakte me laatst zorgen over mijn incisies en toen heb ik ze op een zaterdagavond gebeld en Frans heeft gelijk naar de foto's gekeken en me terug gemaild. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Het is aan te raden om meerdere pc's te bezoeken om te zien bij wie je het beste gevoel krijgt.

Je zal merken dat iedere pc toch zijn eigen ideeen en voorkeuren heeft.

Heel veel succes met je zoektocht en veel leesplezier hier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Het is ook heel moeilijk om te kiezen... Het verschil tussen Diana en de kliniek van Frans zelf is denk ik dat als je via Diana gaat je steeds te maken hebt met een consulent en niet met een pc..

Ook je nacontroles gaan via haar en als je je chirurg wil spreken moet je eerst contact met Diana opnemen.. Als je hier op de site gaat lezen zul je ook zien dat haar planning een ramp is en dat de adviezen die zij geeft een beetje raar zijn..

Rechts bovenin zit een zoekbalk die je kan gebruiken om info op te zoeken over een bepaalde kliniek of over een bepaalde chirurg.. Mocht je de zoekbalk niet kunnen zien zul je je thema ff moeten wijzigen in unlimited, dit kun je links onderin doen..

Je doet er sowieso goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende chirurgen.. Kijk ook eens op het internet naar foto's van wat jij mooie borsten vindt en neem deze foto's mee naar het consult.. Een cupmaat aangeven is best lastig want iedereen ziet dat anders jouw beeld van een DD kan heel anders zijn als die van je chirurg, dus met een foto voorkom je miscommunicatie over de grootte ;)

heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via Diana gaat heb je de nacontroles in barendrecht, soms met Diana maar ook met Frans.

Ga je via kliniek heyendaal dan heb je de controles in Nijmegen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.